quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..] Mik het lekker in dat tasje van Hermione ofzo.
Nee ik wist het in mijn achterhoofd opzich wel maar ik dacht dat het nooit echt duidelijk was gemaakt in het boek.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:16 schreef tonks het volgende:
Had je daar overheen gelezen?
Ik vind jou schattigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:22 schreef Jett het volgende:
Vind het trouwens wel schattig dat Neville leraar is geworden![]()
Wat? Het is toch totaal onlogisch dat ze met een friggin' Horcrux om hun nek gaan lopen? Ze WETEN dat het een fragment van de ziel van de ultieme badguy bevat en dan ga je het om je nek hangen?quote:
Ja ik geef je totaal gelijk. Maar moest gewoon hardop lachen op die zin ''Dat tasje van Hermelien". Mijn humorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat? Het is toch totaal onlogisch dat ze met een friggin' Horcrux om hun nek gaan lopen? Ze WETEN dat het een fragment van de ziel van de ultieme badguy bevat en dan ga je het om je nek hangen?
Als ik maar gelijk krijg ben ik tevredenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:27 schreef Jett het volgende:
[..]
Ja ik geef je totaal gelijk. Maar moest gewoon hardop lachen op die zin ''Dat tasje van Hermelien". Mijn humor![]()
Lullig alleen als je hoofd petrified net als wat er met de hand van Dumbledore is gebeurd nadat ie die ring om z'n vinger schoof.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:39 schreef Adelante het volgende:
tasje kun je kwijtraken, je nek wat minder snel.
Dat gevoel had ik ook, zeker omdat ze weten wat de Horcrux in het dagboek allemaal deed (al zat daar ook een kopie van Voldemorts 16-jarige persoonlijkeheid in, dus dat kan dan weer net wat anders liggen)quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:57 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat mij vooral stoorde is dat ze het ding gingen dragen; ik bedoel... je weet dat het een horcrux is... wat bezielt je dan om het ding om je nek te hangen? Mik het lekker in dat tasje van Hermione ofzo.
Kingsley heeft ook een zwart hoofd andersquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Lullig alleen als je hoofd petrified net als wat er met de hand van Dumbledore is gebeurd nadat ie die ring om z'n vinger schoof.
Ja, in de film wel, is dat ergens in het boek ook zo beschreven? Ik had hem me namelijk heel anders voorgesteld, ook veel ouder...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kingsley heeft ook een zwart hoofd anders
ik ook, ben duitser, maar nooit een van de duitse booken gekocht. Lelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Duitse covercontest. Mensen mogen net als vorige keer een keuze maken. Ik vind ze zelf allebei foeilelijk.
Idd, ik heb deel 6 en 7 in het engels maar die zijn lang niet zo mooi als de nederlandse versiesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vind de Engelse cover anders ook te lelijk voor woorden..
Dat is precies de reden dat ik alle engelse volwassen edities heb gekocht, die vind ik er zelf ontzettend strak uitzien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Idd, ik heb deel 6 en 7 in het engels maar die zijn lang niet zo mooi als de nederlandse versies
Ik vind de Nederlandse een van de mooiste versies.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:35 schreef Roi het volgende:
De Nederlandse zijn op de een of andere manier dan wel weer erg goed!
Waarom was Colin Creevey überhaupt nog op Zweinstein? Hij had toch Dreuzelouders? Of vergis ik me daarinquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Caspar? Bedoel je Colin Creevey?
Zijn dood ging echt nergens over.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
De Duitse volwassenedities.![]()
Het kan toch... dus wat lul je nou.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:02 schreef Bog het volgende:
ik denk dat t nog steeds vrijwel onmogelijk is dat de pa van hagrid een reuzin geneukt heeft.
daar had jkr wel wat meer over mogen schrijven, of iig wat meer opheldering
2 september wordt-ie onthuld tijdens de boekenbeurs Manuscripta op het Westergasfabriek-terrein in Amsterdam.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:25 schreef IHVK het volgende:
Weet iemand wanneer de Nederlandse cover bekend wordt? Hebben de HP-addicten weer een datum om zich op te verheugen?
Ik vind de Engelse kindereditie die ik heb, anders nog best mooi.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vind de Engelse cover anders ook te lelijk voor woorden..
Ja, die vond ik ook heel mooiquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:05 schreef sinaasappelsapje het volgende: Vooral de quote 'Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?' vond ik mooi, mijn favoriete quote uit het boek denk ik.
Een klein gokje mijnerzijds heur: omdat ze per se een epiloog wilde schrijven? Of bedoel je dat je liever had gehad dat ze die kids van school haalden i.p.v. naar school brachten?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:34 schreef SunChaser het volgende:
Wat walgelijk slecht, waarom zou je zo eindigen en niet gewoon bij het einde van het scjhooljaar.
Omdat er helemaal geen schooljaar was. Heb je eigenlijk wel gelezen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:34 schreef SunChaser het volgende:
Die allerlaatste zinnen, dat die bliksemschichtlidteken al jaren niet meer was verkleurd en dan: Eind Goed, Al Goed.
Wat walgelijk slecht, waarom zou je zo eindigen en niet gewoon bij het einde van het scjhooljaar.
Nee, ik ebdoel, Voldemort was verslagen. Klaar. Ze had moeten eikndigen dat ie zmn diploma kreeg ofzo. Nu zegt ze dat 19 jaar later nog steeds alles goed was, geapig zelfs. En dan: Eind Goed, Al Goed, alsof het Suske en Wiske is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een klein gokje mijnerzijds heur: omdat ze per se een epiloog wilde schrijven? Of bedoel je dat je liever had gehad dat ze die kids van school haalden i.p.v. naar school brachten?
Ja man, dat verpest echt het hele boekquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, ik ebdoel, Voldemort was verslagen. Klaar. Ze had moeten eikndigen dat ie zmn diploma kreeg ofzo. Nu zegt ze dat 19 jaar later nog steeds alles goed was, geapig zelfs. En dan: Eind Goed, Al Goed, alsof het Suske en Wiske is.
De hele serie eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja man, dat verpest echt het hele boek![]()
Ik zeg hoe Rowling de serie had moeten beindigen, niet hoe ze het daatwerkelijk heeft geschreven.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:44 schreef parselmouth het volgende:
Z'n diploma krijgen terwijl hij het laatste schooljaar niet eens naar school is geweest?
Ja, het einde van Die Hard 4.0 was ook al zo domquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:46 schreef tonks het volgende:
Hij moest eigenlijk zijn toverstaf op zijn schouder richten met voldemort achter hem en dan zo van yippy ka yee motherf... *einde*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |