Ah nee, ik ben er weer in getrapt. Bij de Halfblood Prince ook, toen klikte ik op één van de twee covers om hem vergroot te bekijken en toen kreeg ik het bericht "bedankt voor je stem.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Duitse covercontest. Mensen mogen net als vorige keer een keuze maken. Ik vind ze zelf allebei foeilelijk.
Rowling heeft in een interview al bekend gemaakt wie dat was, namelijk Arthur Weasley.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:51 schreef bonzai-bart het volgende:Verder was er de discussie wie Rowling bedoelde met wie laat in zijn leven nog magische krachten vertoonde, ik denk dat ze daar Dobby mee bedoelde, die pakte de wand van Narcissa af (tijdens de ontsnappings actie) en haalde daar wat dingen mee uit.
Wat jullie?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:53 schreef tonks het volgende:
Jezus die duitse harry potter lijkt net een lesbisch meisje van 14 die haarzelf net aan het ontdekken is en met een greenpeace shirt in 2 vwo zit
Nee, Arthur is het personage dat eigenlijk zou dood gaan (in OotP al), maar dat kon JKR niet over haar hart verkrijgen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:50 schreef AltTab het volgende:
Rowling heeft in een interview al bekend gemaakt wie dat was, namelijk Arthur Weasley.
Ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:00 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Nee, Arthur is het personage dat eigenlijk zou dood gaan (in OotP al), maar dat kon JKR niet over haar hart verkrijgen.
Wat ik trouwens heel vaag vond:
Toen het trio door de Snatchers werd opgepakt werder ze naar Malfoy Mansion gebracht, waar Draco werd gevraagd om ze te identificeren. Harry's gezicht was geraakt door een of andere opzwelspreuk, dus hij was onherkenbaar. Ron en Hermione waren niet veranderd, maar Draco zei tegen de DE's dat hij ze niet herkende. Zou hij dit expres hebben gedaan?
Dan is hij toch niet zo'n grote kwal als ik dacht. Al verdiende hij die klap die hij van Ron kreeg aan het einde nog welquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:33 schreef IHVK het volgende:
Ja.
Hij zei ook na enig aandringen pas, dat Hermelien, Hermelien was.
Oh dat heb ik dan gemist. Welke klap?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:56 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Dan is hij toch niet zo'n grote kwal als ik dacht. Al verdiende hij die klap die hij van Ron kreeg aan het einde nog wel
Na het gevecht in de room of requirement lopen ze langs hem en dan zegt ie: that's the seccond time we saved your life. *pats*quote:
Die zijn inderdaad erg mooiquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik alle engelse volwassen edities heb gekocht, die vind ik er zelf ontzettend strak uitzien.
Ehh neville...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:12 schreef Silaz het volgende:
Idd, heb hem net uitgelezen (lees een kwartier geleden) en ik vond het een super boek, veel dingen van de vorige boeken kwamen weer terug, zoals deluminator enzo.. maar wat ik niet echt snapte is wie of hoe nou Nagini heeft vermoord?
![]()
Ja, dat vraag ik me ook af. Dat volgde ik even niet helemaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:20 schreef Naamah het volgende:
Wat was nou dat huilende wezen op de grond toen Harry met Dumbledore praatte? Was dat het stukje Voldemort dat uit Harry kwam?
Ik dacht het wel, maar zeker weten doe ik het niet (maar wat zou het anders moeten zijn?)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:20 schreef Naamah het volgende:
Wat was nou dat huilende wezen op de grond toen Harry met Dumbledore praatte? Was dat het stukje Voldemort dat uit Harry kwam?
Ja, een stukje van Voldie's ziel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:20 schreef Naamah het volgende:
Hm. Maar als die OOK in limbo rondhangt, is er dan geen kans dat hij daar op de een of andere manier ook weer uit komt?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, een stukje van Voldie's ziel.
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:20 schreef Naamah het volgende:
Erop gepoept en daarna eromheen gedanst met hun piemel uit hun broek terwijl ze het clublied van de Chudley Cannons fluitten?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:16 schreef Smash-it het volgende:
By the way een goede vraag hierboven ergens, wat hebben ze met het lichaam van Voldemort gedaan?
wat ze er uiteindelijk mee gedaan hebben werd niet verteld, maar meteen na zijn dood hebben ze ´m in een kast gelegd, gescheiden van alle gestorven goeierikken...quote:Op zondag 29 juli 2007 17:16 schreef Smash-it het volgende:
By the way een goede vraag hierboven ergens, wat hebben ze met het lichaam van Voldemort gedaan?
Die is inderdaad geweldig. De dood van Fred vond ik ook erg klote. Hij was(natuurlijk samen met George) een van mijn favoriete personen. Al vind ik het wel een goede keus. Het moest wel gebeuren. Het kan namelijk niet zo zijn dat ze allemaal meevechten, en het allemaal miraculeus overleven. Ik had wel liever Percy of Bill dood zien gaan.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:53 schreef Patch het volgende:
Er zijn er nog veel meer, maar deze 2 verdienen een plaatsje in een post van mij:
[b]"NOT MY DAUGHTER, YOU BITCH !"
Ja, en dan Hagrids matige reactie 'ach,ze had een mooi leven'. Terwijl hij wel stomme spinnendingen wil redden en daarmee bijna zijn eigen doodvonnis tekent.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:56 schreef Nenootje het volgende:
Ik vond de dood van Hedwig nog het ergstHet was zo onnodig. Alhoewel. Dat zorgde er wel voor dat ze die kooi niet steeds moesten meesleuren.
En SNape...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:33 schreef Smash-it het volgende:
Wat ik me ook nog afvroeg, waarom kwam Sirius niet uit de Resurrection Stone? Alleen zijn ouders en Lupin die met hem mee het bos inliepen. En ik hoop op zijn minst dat zoon 1 van Harry en Ginny 'James Sirius' heet..
quote:James was exactly the same height as Harry. He was wearing the clothes in which he had died, and his hair was untidy and ruffled, and his glasses were a little lopsided, like Mr. Weasley’s.
Sirius was tall and handsome, and younger by far than Harry had seen him in life. He loped with an easy grace, his hands in his pockets and a grin on his face.
Lupin was younger too, and much less shabby, and his hair was thicker and darker. He looked happy to be back in this familiar place, scene of so many adolescent wanderings.
Lily’s smile was widest of all. She pushed her long hair back as she drew closer to him, and her green eyes, so like his, searched his face hungrily, as though she would never be able to look at him enough.
De uil van Harry.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:38 schreef SunChaser het volgende:
Wie is Hedwig toch al weer in de films?
Ongeveer even groot.quote:Krijgt die Luna nog een grotere rol in boek 6 en 7?
Hedwig is de uil, lieverd.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:38 schreef SunChaser het volgende:
Wie is Hedwig toch al weer in de films?
Krijgt die Luna nog een grotere rol in boek 6 en 7?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |