abonnement Unibet Coolblue
pi_51899540
quote:
Rasmussen neemt topadvocaat onder de arm

Michael Rasmussen wou vrijdag de pers niet te woord staan in het Italiaanse Lazise.De Deen Michael Rasmussen, die woensdag als geletruidrager uit de Ronde van Frankrijk genomen werd, gaat zijn ontslag bij de Nederlandse Rabobankploeg met de hulp van de Deense topadvocaat Karoly Nemeth aanvechten. Dat meldde het kantoor van de advocaat vrijdag.

Volgens het advocatenkantoor zijn er enkele dagen nodig om de te volgen strategie te bepalen. Tot dan zullen Rasmussen en zijn advocaat zich van elk commentaar onthouden. (belga/dm)
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:55:30 #252
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51899580
nou, dat wordt een strijd van hard tegen hard.

en dat is niet tof.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51899640
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:55 schreef One_of_the_few het volgende:
nou, dat wordt een strijd van hard tegen hard.

en dat is niet tof.
Maar wel goed, dan gaat men graven en des te sneller is de waarheid boven tafel.
pi_51899714
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:57 schreef Bolkesteijn het volgende:

Maar wel goed, dan gaat men graven en des te sneller is de waarheid boven tafel.
advocaten doen zelf niet echt het graafwerk hé, dat is aan het gerecht , een advocaat mag zelf geen onderzoeksdaden stellen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:00:20 #255
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51899716
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:57 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Maar wel goed, dan gaat men graven en des te sneller is de waarheid boven tafel.
Zeker, maar ik heb een zwak voor en rabo en rasmussen. Nog steeds voor beide.

Ik hoopte altijd tegen beter weten in dat ze bij rabo goed genoeg konden managen om dit soort dingen te voorkomen.

Een illusie armer dus.

Maar laat aub de waarheid boven komen.

Kunnen de ratten die altijd in dit soort zaken naar boven komen weer afgeschoten worden.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:02:03 #256
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51899783
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:57 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Maar wel goed, dan gaat men graven en des te sneller is de waarheid boven tafel.
Zoals in de zaak Landis.

Yep, daar ging het allemaal zeer snel en nu weten we eindelijk hoe dat in elkaar zat .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51899937
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zoals in de zaak Landis.

Yep, daar ging het allemaal zeer snel en nu weten we eindelijk hoe dat in elkaar zat .
Dus dan maar lekker door laten sudderen en de komende 15 jaar iedere zomer een verziekte TDF?
pi_51899976
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:00 schreef One_of_the_few het volgende:
Kunnen de ratten die altijd in dit soort zaken naar boven komen weer afgeschoten worden.
Dat bedoel ik het zijn de ratten die het vuurtje telkens weer aanwakkeren, je kunt hen de wind uit de zeilen nemen door alles eens flink binnenste buiten te keren. Ik hoop het althans.
pi_51900072
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:52 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

als je gelijk hebt had de rooy hem gelijk voor afpersing moeten aanklagen. Prudhomme wel te verstaan
Als hij het hard en volgens de grote mensen regels wil spelen,prima. Maar dan kan je het terugverwachten. Ik had me die eis nooit laten stellen.
Vergis je niet in de rol van een sponsor, 12 miloen per jaar is niet niks.
Zijn positie in de tour was (bijna) onhoudbaar geworden, zowel door de ASO en de wereldpers.
Dat kan een sponsor echt niet gebruiken.

Ik weet het niet hoor, maar een man die zegt, zonder enig bewijs, dat hij hem in Italie heeft gezien kan toch niet gelijk een rede zijn om hem op staandevoet te onslaan.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_51900157
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:12 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, maar een man die zegt, zonder enig bewijs, dat hij hem in Italie heeft gezien kan toch niet gelijk een rede zijn om hem op staandevoet te onslaan.
Nee, maar als je de renner in kwestie nou met dat nieuws confronteert, en hij geeft toe, dan verandert de zaak wel.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:20:25 #261
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51900253
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:12 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Vergis je niet in de rol van een sponsor, 12 miloen per jaar is niet niks.
Zijn positie in de tour was (bijna) onhoudbaar geworden, zowel door de ASO en de wereldpers.
Dat kan een sponsor echt niet gebruiken.

Ik weet het niet hoor, maar een man die zegt, zonder enig bewijs, dat hij hem in Italie heeft gezien kan toch niet gelijk een rede zijn om hem op staandevoet te onslaan.
een rechtzaak wegesn chantage is nog veel rampzaliger voor de ASO. En goed voor het imago van rabo als je dat wint. Maar als het echt voorgevallen is win je dat, dus appeltje eitje.

Nadat hij heeft mogen starten in de tour was er juridisch gezien niks aan de hand. En dus houdbaar. Ik heb het al vaker gezegd, het rechtsgevoel wat een aantal users hier hebben, komt voeren dat met een rechtsgevoel van een bananenrepubliek.
Er moet toch ooit iemand eens echt volgende de regels gaan leven en die aanhouden. En het schijnt dat rasmussen niet had mogen starten wegens het feit dat je niet binnen 45 dagen voor een grote ronde een waarschuwing hebt gekregen. Dat de ASO en UCI dat niet hebben gedaan en prud en Pat zoveel druk op rabo uitoefenen getuigt van hypocrisie en onkunde. Beide spelen op dit punt de bal naar elkaar, maar beide hebben ze in het verleden renners geweigerd en hadden dit dus ook nu kunnen doen. Maar goed, er zal eens iemand verantwoordelijkheid nemen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51900284
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:16 schreef Cootz het volgende:

[..]

Nee, maar als je de renner in kwestie nou met dat nieuws confronteert, en hij geeft toe, dan verandert de zaak wel.
Naar aanleiding daarvan even een vraagje: (het zal vast al wel voorbij gekomen zijn, maar zoveel topics teruglezen gaat me net te ver)

Volgens de Rooij heeft Rasmussen dus toegegeven.
Wie was daar nog meer bij dan enkel de Rooij en Rasmussen ?
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:22:44 #263
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51900315
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:21 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Naar aanleiding daarvan even een vraagje: (het zal vast al wel voorbij gekomen zijn, maar zoveel topics teruglezen gaat me net te ver)

Volgens de Rooij heeft Rasmussen dus toegegeven.
Wie was daar nog meer bij dan enkel de Rooij en Rasmussen ?
Is nog niks over bekend gemaakt dacht ik.

al kan ik bekend misschien maar beter vervangen door openbaar.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51900380
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:12 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Vergis je niet in de rol van een sponsor, 12 miloen per jaar is niet niks.
Zijn positie in de tour was (bijna) onhoudbaar geworden, zowel door de ASO en de wereldpers.
Dat kan een sponsor echt niet gebruiken.

Ik weet het niet hoor, maar een man die zegt, zonder enig bewijs, dat hij hem in Italie heeft gezien kan toch niet gelijk een rede zijn om hem op staandevoet te onslaan.
Lees dit artikel eens dan kun je zien hoeveel ze eraan verdienen in plaats van dat het geld kost!!!!

http://www.depers.nl/economie/86563/Rabo-rekent-slim.html
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:25:35 #265
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51900391
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:21 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Naar aanleiding daarvan even een vraagje: (het zal vast al wel voorbij gekomen zijn, maar zoveel topics teruglezen gaat me net te ver)

Volgens de Rooij heeft Rasmussen dus toegegeven.
Wie was daar nog meer bij dan enkel de Rooij en Rasmussen ?
Voor zover ik weet niemand. En Rasmussen ontkent
I hate it here
pi_51900407
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:28 schreef One_of_the_few het volgende:

ah, we hebben iemand met bewijzen?

Of pas je nu het recht van een bananenrepubliek toe?
zonder ruzie te willen maken, one of the few, zal ik in alle rust nog eens kort mijn stelling zeggen.

1. hoeveel krediet kan je een man nog geven op de duur

- Rasmussen is nogal slordig met zijn administratie, ook zegt hij een telefoongesprek gehad te hebben met een dame van het UCI die er toen nog niet werkte. Dit zijn bewezen feiten. Tegen de telegraaf zegt hij dat hij niet in mexico heeft getraind, na het debacle zegt hij dat in mexico heeft getraind, tegen de rooij zou hij bekend hebben dat hij in italie heeft getraind, nu zegt hij weer dat hij in mexico heeft getraind. dit zijn bewezen feiten.

- een italiaan, zonder enig belang, zegt rasmussen te hebben ontmoet in italie ( en ik gebruik citaten uit de krant de morgen)
quote:
Plots zag hij na een bocht een renner staan schuilen onder een boom. Cassani herkende hem: Michael Rasmussen, de Deense klimmer en tweevoudig winnaar van de bolletjestrui in de Tour de France. Cassani stopte om een praatje te maken en te schuilen voor de regen.

"Hoe gaat het?", vroeg Cassani.
"Goed, dank je. Jammer van het slechte weer. Ik moet oppassen dat ik niet ziek word, want binnenkort begint de Tour alweer", antwoordde Rasmussen.
"Dat zal wel. Zeker als je zo mager bent. Dan heb je nauwelijks weerstand."

Ze praatten nog vijf minuutjes over koers en andere kalfjes. "Bel me maar als er iets is waar ik je kan bij helpen", zei Cassani ter afscheid en reed naar huis. Hij had geen zin meer om in de regen verder te fietsen. Rasmussen reed de andere kant op, richting Passo San Pelegrino.
- Rasmussen voelt zich ook niet gehaast om te bewijzen dat hij in mexico zat, de vraag is, kan hij het wel.
quote:
Hij blijft volhouden dat hij in Mexico trainde, terwijl de Italiaanse ex-renner Davide Cassani verklaarde dat hij de Deen in Italië had gezien. Rasmussen weigerde ook te antwoorden op vragen of er stempels op zijn paspoort stonden die zijn verblijf in Mexico konden bewijzen. Volgens de Deen handelt zijn advocaat zulke dingen af.
Kan je dan geen beetje begrip opbrengen dat ik deze man grondig verdenk. Fokkers die willen, mogen mij blijven beschouwen als een kutkonijn, je moet maar het lef en het gebrek aan een beetje gezonde zin voor realiteit hebben

Dus weet toch niet zo naief, en eerlijk, hoeveel krediet zou je aan EENDER WIE geven in deze situatie

2. en nogmaals, we zijn hier niet in de rechtbank, het is hier niet de plek om met rechtsadagia af the komen, innocent until proven guilty, akkoord;... maar als dit forum de principes van de rechtspraak wil gaan volgen, stel ik voor dat hier enkel nog conclusies en memories van antwoorden worden ingediend, en dat één of andere mod een vonnis uitschrijft, en we in hoger beroep mogen gaan bij de administrator die uitspraak doet bij arrest, pas DAN spreken we terug
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51900431
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:21 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Naar aanleiding daarvan even een vraagje: (het zal vast al wel voorbij gekomen zijn, maar zoveel topics teruglezen gaat me net te ver)

Volgens de Rooij heeft Rasmussen dus toegegeven.
Wie was daar nog meer bij dan enkel de Rooij en Rasmussen ?
Je kunt toegeven dat je daar bent geweest maar heeft die periode ook betrekking op de controles die zouden moeten plaatsvinden?
pi_51900557
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:25 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Lees dit artikel eens dan kun je zien hoeveel ze eraan verdienen in plaats van dat het geld kost!!!!

http://www.depers.nl/economie/86563/Rabo-rekent-slim.html
Maar dat bevestigd dus wel mijn verhaal!
Uitsluiting van de volgende Tour zou rampzalig zijn voor de Rabo Bank.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:33:09 #269
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51900594
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:26 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

zonder ruzie te willen maken, one of the few, zal ik in alle rust nog eens kort mijn stelling zeggen.

1. hoeveel krediet kan je een man nog geven op de duur

- Rasmussen is nogal slordig met zijn administratie, ook zegt hij een telefoongesprek gehad te hebben met een dame van het UCI die er toen nog niet werkte. Dit zijn bewezen feiten. Tegen de telegraaf zegt hij dat hij niet in mexico heeft getraind, na het debacle zegt hij dat in mexico heeft getraind, tegen de rooij zou hij bekend hebben dat hij in italie heeft getraind, nu zegt hij weer dat hij in mexico heeft getraind. dit zijn bewezen feiten.

- een italiaan, zonder enig belang, zegt rasmussen te hebben ontmoet in italie ( en ik gebruik citaten uit de krant de morgen)
[..]

- Rasmussen voelt zich ook niet gehaast om te bewijzen dat hij in mexico zat, de vraag is, kan hij het wel.
[..]

Kan je dan geen beetje begrip opbrengen dat ik deze man grondig verdenk. Fokkers die willen, mogen mij blijven beschouwen als een kutkonijn, je moet maar het lef en het gebrek aan een beetje gezonde zin voor realiteit hebben

Dus weet toch niet zo naief, en eerlijk, hoeveel krediet zou je aan EENDER WIE geven in deze situatie

2. en nogmaals, we zijn hier niet in de rechtbank, het is hier niet de plek om met rechtsadagia af the komen, innocent until proven guilty, akkoord;... maar als dit forum de principes van de rechtspraak wil gaan volgen, stel ik voor dat hier enkel nog conclusies en memories van antwoorden worden ingediend, en dat één of andere mod een vonnis uitschrijft, en we in hoger beroep mogen gaan bij de administrator die uitspraak doet bij arrest, pas DAN spreken we terug
ik maak als eerst mijn excuses naar je. Ik was een beetje snel van oordeel. Er zijn er alleen veel te veel lui die nu opduiken en van alles roepen zonder ook maar iets van de zak te weten.

je punten:
Rasmussen zou bekend hebben tegenover de rooy, maar dat is dus geen feit.

Ik heb ook zo mijn bedenkingen rixchting rasmussen. Maar het gaat me te ver om maar te denken dat hij een pakker is. Daar heb je in mijn ogen toch echt bewijzen voor nodig. Volgens vele staat nu vast dat hij gebruikt heeft. Ik vind dat je wel wat preciezer mag omgaan met iets als dit. Het maaktwel 1 of meerdere levens kapot.
En als in een voetbalforum staat dat iemand een voorzet gaf terwijl die geblesseerd was hoeft voor mij daar geen rechtzaak ofzo te komen hoor. Wees niet bang.
Maar als mensen net doen of het een feit is dat rasmussen doping gebruikt, dan moeten ze ook met feiten komen en het volgens die regels spelen. Als je het spel speelt moet je wel alle spelregels gebruiken.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:33:18 #270
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51900599
Rasmussen heeft daarna toch ook nog bekend aan zijn ploegmaats dat hij loog?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51900607
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:31 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Maar dat bevestigd dus wel mijn verhaal!
Uitsluiting van de volgende Tour zou rampzalig zijn voor de Rabo Bank.
Welke ramp zal er dan gebeuren? Het kost al niets en ze sponsoren het wielrennen in de breedte. De TDF is bijzaak voor de Rabobank.
pi_51900635
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:00 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

advocaten doen zelf niet echt het graafwerk hé, dat is aan het gerecht , een advocaat mag zelf geen onderzoeksdaden stellen
Dan is er wat nuance nodig. Onder welk recht is er een overeenkomst gesloten en welke rechter is bevoegd?
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_51900645
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:33 schreef Falco het volgende:
Rasmussen heeft daarna toch ook nog bekend aan zijn ploegmaats dat hij loog?
Mja, hij heeft in ieder geval zijn excuses aangeboden geloof ik. Dat zegt ook al genoeg.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:35:15 #274
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51900662
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:31 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Maar dat bevestigd dus wel mijn verhaal!
Uitsluiting van de volgende Tour zou rampzalig zijn voor de Rabo Bank.
Des te beter hebben ze Rasmussen dr meteen uitgedonderd ipv met zo'n renner Parijs te halen en te (proberen) teren op een tourzege, waar een dikke smet op ligt. De leugens van Rasmussen bleven zich opstapelen en die kun je als Rabobank niet blijven negeren, want dat zou inderdaad slecht zijn voor hun imago .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51900699
Tjezussss de hokjesmensen zijn er weer............

Tijd om wat anders te doen.............
pi_51900720
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:26 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Je kunt toegeven dat je daar bent geweest maar heeft die periode ook betrekking op de controles die zouden moeten plaatsvinden?
Daar gaat het me niet om.

Mocht het zo zijn dat er niemand bij was naast de Rooij en Rasmussen dan is dat behoorlijk dom van de Rooij.
Hij gaat hem misschien wel de belangrijkste vraag stellen van dat moment en dan zonder getuigen. Niet bepaald handig.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_51900744
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:33 schreef One_of_the_few het volgende:

Ik heb ook zo mijn bedenkingen rixchting rasmussen. Maar het gaat me te ver om maar te denken dat hij een pakker is. Daar heb je in mijn ogen toch echt bewijzen voor nodig. Volgens vele staat nu vast dat hij gebruikt heeft. Ik vind dat je wel wat preciezer mag omgaan met iets als dit. Het maaktwel 1 of meerdere levens kapot.
En als in een voetbalforum staat dat iemand een voorzet gaf terwijl die geblesseerd was hoeft voor mij daar geen rechtzaak ofzo te komen hoor. Wees niet bang.
Maar als mensen net doen of het een feit is dat rasmussen doping gebruikt, dan moeten ze ook met feiten komen en het volgens die regels spelen. Als je het spel speelt moet je wel alle spelregels gebruiken.
de doping is weer een andere discussie ...

maar ook daar, kan ik het de mensen niet kwalijk nemen dat ze denken dat hij zich bewust heeft willen verstoppen en de boel heeft zitten te beliegen. Ik denk dat zelf namelijk ook... ik zou hamelijk honderden redenen kunnen bedenken waarom hij zo wazig doet over zijn verblijfplaats, maar uiteindelijk strand ik altijd bij één conclusie ...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51900852
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:36 schreef Eduard37 het volgende:
Tjezussss de hokjesmensen zijn er weer............

Tijd om wat anders te doen.............
moeten we heel deze situatie zien in een ruimer licht schat, enlighten us
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51900914
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:33 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Welke ramp zal er dan gebeuren? Het kost al niets en ze sponsoren het wielrennen in de breedte. De TDF is bijzaak voor de Rabobank.
"Rabobank is 100 procent eigenaar van de wieler-bv, sponsort de ploeg al sinds 1996 en heeft er dit jaar zo’n 12 miljoen euro ingestoken. Daar staan grote verdiensten tegenover. De bank heeft uitgerekend dat de drie weken durende exposure van de Tour 15 miljoen euro aan publiciteit in kranten en op televisie oplevert. Daarom neemt de leiding van de Rabobank het zekere voor het onzekere. De sponsor wil niet het risico lopen volgend jaar van deelname uitgesloten te zijn."

Hoe verklaar je dit dan?
De TdF is DE ronde van het jaar, met de meeste aandacht wereldwijd.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_51900928
... dus Rasmussen had een affaire met de vrouw van de Rooy, en was met haar een romantisch weekendje naar Italië? Mja.
pi_51901064
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:35 schreef Falco het volgende:

[..]

Des te beter hebben ze Rasmussen dr meteen uitgedonderd ipv met zo'n renner Parijs te halen en te (proberen) teren op een tourzege, waar een dikke smet op ligt. De leugens van Rasmussen bleven zich opstapelen en die kun je als Rabobank niet blijven negeren, want dat zou inderdaad slecht zijn voor hun imago .
Kan ik begrijpen, maar een smet is geen enkel direct bewijs. Armstrong heeft jaren met een smet gereden.
Wat zou er gebeurd zijn als Rasmussen een "gewone" tijdrit, na zijn kunnen, had gereden en niet meer in het geel had gereden.
Was deze drastische maatregel dan ook genomen (zijn hele carriere is naar de klote)?
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_51901084
Hein Verbruggen
"Rasmussen heeft weliswaar twee controles gemist, maar hij heeft daarnaast wel out-of-competition controles gehad die negatief uitvielen", aldus IOC-lid Hein Verbruggen en voormalig voorzitter van de Internationale Wielerunie UCI. "Hij verdient daarmee het voordeel van de twijfel. Waar haalt men, en dan vooral de Franse pers, de moed vandaan om hem zo aan te pakken? Er worden in de sport honderden van dat soort controles gemist."
pi_51901182
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:44 schreef Toeps het volgende:
... dus Rasmussen had een affaire met de vrouw van de Rooy, en was met haar een romantisch weekendje naar Italië? Mja.
He he, we zijn eruit.............
pi_51901200
Rasmussen: 'Ik doe geen uitspraken meer over waar ik was in juni. Dat is nu aan mijn advocaat'.

Klinkt al een stuk minder zelfverzekerd dan de afgelopen dagen, toen wist hij toch nog heel zeker dat hij in Mexico was
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:54:44 #285
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51901223
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:50 schreef Eduard37 het volgende:
Hein Verbruggen
"Rasmussen heeft weliswaar twee controles gemist, maar hij heeft daarnaast wel out-of-competition controles gehad die negatief uitvielen", aldus IOC-lid Hein Verbruggen en voormalig voorzitter van de Internationale Wielerunie UCI. "Hij verdient daarmee het voordeel van de twijfel. Waar haalt men, en dan vooral de Franse pers, de moed vandaan om hem zo aan te pakken? Er worden in de sport honderden van dat soort controles gemist."
Hein Verbruggen is én blijft dé persoon die de wielersport kapot gemaakt heeft en blijft maken. Vorige week pleitte hij nog voor de toetrede van Relax tot de Pro Tour , het team van dopingzondaars Sevilla, Mancebo, Perez, straks Heras, ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:54:58 #286
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51901227
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:49 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Kan ik begrijpen, maar een smet is geen enkel direct bewijs. Armstrong heeft jaren met een smet gereden.
De bewijzen, die nu geleverd zijn, lijken me toch behoorlijk overtuigend. Je mag er natuurlijk aan twijfelen, maar dat is net zoiets als denken dat olifanten kunnen vliegen.
quote:
Wat zou er gebeurd zijn als Rasmussen een "gewone" tijdrit, na zijn kunnen, had gereden en niet meer in het geel had gereden.
Was deze drastische maatregel dan ook genomen (zijn hele carriere is naar de klote)?
Aan wat-als-vragen heb je niet zoveel. Vergeet niet dat de ophef al voor de tijdrit begon en hij nog bij het vertrek van een etappe eerst lachend met Prudhomme een praatje maakte. Maar als de bewijzen tegen hem blijven opstapelen, dan moet je idd zo'n drastische keuze maken...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51901240
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:44 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

"Rabobank is 100 procent eigenaar van de wieler-bv, sponsort de ploeg al sinds 1996 en heeft er dit jaar zo’n 12 miljoen euro ingestoken. Daar staan grote verdiensten tegenover. De bank heeft uitgerekend dat de drie weken durende exposure van de Tour 15 miljoen euro aan publiciteit in kranten en op televisie oplevert. Daarom neemt de leiding van de Rabobank het zekere voor het onzekere. De sponsor wil niet het risico lopen volgend jaar van deelname uitgesloten te zijn."

Hoe verklaar je dit dan?
De TdF is DE ronde van het jaar, met de meeste aandacht wereldwijd.
Ach, ik weet het ook niet. Gaat mij meer om Rasmussen. Wat die kutbank met zijn geld doet maakt mij geen reet uit. Wij zien er toch niets van terug. Ben er wel zeker van dat deze hele affaire niets zal veranderen aan de goede naam en de geldstroom binnen richting deze bank. Over de rug van EEN MENS het belang veilig stellen vindt ik veel te ver gaan maar dat is hoe deze wereld in mekaar zit. GELD GELD GELD GELD. De rest is bijzaak.
pi_51901251
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:53 schreef Venga het volgende:
Rasmussen: 'Ik doe geen uitspraken meer over waar ik was in juni. Dat is nu aan mijn advocaat'.

Klinkt al een stuk minder zelfverzekerd dan de afgelopen dagen, toen wist hij toch nog heel zeker dat hij in Mexico was
volgens mij weet hij het eerlijk gezegd zelf niet meer. Ik denk dat hij aan zijn advocaat heeft gevraagd om dat nu eindelijk eens uit te zoeken
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:56:32 #289
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51901268
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:53 schreef Venga het volgende:
Rasmussen: 'Ik doe geen uitspraken meer over waar ik was in juni. Dat is nu aan mijn advocaat'.

Klinkt al een stuk minder zelfverzekerd dan de afgelopen dagen, toen wist hij toch nog heel zeker dat hij in Mexico was
dat is een puur juridisch standpunt van rasmussen, zoals hij nu doet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:57:36 #290
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51901293
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Hein Verbruggen is én blijft dé persoon die de wielersport kapot gemaakt heeft en blijft maken. Vorige week pleitte hij nog voor de toetrede van Relax tot de Pro Tour , het team van dopingzondaars Sevilla, Mancebo, Perez, straks Heras, ...

Gaat hamilton over een jaar zeker weer op zijn hond zweren

wat een lulhannes is dan hein, ik wist dit niet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51901318
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:56 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

dat is een puur juridisch standpunt van rasmussen, zoals hij nu doet.
Gelukkig er zijn ook nog denkende mensen..........
Direct die conclusies weer.
pi_51901357
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:57 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]


Gaat hamilton over een jaar zeker weer op zijn hond zweren

wat een lulhannes is dan hein, ik wist dit niet.
Wat die allemaal goed gedaan heeft in zijn leven en niet goed gedaan heeft heb ik het niet over. Hij heeft daar wel een punt. Dat wou ik even aanhalen.
pi_51901387
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:59 schreef Eduard37 het volgende:

Wat die allemaal goed gedaan heeft in zijn leven en niet goed gedaan heeft heb ik het niet over. Hij heeft daar wel een punt. Dat wou ik even aanhalen.
ik vind dat hij er volledig naast zit, en nu ?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51901423
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:00 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik vind dat hij er volledig naast zit, en nu ?
Nu biertje. Jij ook één?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:04:42 #295
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51901501
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:59 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Wat die allemaal goed gedaan heeft in zijn leven en niet goed gedaan heeft heb ik het niet over. Hij heeft daar wel een punt. Dat wou ik even aanhalen.
Ach een punt, Hein Verbruggen is het soort persoon dat bij bv de zaak Landis vorig jaar , als hij nog UCI directeur was geweest , intern zou gezegd hebben "ach hij was die ene rit positief maar alle andere negatief, we gaan hem toch niet veroordelen daarvoor , wat een schandaal zou dat opleveren. Potje dekseltje sluiten enz ..."
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51901519
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:02 schreef Eduard37 het volgende:

Nu biertje. Jij ook één?
inderdaad, samen met een biertje een tegenstrijdig standpunt innemen en heerlijk bekvechten, dat is toch geweldig
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:05:30 #297
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51901533
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:02 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Nu biertje. Jij ook één?
Hebben ze in Nederland tegenwoordig ook al écht bier ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51901553
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:26 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

zonder ruzie te willen maken, one of the few, zal ik in alle rust nog eens kort mijn stelling zeggen.

1. hoeveel krediet kan je een man nog geven op de duur

- Rasmussen is nogal slordig met zijn administratie, ook zegt hij een telefoongesprek gehad te hebben met een dame van het UCI die er toen nog niet werkte. Dit zijn bewezen feiten. Tegen de telegraaf zegt hij dat hij [b]niet in mexico heeft getraind, [/b]
Ik weet niet of je weet .. wie deze telegraafreporter is, zijn naam is Raymond Kerckhoffs en is een welbekend een sensatie journalist en leugenaar! Deze man kun je niet serieus nemen, zeker niet als je stukjes van hem gelezen hebt. Dat stukje van dat rasmussen tegen de telegraafreporter heeft gezegd dat hij in mexico was is net zo waar als het feit dat kerst en pasen op dezelfde dag vallen.
kul dus!

de rest wat je zei klopt overigens wel
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51901575
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:05 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

inderdaad, samen met een biertje een tegenstrijdig standpunt innemen en heerlijk bekvechten, dat is toch geweldig
Heerlijk...........en ook nog eens heel helder........
pi_51901622
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ach een punt, Hein Verbruggen is het soort persoon dat bij bv de zaak Landis vorig jaar , als hij nog UCI directeur was geweest , intern zou gezegd hebben "ach hij was die ene rit positief maar alle andere negatief, we gaan hem toch niet veroordelen daarvoor , wat een schandaal zou dat opleveren. Potje dekseltje sluiten enz ..."
Ok, dat wist ik dus allemaal weer niet. Nu ik dit weet kan ik de bron ook niet serieus nemen.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')