Op staande voet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:15 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd straks.
Hopelijk komt er inderdaad wat meer duidelijkheid in de gang van zaken rondom het ontslag van Rasmussen.
Joh.quote:
Weet iig veel van dopingquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:01 schreef UtrechtSlim het volgende:
Filemon? Van alle 17 miljoen Nederlanders..HEM.![]()
Ik ook, verwacht van wel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben benieuwd of er zo nog wat nieuws te melden is ...
Er zit iig wel een 45 minuten lange Prudhomme-bash aan te komenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben benieuwd of er zo nog wat nieuws te melden is ...
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:02 schreef Cootz het volgende:
Hoppa, het gaat binnen anderhalve minuut al over sm
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:02 schreef Cootz het volgende:
Hoppa, het gaat binnen anderhalve minuut al over sm
Dat zo'n Blijlevens eigenlijk nog het lef heeft om af te reizen naar de Tour op zo'n dagquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jeroen Blijlevens zal wel 23 keer gaan herhalen dattie nooit gepakt is
Mart: Maar Jeroen, heb jij nou echt nooit gepakt, als topsprinter zijnde?
Jeroen: Hey, ik ben nooit gepakt he, altijd clean
Ik geloof wel dat ie er echt een beetje verstand van heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Filemon werpt zich op als wielrenkenner.
Filemon is ook regelmatig overdag op radio 1 te horen over de Tour de France.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ie er echt een beetje verstand van heeft.
Filemon is alles behalve heilig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:08 schreef ppi het volgende:
Eigenlijk is Filemon het kleine broertje van Bodar.
Een andere mevrouw gilde 'Allez allez'. Raar dat Boogerd zich te veel laat afleiden door dit soort dingen, maar goed...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach, Boogerd was toevallig in het verkeerde shirt op de verkeerde plaats. Dat was niet persoonlijk bedoeld van het publiek ook ...
sorry hoor, als ik in de plaats van boogie boy was geweest had ik die vent ook een goeie toek op zijn bakkes verkocht,quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach, Boogerd was toevallig in het verkeerde shirt op de verkeerde plaats. Dat was niet persoonlijk bedoeld van het publiek ook ...
misschien kan filemon het hem zeggenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
wat zou hij toen geslikt hebben dat ie zo opgefokt was
Ach, je kan het boogerd niet kwalijk nemen en die vent in het publiek ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:17 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
sorry hoor, als ik in de plaats van boogie boy was geweest had ik die vent ook een goeie toek op zijn bakkes verkocht,![]()
Hij had hem alleen wel zo mogen raken zoals Blijlevens dat deed bij Julichquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:17 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
sorry hoor, als ik in de plaats van boogie boy was geweest had ik die vent ook een goeie toek op zijn bakkes verkocht,![]()
Ik had niet verwacht dat de rest van het publiek hem een schouderklopje zou geven. Die gozer zou echt wel wat lulligs hebben gezegd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
wat zou hij toen geslikt hebben dat ie zo opgefokt was
Had er wat voller op gekund idd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:19 schreef ScudRaket het volgende:
Hij had hem alleen wel zo mogen raken zoals Blijlevens dat deed bij Julich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |