quote:Op vrijdag 27 juli 2007 06:28 schreef dahei het volgende:
[afbeelding]
Toch wel de eerste echte 3d shooter. Hier heb ik een hoop lol aan beleefd!
Scorched earth is definitely veel leuker dan wormsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:11 schreef Maruna het volgende:
ik dacht nog ineens naar de eerste soort van WORMS game, scorched earth
[afbeelding]
heel wat tijd met vrienden tegen/met elkaar gespeeld
Mooie spel, maar oorspronkelijk voor de SNES bedoeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:33 schreef BrickTop het volgende:
Zijn de Lost Vikings al voorbij gekomen ?
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat spelletje helemaal grijs gespeeld vroeger!!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:29 schreef Atreidez het volgende:
Dat wist ik nietIemand zei dat op vorige pagina en ik dacht dat jij dat was, maar dat was jij niet.
Atreides is de nieuwe Jomanda!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb dat spelletje helemaal grijs gespeeld vroeger!!!!
Dat was echt 1 van mn favorieten destijds![]()
Met jou nickname moet DUNE er ook in staan!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:13 schreef Atreidez het volgende:
Pushover
Domino steentjes in goeie volgorde zetten, 1 keer duwen en dan hopen dat ze allemaal omgaan. Leuk puzzle spelletje.
[afbeelding]
Eerste Duke Nukem
[afbeelding]
Populous
[afbeelding]
En idd Vosss, was een ubergame
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:11 schreef Maruna het volgende:
ik dacht nog ineens naar de eerste soort van WORMS game, scorched earth
[afbeelding]
heel wat tijd met vrienden tegen/met elkaar gespeeld
Dune 1 was legendarisch en idd t spel waarvan ik me nick hebquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Met jou nickname moet DUNE er ook in staan!![]()
Gobliiins was echt een tof spelquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:13 schreef BdR het volgende:
Big Red Racing, voordat je 3D videokaarten had
[afbeelding]
Gobliiins ( Gobliiins terug? ) grappig spel..
[afbeelding]
De geluiden die er dan uit de speakers kwamen waren ook onbeschrijflijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:36 schreef FrancesTheMute het volgende:
rise of the triad heb ik voorbij zien komen in dit topic geloof ik....die speelde ik vroeger altijd en ik wist nooit meer hoe dat spel heetteen je had een cheat dat je god mode had en dan had je een wapen dat was een hand en die schoot een of andere bal en die raakte iedereen die je in zicht had
Ik heb een spel gespeeld wat op Indiana Jones lijkt... Alleen van deze tijd. Je komt dan een gebouw in van 3 verdiepingen en verder weet ik het niet helemaal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:43 schreef Verbal het volgende:
[afbeelding]
Indiana Jones and the Fate of Atlantis
Ik had een Hercules. Geen kleuren, wel hogere resolutie en betere kwaliteit. Was echt een kaart gericht op de zakelijke markt: goede, heldere fonts, maar geen kleurtjes.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:22 schreef vosss het volgende:
Pauper, ik had destijds wél gewoon een CGA scherm staan
Tuurlijk welquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:06 schreef doka het volgende:
[..]
Ik had een Hercules. Geen kleuren, wel hogere resolutie en betere kwaliteit. Was echt een kaart gericht op de zakelijke markt: goede, heldere fonts, maar geen kleurtjes.
Wij hadden lekker Magenta, cyaan, rood, oranje, geel, groen, zwart en witquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:26 schreef vosss het volgende:
Mooi oranje of prachtig groen.
Niet en en he
jaaaa, en dan met de functietoetsen elkaar met taunts in de vorm van duivels met borden en dergelijke op proberen te fokken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wacky Wheels![]()
![]()
![]()
![]()
En dan multyplayer![]()
Captain Comic is zo gay als maar kan zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:21 schreef MaxiTitan het volgende:
Captain Comic, het verbaast mij dat ik dit spel nog niet is genoemd.
[afbeelding]
Één van de meest legendarische spellen uit mijn jeugd.
Gamers die het spel niet kennen mogen zich in mijn ogen geen gamer noemen.
OMG die speelde ik ook altijd man, jeugdsentiment. Dit is echt de oude harde kern van dosgames, ik dacht dat je wel even oud zou zijn als ik (dat kloptequote:Op zondag 12 augustus 2007 00:53 schreef doka het volgende:
Het eerste spel wat ik voor DOS kocht. Knight Orc, een tekstadventure met (een paar) plaatjes:
[afbeelding]
Nog drie klassiekers:
Sopwitch
[afbeelding]
Bruce Lee
Bouncing Babies
De plaatjes zijn de eerste keer dat ik de kleuren zie. Ik heb ze alleen in poepbruin monochroom gespeeld.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:38 schreef DarkMavis het volgende:
[..]
OMG die speelde ik ook altijd man, jeugdsentiment. Dit is echt de oude harde kern van dosgames, ik dacht dat je wel even oud zou zijn als ik (dat klopte). Ik had ook n hercules scherm, eigenlijk konden daar geen CGA games op, hoe kreeg jij ze aan de praat?
Ah ik wist helemaal niet dat er emulators waren ! Ik kwam er toevallig een keer achter dat ik als ik Buck Rogers speelde en op alle knoppen ramde het spel vastliep en dat er dan in beeld stond "Terminate batch job? Y/N". De pc was destijds van mijn ouders en kostte iets van 4500 guldenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:00 schreef doka het volgende:
[..]
Ik gebruikte van die utilities die CGA konden emuleren (oid). Ik weet niet meer hoe ze heten (setcga, hires?), maar ik moest altijd per spel uitproberen welke werkte.
Ik wist ook niet wat het waren of wat ze deden. Of uberhaupt dat ze emulators heetten. Ik had van iemand gehoord dat het zo moest. Meestal werkte het, vaak ook niet. Ik was echt strontjaloers op mensen die CGA hadden. Kleurtjes!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:18 schreef DarkMavis het volgende:
[..]
Ah ik wist helemaal niet dat er emulators waren !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |