Natuurlijk ben je niet een kut-europeaan die neerkijkt op afrikanenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:30 schreef Boze_Appel het volgende:
kan ons die kut-Afrikanen nou schelen, kunnen we beter geld tegenaan gooien dan lost het zichzelf wel op.![]()
Niet die 4 miljoen genoemde kinderen uit het berichtje. Die kunnen dan gewoon goed drinkwater krijgen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:07 schreef du_ke het volgende:
Ik ben ook tegen die importheffingen, altijd al geweest ook. maar er de milieuproblemen in Afrika aan koppelen is gewoonweg compleet absurd. Denk dat een zich verder ontwikkelende landbouw aldaar eerder voor meer dan minder milieuproblemen zal zorgen.
Subsidies en regelgeving bevorderen die regelsquote:Ben overigens wel voor kwaliteitseisen mbt bestrijdingsmiddelen en hormoongebruik om op die manier oneerlijke concurrentie voor de europese landbouwers, die aan strenge eisen moeten voldoen, te voorkomen.
Maak je geen zorgen. Met het tempo wat de EU nu mee bezig is worden die onbetaalbaar. Lang leven de eigen markt en onze eigen BSE.quote:En ik heb het je al eerder gezegd maar kijk komende winter eens in de supermarkt waar dan de sperzieboontjes vandaan komen.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:14 schreef Bluesdude het volgende:
Natuurlijk ben je niet een kut-europeaan die neerkijkt op afrikanen
Dacht ik al... schijn van politiekcorrect fatsoen ophouden.quote:
Viva la republique !quote:Majesteitsschenner wordt vervolgd
27-7-2007
Het Openbaar Ministerie (OM) gaat een 47-jarige Amsterdammer vervolgen wegens majesteitsschennis.
Hij zou koningin Beatrix ernstig hebben beledigd. Het komt zelden voor dat justitie hier iemand voor vervolgt. De verdachte kreeg het op 7 juni wegens nog onbekende reden aan de stok met agenten. "Ik haat jullie koningin. De koningin van Nederland is een hoer", riep hij volgens het OM tegen de politie. Hij zou daarna seksuele handelingen hebben beschreven die hij met de majesteit zou willen verrichten.
De man kan een maximale celstraf van vijf jaar opgelegd krijgen.
Wie zegt dat? Kan je dat ook beter onderbouwen dan dit?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet die 4 miljoen genoemde kinderen uit het berichtje. Die kunnen dan gewoon goed drinkwater krijgen.
Heb je gedronken ofzoquote:We hoeven maar de helft van ons jaarlijkse budget uit te geven om zieltjes te helpen in de wereld om heel het fucking malariaprobleem op te lossen. Klamboes zijn de bom en ik doe mijn bijdrage door elk jaar er 100 in een pakketje op te sturen.
Klamboe's hebben boze regeringsmensen geen flikkern aan dus kunnen ze dat niet voor zichzelf horken.![]()
[..]
Niet direct. naar mijn idee moet gewoon iedereen z'n spullen hier op de markt kunnen bregen. Zolang die aan bepaalde standaardeisen mbt de volksgezondheid voldoenquote:Subsidies en regelgeving bevorderen die regels
[..]
Kan je dat ook onderbouwen? Want de praktische feiten wijzen erop dat die import alleen maar meer wordt.quote:Maak je geen zorgen. Met het tempo wat de EU nu mee bezig is worden die onbetaalbaar. Lang leven de eigen markt en onze eigen BSE.
in naam van Oranje, halt!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:31 schreef Mutant01 het volgende:
rofl, wat een trieste mongool.
Zeg, jij was toch gecharmeerd van Turks Fruit?quote:
Wat wil je aan me kwijt, Jehan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zeg, jij was toch gecharmeerd van Turks Fruit?
Meer geld is meer geld voor dat soort faciliteiten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:30 schreef du_ke het volgende:
Wie zegt dat? Kan je dat ook beter onderbouwen dan dit?
Een halve liter cola en een glas sinaasappelsap, maar leuke manier om het punt totaal te negeren.quote:Heb je gedronken ofzo
Regels maken het duur. Niemand doet nog zaken met een bedrijf wat hun eigen bedrijf verwoest door gezondheidsklachten van de consument. Tenzij je het bedekt met de mantel der liefde en het verborgen houdt zoals nu.quote:Niet direct. naar mijn idee moet gewoon iedereen z'n spullen hier op de markt kunnen bregen. Zolang die aan bepaalde standaardeisen mbt de volksgezondheid voldoen.
Het klopt dat het groeit, in een aantal sectoren, maar de EU heeft al plannen om dat in te perken. Stel je voor dat iemand goedkoper ergens iets vandaan haalt wat niet EU is.quote:Kan je dat ook onderbouwen? Want de praktische feiten wijzen erop dat die import alleen maar meer wordt.
ofwel is het allemaal wel zo erg als je probeert te schetsen?
quote:Een explosie is destructief, daar kan nooit iets uit ontstaan, laat staan een aarde met planten, wezens, water en noem maar op.
quote:De Evangelische Omroep censureert uitzendingen waarin de evolutietheorie aan bod komt. Dat zegt evolutiebioloog Gerdien de Jong van de Universiteit Utrecht. Zij vergeleek uitzendingen van de BBC-serie Het Leven van Zoogdieren in Engeland, België en Nederland.
In de Nederlandse versie, die door de EO is uitgezonden, bleek te zijn geknipt of sprak de Nederlandse stem een hele andere tekst in. De aflevering over de afstamming van de mens en mensapen werd helemaal niet uitgezonden.
De Jong vindt die censuur kwalijk omdat ook niet-gelovigen de serie zagen."Dat is beperking van andermans vrijheid."
Iets niet uitzenden is het beperken van iemand vrijheid, hahahaha, geweldig.quote:
Inderdaad een citaat uit een van de hopen onbenulligheid die een discussie over de evolutietheorie altijd oplevert.quote:
Gelukkig heb je het mileu ontlast. Je wil niet dat 4 miljoen kinderen door jouw normaal doorrijden dood gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:43 schreef PJORourke het volgende:
Bloemenbuurt
Drempels![]()
Eenrichtingsverkeer![]()
![]()
Omrijden![]()
![]()
![]()
Het is maar de vraag waarde prioriteiten liggen. Schoon drinkwater heeft overal ter wereld prioriteit maar ook in landen die niet afhankelijk zijn van de suikerexport zijn er problemen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer geld is meer geld voor dat soort faciliteiten.
[..]
Het komt als een hele vreemde zin over. Maar goed mooi dat je een stukje schuldgevoel hebt afkocht door de lokale klamboeindustrie in een afrikaans land naar de kloten te helpen.quote:Een halve liter cola en een glas sinaasappelsap, maar leuke manier om het punt totaal te negeren.
Dat ik voor de EU ben wil niet zeggen dat ik voor alles van de EU ben. Niet zo zwart-wit denkenquote:Uiteraard is het leuker om hulp door de overheid te laten regelen en dat er eigenlijk geen fuck gebeurt en dat onze subsidies in stand blijven.... Ohja, je was tegen importheffingen, maar voor de EU. Dat kan dus niet. Er staat nl. in die mooie verdragen waar jij zo voor bent dat de eigen markt beschermd moet worden en hoe doen we dat, juistum, importheffingen.
[..]
Het gebeurt volop vooral omdat het nauwelijk te bewijzen is. Zelfs medewerkers van asbestverwerkende industriën hebben het hier zeer lastig om schadevergoedingen te krijgen. Laat staan in een land zonder fatsoenlijke rechtsorde.quote:Regels maken het duur. Niemand doet nog zaken met een bedrijf wat hun eigen bedrijf verwoest door gezondheidsklachten van de consument.
Volledige transparantie klinkt leuk maar zal nooit gebeuren. Ook niet in jouw heilstaat war het nog lonender wordt om misstanden te ontkennen.quote:Tenzij je het bedekt met de mantel der liefde en het verborgen houdt zoals nu.
Kom dan eens op met die bronnen waaruit blijkt dat de EU de import van sperziebonen uit Egypte of Ethiopie tegen gaat werken?quote:Het klopt dat het groeit, in een aantal sectoren, maar de EU heeft al plannen om dat in te perken. Stel je voor dat iemand goedkoper ergens iets vandaan haalt wat niet EU is.
Ach een opmerking daarover van jou zal ik me niet teveel van aantrekken. Met je maakbaarheidsgeloof dat nog groter is dan dat van Lenin en Marx bij elkaarquote:PS. je wereldvreemdheid verbaast mij elke keer.
du_ke studeert daarvoor toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:43 schreef PJORourke het volgende:
Bloemenbuurt
Drempels![]()
Eenrichtingsverkeer![]()
![]()
Omrijden![]()
![]()
![]()
Verkeerscirculatieplannenquote:
In Grunn weten jullie daar alles van. Allemaal overbodige creativiteit.quote:
Deze flame heb je nog steeds niet adequaat kunnen onderbouwen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:46 schreef du_ke het volgende:
Met je maakbaarheidsgeloof dat nog groter is dan dat van Lenin en Marx bij elkaar.
Voor bloemenbuurt, drempel , eenrichtingsverkeer en omrijden?quote:
Die zijn er hier ook. In onze 'beschaafde' democratische landje gaan er mensen dood omdat we wachtrijen hebben. Problemen zijn er overal, dat wil nog zeggen dat het een goed idee is om die problemen te vergroten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:46 schreef du_ke het volgende:
Het is maar de vraag waarde prioriteiten liggen. Schoon drinkwater heeft overal ter wereld prioriteit maar ook in landen die niet afhankelijk zijn van de suikerexport zijn er problemen.
Haha, ik heb geen schuldgevoel, behalve dat mensen voor mijn huis moeten betalen die zelf geen geld op kunnen brengen. Het klamboeverhaal doe ik onbaatzuchtig en weet dat een vriend van mij het goed bij de mensen brengt in tegenstelling tot grote goedheidsinstellingen die in luxe huizen wonen.quote:Het komt als een hele vreemde zin over. Maar goed mooi dat je een stukje schuldgevoel hebt afkocht door de lokale klamboeindustrie in een afrikaans land naar de kloten te helpen.
Ohja, de EU is natuurlijk democratisch.quote:Dat ik voor de EU ben wil niet zeggen dat ik voor alles van de EU ben. Niet zo zwart-wit denken.
Onzin.quote:Het gebeurt volop vooral omdat het nauwelijk te bewijzen is. Zelfs medewerkers van asbestverwerkende industriën hebben het hier zeer lastig om schadevergoedingen te krijgen. Laat staan in een land zonder fatsoenlijke rechtsorde.
In zaken gaan de centjes voor de moraal.
Bron?quote:Volledige transparantie klinkt leuk maar zal nooit gebeuren. Ook niet in jouw heilstaat war het nog lonender wordt om misstanden te ontkennen.
Lees de wetten van jouw geweldige EU eens. Daar staat netjes dat allemaal wetten gemaakt zijn om de eigen markt te beschermen dmv. heffingen. Lees eens waar je het over hebt.quote:Kom dan eens op met die bronnen waaruit blijkt dat de EU de import van sperziebonen uit Egypte of Ethiopie tegen gaat werken?
Je maakt jezelf belachelijk. Lees je eens in ipv. in je eigen maakbaarheid met geweld te geloven. Dat een omgeving gebaseerd op libertarische eigenschappen niets met maakbaarheid te maken heeft ben je in een vorige SC al volledig op je plek gezet, je moet alleen even de spinazie uit je ogen halen.quote:Ach een opmerking daarover van jou zal ik me niet teveel van aantrekken. Met je maakbaarheidsgeloof dat nog groter is dan dat van Lenin en Marx bij elkaar.
Wel jammer dat je tegenwoordig iedere nuance kwijt bent. Je zou je in je libertarische don quichot strijd eens wat meer moeten optrekken aan neworder en wat minder aan HenriO.
Zal hij ook niet doen. Hij is de held die alle domme mensen redt met zijn overheidswaanzin. Praised be du_ke, en alles wat er niet op lijkt is maakbaarheid.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:55 schreef PJORourke het volgende:
Deze flame heb je nog steeds niet adequaat kunnen onderbouwen.
En de nuance he... door middel van de meest verbazingwekkende stropopconstructies is hij de koning van de nuance.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Zal hij ook niet doen. Hij is de held die alle domme mensen redt met zijn overheidswaanzin. Praised be du_ke, en alles wat er niet op lijkt is maakbaarheid.
Als je zelf iets kiest is het niet maakbaar nietwaar (ik help je even du_ke) ... en dat forceren op het domme volk omdat jij het beter weer heet solidariteit, niet maakbaarheid.
Zoiets.
Ohja, en als je het niet bevalt moet je maar oprotten, tenzij je allochtoon bent dan mag je blijven.
als die 4mln overleven hakken ze allemaal een eigenstukje oerwoud omver om op te wonen. Das pas slecht voor het milieu...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet die 4 miljoen genoemde kinderen uit het berichtje. Die kunnen dan gewoon goed drinkwater krijgen.
FF videodownload plugin downloaden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:17 schreef Apropos het volgende:
can someone tell me how to download videos off youtube?
Google mên.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:17 schreef Apropos het volgende:
Ik vind dat je dat niet mag vinden. Zoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iets niet uitzenden is het beperken van iemand vrijheid, hahahaha, geweldig.
Meermalen wel, zelfsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Deze flame heb je nog steeds niet adequaat kunnen onderbouwen.
Na wat kinderziektes werkt het wel prima. Autoluwe binnensteden waren vroeger en gevaarlijk maar tegenwoordig gemeengoed en populair.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In Grunn weten jullie daar alles van. Allemaal overbodige creativiteit.
wrom?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:17 schreef Apropos het volgende:
Sommige filmpjes worden ook weer afgeflikkerd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:47 schreef Napalm het volgende:
[..]
wrom?
utube is net een externe harde schijf...
Nee.quote:
Veel onzinniger krijg je ze ook niet.quote:Geloven in een betere/ andere maatschappij die er zou moeten komen doormiddel van ingrijpende maatregelen (het ontmantelen van de staat is en blijft een ingrijpende maatregel). Is een ultiem voorbeeld van maakbaarheid, veel concreter krijg je ze echt niet.
Auto-arme woonwijken volplempen met eenrichtingsverkeer en drempels is gewoon een dom produkt van ambtelijke verveling en overijverig etatisme, gecombineerd met het malle idee dat kinderen op de rijbaan moeten kunnen spelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:46 schreef du_ke het volgende:
Na wat kinderziektes werkt het wel prima. Autoluwe binnensteden waren vroeger en gevaarlijk maar tegenwoordig gemeengoed en populair.
Vergeet het mileu niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:53 schreef PJORourke het volgende:
Auto-arme woonwijken volplempen met eenrichtingsverkeer en drempels is gewoon een dom produkt van ambtelijke verveling en overijverig etatisme, gecombineerd met het malle idee dat kinderen op de rijbaan moeten kunnen spelen.
Klopt problemen moeten zo ver mogelijk beperkt worden. Daar slagen we hier in Nederland gelukkig dan ook heel aardig inquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die zijn er hier ook. In onze 'beschaafde' democratische landje gaan er mensen dood omdat we wachtrijen hebben. Problemen zijn er overal, dat wil nog zeggen dat het een goed idee is om die problemen te vergroten.
[..]
Wat doen aan milieuvervuiling kan dus ook vele levens redden zoals blijkt uit het nieuwsberichtquote:Haha, ik heb geen schuldgevoel, behalve dat mensen voor mijn huis moeten betalen die zelf geen geld op kunnen brengen. Het klamboeverhaal doe ik onbaatzuchtig en weet dat een vriend van mij het goed bij de mensen brengt in tegenstelling tot grote goedheidsinstellingen die in luxe huizen wonen.
Ik kan mijn niet voorstellen dat ik met die 100 klamboe's per jaar een markt frustreer. Als ik dat wel doe kunnen ze beter wat anders gaan maken en red in mijn vrijgevigheid levens.![]()
Ik redt liever wat levens dan dat ik mijn schuldgevoel moet afpersen door mileuheffingen.
[..]
Ook dat kan en moet beter. Maar het is nog altijd beter dan jij met je zwart-wit blik denkt te zienquote:Ohja, de EU is natuurlijk democratisch.![]()
[..]
Bron?quote:Onzin.
[..]
Je eigen zogenaamde libertarische praatjes. Die bieden namelijk geen enkele garantie dat er iets gedaan wordt tegen bedrijven of mensen die ten kostte van de gezondheid en positie van anderen een betere positie willen verwerven. Maar vertel maar eens waarom een bedrijf volledig transparant zal worden als ze daarmee hun eigen positie zullen ondermijnenquote:Bron?
[..]
Nee kom jij maar eens met bronnen waaruit blijkt dat de EU de import van sperziebonen uit Ethiopie en Egypte binnenkort tegen zal gaan. Dat is namelijk wat je beweert, maak het maar eens hardquote:Lees de wetten van jouw geweldige EU eens. Daar staat netjes dat allemaal wetten gemaakt zijn om de eigen markt te beschermen dmv. heffingen. Lees eens waar je het over hebt.![]()
[..]
Neehoor je hebt niets bewezen. Je hebt heel boos gedaan en gezegd dat ik onzin praat, echter aantonen zat er totaal niet in. Helaas want ik ben echt benieuwd naar je geweldige onderbouwingquote:Je maakt jezelf belachelijk. Lees je eens in ipv. in je eigen maakbaarheid met geweld te geloven. Dat een omgeving gebaseerd op libertarische eigenschappen niets met maakbaarheid te maken heeft ben je in een vorige SC al volledig op je plek gezet, je moet alleen even de spinazie uit je ogen halen.
quote:Uiteraard heb je dat selectief genegeerd en kom je daardoor over als een reli-freak, lalalalaalalala oren dicht dan bestaat het niet. Op een pol-meet lijkt mij jouw retoriek geweldig, dikke kans op pret.
Hoe kan je jouw ideaal dan bereiken zonder grootse maakbaarheidsmaatregelen. Leg dat dan maar eens uit?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zal hij ook niet doen. Hij is de held die alle domme mensen redt met zijn overheidswaanzin. Praised be du_ke, en alles wat er niet op lijkt is maakbaarheid.
Als je zelf iets kiest is het niet maakbaar nietwaar (ik help je even du_ke) ... en dat forceren op het domme volk omdat jij het beter weer heet solidariteit, niet maakbaarheid.
Zoiets.
Ohja, en als je het niet bevalt moet je maar oprotten, tenzij je allochtoon bent dan mag je blijven.
Dat heeft weer verdomde weinig met het verkeerscirculatieplan te maken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Auto-arme woonwijken volplempen met eenrichtingsverkeer en drempels is gewoon een dom produkt van ambtelijke verveling en overijverig etatisme, gecombineerd met het malle idee dat kinderen op de rijbaan moeten kunnen spelen.
Welquote:
Ja dat is een flinke portie maakbaarheid. Maakbaarheid kan prima bestaan uit eenmalige maatregelen.quote:Veel onzinniger krijg je ze ook niet.
Jouw maakbaarheidbegrip bestaat uit dat ik jou eenmalig op je gezicht zou slaan om je anders te laten denken daarna gaan zitten en hopen dat die ene klap zou helemaal zal veranderen.
Maakbaarheid is in jouw beperkte gedachtengangen volledig gekoppeld aan overheden, probeer echter een stapje verder te kijken. Ook bedrijven hebben maakbaarheidsidealen en de maatschappij volledig om willen gooien is ook een maakbaarheidsideaal. Hoe je het ook went of keertquote:Maakbaarheid heeft continuiteit nodig, dat biedt het libertarisme niet in de maakbaarheid. Het libertarisme forceert niet. Jouw visie wel. Jij wil dmv. mileubelasting die continu doorgaat de mensen veranderen, steeds bij alles wat ze doen komt die belasting tevoorschijn omdat men mileubewuste mensen wil maken.
Als er een nederlaag was zou ik dat zeker doenquote:Het zou je sieren als je je nederlaag gewoon toegeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |