100% zeker dat dat LCP was, Little Computer People.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:46 schreef Elvi het volgende:
Het spel Little People is trouwens niet wat er bedoeld werd volgens mij... wij hadden op school hetzelfde spel. Je had 1 poppetje en je moest ook dingen strijken, recyclen... maar echt geen idee hoe het heet helaas.
Thuis in het milieuquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:46 schreef Elvi het volgende:
Commander Keen en Prince of Persia vond ik altijd leuk! En 'Ski' ofzo... kon je allerlei dingen doen zoals skieėn, met n band naar beneden glijden, sneeuwbalgevechten... Was best cool!![]()
En het YoghoYogho!-spel uiteraard![]()
Het spel Little People is trouwens niet wat er bedoeld werd volgens mij... wij hadden op school hetzelfde spel. Je had 1 poppetje en je moest ook dingen strijken, recyclen... maar echt geen idee hoe het heet helaas.
Dķe was het!quote:
Blues Brothers?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:44 schreef Elvislives het volgende:
Hoe heet die ene ook alweer dat je allemaal kratten moet verschuiven tot je de uitgang bereikt?
klinkt als (een variant van) cyberboxquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:06 schreef Elvislives het volgende:
Nee, echt van bovenaf, 2d. Met een werker die kan alleen maar duwen, echt een puzzel dus.
Jeugd sentimentquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:09 schreef 3DMARK het volgende:
Ja die goede oude tijd mensen met spellen zoals:
Stunts
Skyroads
Redneck Rampage
Jazz Jackrabbit
[afbeelding]
DOOM
Duke Nukem
[afbeelding]
Ski or Die
Carmageddon
PAC-MAN
Lemmings
Speed Haste
Need for Speed
Lotus Challenge
Outrun
Nascar & Indicar Racing
Prince of Persia
[afbeelding]
En nog veel meer goede Oude DOS games.
Ja dat was het, kutspel hequote:
Hoe kom je door level 10?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ik speelde dit altijd:
[afbeelding]
En dan had je iets van 50 levels en kon je niet saven. Ik heb pas 1x op een lange zaterdag dat spel uitgespeeld.
Zie ik daar nou hardware matige bumpmapping?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:32 schreef Cybey het volgende:
Een van me favoriete spellen was toch echt wel Wolfenstein 3D
[afbeelding]
"Halt, du Hund!“
"Schuffstaffel!“
"Mein Leben!“
"Die, allied Schweinehund!“
Geweldig spel, ik speel het nog steeds weleens, via Dosbox.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:15 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Iemand die Volfied kent? prachtig spel vond ik altijd
Hoe krijg jij zo'n hoge resolutie??quote:
Hij is gewoon 640x480? Ik heb hem van google afgetrokken dus ik zou het verder ook niet wetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:25 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Hoe krijg jij zo'n hoge resolutie??
Daar kan ik mijn broer heeel gelukkig mee maken, dit is namelijk zijn all-time favorite samen met C&C (de eerste)
Dat is een remake, Dune 2 The Maker. Je hebt er nog één, Dune 2, The Sleeper Must Awaken. De laatste heeft multiplayer support.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:25 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Hoe krijg jij zo'n hoge resolutie??
Daar kan ik mijn broer heeel gelukkig mee maken, dit is namelijk zijn all-time favorite samen met C&C (de eerste)
En welke ligt qua beleving/speelbaarheid het dichtste bij het origineel?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:44 schreef PICHT het volgende:
[..]
Dat is een remake, Dune 2 The Maker. Je hebt er nog één, Dune 2, The Sleeper Must Awaken. De laatste heeft multiplayer support.
Nee, je ziet bilineaire interpolatie omdat dit een screenshot is van een OpenGL remake.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:54 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Zie ik daar nou hardware matige bumpmapping?
Damn, Wolfenstein was zijn tijd ver vooruit
Bumpmapping is pas met de geforce series gekomen, maar gaaf dat er een remake is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:01 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, je ziet bilineaire interpolatie omdat dit een screenshot is van een OpenGL remake.
Blasphemy !!!!!
Niet dat ik weet, maar meestal werkt Googlen op de gamenaam met "remake" erbij welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:05 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Bumpmapping is pas met de geforce series gekomen, maar gaaf dat er een remake is.
Is er een site dat linkt naar al dat remake spul?
Zowel van dune als wolfenstein, doom, lba noem maar op.
Ducktales!!! Hoe kon ik die vergetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:04 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
Ducktales![]()
En Civilazation I heb ik helemaal grijs gespeeld ja.
Raptor, van apogee...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:02 schreef timmie_loots het volgende:
Ik kan me een DOS game herinneren die ik een heeele tijd geleden speelde (toen ik nog klein was)
Je had een soort vliegtuig, en die schoot lasers e.d. geloof ik, en wat ik me meen te herinneren (de herinneringen zijn vaag) is dat het zich altijd in een grot afspeelde.
Ik weet wel dat ik het een heel tof spel vond..
Van Dune2 zul je verbaasd zijn hoe gaaf die geluidjes zijn voor een spel uit de prehistorie ..quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:25 schreef Djeez het volgende:
Ik mis de games Dune2, Volfies, Scorched Earth en Grand Prix Unlimited nog. Heb ik me heel wat maanden mee vermaakt.
beste post van het jaar!quote:
Digger, oh god dat spel was echt zo geweldigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Transport tycoon is toch echt ook DOS hoor![]()
En ik mis oa. Dangerous Cyber DaveRick (dangerous rick?), DIGGER! (www.windig.orgwww.digger.org als ik me niet vergis
) paratroopers
en vele vele vele andere
![]()
Uren gespeeld indertijdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 06:28 schreef dahei het volgende:
[afbeelding]
Toch wel de eerste echte 3d shooter. Hier heb ik een hoop lol aan beleefd!
Transport Tycoon - Deel 14quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Transport tycoon is toch echt ook DOS hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |