komaan zeg, tête de drogué roepen omdat je daar iemand in een oranje truitje ziet, dat neem ik die man wel kwalijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach, je kan het boogerd niet kwalijk nemen en die vent in het publiek ook niet eigenlijk
Inderdaad, wat een lulquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
komaan zeg, tête de drogué roepen omdat je daar iemand in een oranje truitje ziet, dat neem ik die man wel kwalijk
Zeker. Valt mij 100% mee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Filemon is aardig op de hoogte
Ja had ik niet echt verwacht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Filemon is aardig op de hoogte
Zou 't niet? Amerikaan + Discovery = Mart's favoriet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Leipie Leipheimer is ook duidelijk Mart's favoriete renner niet
Je weet het nooit inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef Arcee het volgende:
Ik dacht dat er spannend nieuws over Contador in Mart z'n oor kwam.
't Kan iig wel, maar 't gaat niet zo maar. Spannend wordt het.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:29 schreef Cootz het volgende:
Contador denkt anders dat Evans gaat winnen, en Evans ziet dat zelf ook wel zitten...
Toen was ik nog net te jong... helaas, ik had het wel mee willen makenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:32 schreef Bartoli het volgende:
kan ik me nog herinneren dat ze in zwitserland afstapten![]()
Nèt nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:34 schreef Cootz het volgende:
Oh, let op... nu komt Mart weer met z'n "HUICHELAAR!"
net te jong? je ben gezien je profiel (tenminste als dat klopt) uit hetzelfde bouwjaar als ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:33 schreef Cootz het volgende:
[..]
Toen was ik nog net te jong... helaas, ik had het wel mee willen maken
Teleurstellingquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:34 schreef Cootz het volgende:
Anti-climax.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:34 schreef Cootz het volgende:
Tijdens het journaal was ie echt emotioneel, hier is hij politiek correct.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:34 schreef Cootz het volgende:
Nee, precies. In mijn jonge jaren hield ik me nog niet met zulke stoere dingen als de Tour bezigquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
net te jong? je ben gezien je profiel (tenminste als dat klopt) uit hetzelfde bouwjaar als ik. Of volgde je het toen niet zo als nu?
Ik volg het al sinds het 2e of 3e jaar dat Indurain de Tour wonquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee, precies. In mijn jonge jaren hield ik me nog niet met zulke stoere dingen als de Tour bezig
Nieman in z'n camper achter de Tour aanhobbelend.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat weet ik ook nog heel goed, was een van m'n eerste TDF-en die ik echt van begin tot eind volgde. Met die Friet familie en Rick Nieman erbij. Geweldig ook.
Met die taartenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nieman in z'n camper achter de Tour aanhobbelend.
ja maar als de rooij al een inzinking heeft bel je dan iemand?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:43 schreef Arcee het volgende:
Vreemd dat Breukink 't nog niet wist. Neem aan dat-ie wel een mobieltje bij zich heeft.
ja duh de rest vertellen ze niet als dat er isquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Volgens Breukink dus alleen het verhaal over de verblijfplaats
Kan me toch zo voorstellen dat dergelijk nieuws snel bij de ploegleider terecht komt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:43 schreef Bartoli het volgende:
ja maar als de rooij al een inzinking heeft bel je dan iemand?
En dat is genoeg. Ook hij zegt dat er bewijs is dat hij daar over gelogen heeft. Punt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Volgens Breukink dus alleen het verhaal over de verblijfplaats
Ik vermoed dat de Rooy achteraf dat zelf ook wel inziet...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef golfer het volgende:
Blijf het belachelijk vinden dat De Rooy zo'n beslissing neemt zonder eerst zijn ploegleider (Breukink) in te lichten.
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef golfer het volgende:
Blijf het belachelijk vinden dat De Rooy zo'n beslissing neemt zonder eerst zijn ploegleider (Breukink) in te lichten.
Nou inderdaad, DE hamvraag en dan stelt die knuppel 'm niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef Veerboot het volgende:
Waarom vroeg Smeets nou niet wat die bewijzen dan zijn?
Daarom bleef Breukink ook zo op de vlakte toen hem werd gevraagd wat hij vond van de opmerking van Rasmussen dat De Rooy gek zou zijn. Ik denk dat Breukink dat zelf ook van mening is.quote:
Da's inderdaad raar maar in principe is De Rooy ook de baas van Breukink dus hij heeft zijn toestemming niet nodigquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef golfer het volgende:
Mart Smeets is ook een hielelikker. In de vele interviews die hij had met Lance Armstrong was hij te laf om kritische vragen te stellen, en was er niets meer dan lof en hosanna voor Lance. Hij wilt het natuurlijk niet in zijn hoofd halen om zijn goede verstandhouding met vooraanstaande prominenten op het spel te zetten, als politiek correcte journalist zijnde.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:50 schreef MrJones het volgende:
[..]
Nou inderdaad, DE hamvraag en dan stelt die knuppel 'm niet.
Het andere uiterste zien we nu in de Tour met alle Franse en Duitse media...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mart Smeets is ook een hielelikker. In de vele interviews die hij had met Lance Armstrong was hij te laf om kritische vragen te stellen, en was er niets meer dan lof en hosanna voor Lance. Hij wilt het natuurlijk niet in zijn hoofd halen om zijn goede verstandhouding met vooraanstaande prominenten op het spel te zetten, als politiek correcte journalist zijnde.
Yah, ik had een hoop slap gelul over renners aan de cocaine verwacht of zo. Maar dat laatste relaas van hem was zeer sterk. Tis soms wel een zooitje in dat wielrennenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
De inbreng van Filemon vind ik toch wel oke, had ik niet verwacht.
Nee maar die mogen dan ook persoonlijk langskomen op de ranch van Lance.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:55 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het andere uiterste zien we nu in de Tour met alle Franse en Duitse media...
dat gaat over dat fuentes verhaal wat er geen isquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:55 schreef sander89 het volgende:
Zo NOS journaal kijken, zou echt iets aan de hand zijn?
* Bruce117 checkt teletekst. Je weet maar nooitquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geen Jean ?
Met de Franse slag. Je ziet het keer op keer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:55 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Yah, ik had een hoop slap gelul over renners aan de cocaine verwacht of zo. Maar dat laatste relaas van hem was zeer sterk. Tis soms wel een zooitje in dat wielrennen
Zal ongetwijfeld over de Fuentes lijst gaan die vorig jaar al bekend was.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:56 schreef Cootz het volgende:
Sjongejonge, die Nederlandse pers is ook geen haar beter. Het eerste item van het NOS Journaal: "Contador en doping"![]()
Zal wel zijn waar mart hte net over had. Beetje Frans/Duits van het journaal.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:55 schreef sander89 het volgende:
WOOOOOOOOOOT zo NOS journaal
Die ligt aan het infuus nadat hij de gang van zaken van vandaag had meegekregenquote:
Nee , de officiele versie (voor zover die wat waard is) is vandaag dat hij nooit terecht op die lijst heeft gestaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:55 schreef sander89 het volgende:
Nieuws over Contador.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:55 schreef sander89 het volgende:
Ik heb het nergens over toestemming vragen, ik heb het over inlichten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Da's inderdaad raar maar in principe is De Rooy ook de baas van Breukink dus hij heeft zijn toestemming niet nodig
sorry, maar ik vind jou lappen tekst vaak zo vaag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:56 schreef Eduard37 het volgende:
Breukink bedankt voor de uitleg. Mart bedankt voor het intervieuw.
Het gaat dus om een leugentje om eigen bestwil.
Dus De Rooij is toch gezwicht voor de druk. Jammer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:56 schreef Eduard37 het volgende:
Breukink bedankt voor de uitleg. Mart bedankt voor het intervieuw.
Het gaat dus om een leugentje om eigen bestwil. Echter de druk in de loop van de tour vanuit UCI, ASO, franse pers was reeds zover opgevoerd dat De Rooij geen andere keuze had na deze bekendwording dat die in Italie zat hem uit de tour te halen. Het ontslaan is misschien iets te overdreven. Iedereen heeft er natuurlijk moeite mee omdat het om een leugentje gaat met zulke grote concequenties. We moeten naar de toekomst kijken en vondt het mooi op te horen dat breukink over nazorg zat te denken inzake Rasmussen die nu helemaal kapot thuis zit.
Ik ben benieuwd of ze dat ook melden in het journaal.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee , de officiele versie (voor zover die wat waard is) is vandaag dat hij nooit terecht op die lijst heeft gestaan.
Hans van de Weegen vanavond bij Nova vonden De Rooij ook geen goede manager, niet alleen door de laatste gebeurtenis maar de laatste tijd is dat al het geval.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dus De Rooij is toch gezwicht voor de druk. Jammer.
Voor mij is het helder ga hier niet verder discusseren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
sorry, maar ik vind jou lappen tekst vaak zo vaag.
Waar denk jij nou dat die leugen voor was? Net als mensen die ik vandaag aan de lijn had die dachten dat het was om wat privacy te hebben?
Het is toch voor iedereen wel duidelijk waarom hij hierover gelogen heeft?!
Een woord: Sensatiezoekers.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:59 schreef Cootz het volgende:
BAANBREKEND NIEUWS: Er kijken méér mensen naar de Tour de France.
Goh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |