Het huis van Rasmussen was toch vrijquote:
Wat ben ik weer een sukkel inderdaad,quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:59 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik dacht dat de tour ook echt door Engeland moest?
Die Amsterdammers hebben 'em vast wel een paar goede bloedzakjes gegeven ja. Een half uur later pakte hij in sneltreinvaart het plaatselijke colletje van de buitencategorie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik was net te laat met de camera, maar hij reed net de deur door.
[afbeelding]
Kijk ook hoe groot hij ineens is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:36 schreef Pool het volgende:
Die Amsterdammers hebben 'em vast wel een paar goede bloedzakjes gegeven ja. Een half uur later pakte hij in sneltreinvaart het plaatselijke colletje van de buitencategorie.![]()
[afbeelding]
In iemands wiel (inkoppertje)quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:01 schreef kraaksandaal het volgende:
Waar zijn Leipie en Evanneke al gesignaleerd?
Dat geeft te hoge testosteronwaarde.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:05 schreef assie het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat dit het bloedverdunnende middel van Contador wel eens kan zijn:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Kijk ook hoe groot hij ineens is.Dit is idd geen zuivere koffie.
ín iemands wiel... dat moet er hilarisch uit zien... kut, ik zie het voor me, maar ik kan echt niet fotoshoppenquote:
Maakt niet uit, dit is een Paint-only topic. Ga je gang.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:14 schreef Cootz het volgende:
[..]
ín iemands wiel... dat moet er hilarisch uit zien... kut, ik zie het voor me, maar ik kan echt niet fotoshoppen
Ik heb toevallig nog een oude foto liggen waarin ze in het wiel van Vino aan het trainen zijn. Dat is geen zuivere koffie! Leipheimer heeft het aan zijn gezicht te zien ook erg zwaar met dat Kazachse trainingstempo. En de Duitsers staan al massaal klaar om dit allemaal te veroordelen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:14 schreef Cootz het volgende:
[..]
ín iemands wiel... dat moet er hilarisch uit zien... kut, ik zie het voor me, maar ik kan echt niet fotoshoppen
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:32 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
28 april 2007: Alberto checkt de Central Park.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow, die lijkt ook nog ergens op! Nice job!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:32 schreef Arcee het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:40 schreef Trainspotter het volgende:
Ik heb hem op 13 juni gezien in de Dolomieten. Samen met Rasmussen nog wel! Ze waren na een bezoek aan de 'pizzeria' zo overtuigd van ritwinst in de bergen, dat ze bovenop de Passo Pordoi alvast oefenden in juichend over de streep komen.
Dat hele Men in Black-verhaal kan bij deze in ook in de prullenbak trouwens.
Zo te zien oefende hij ook alvast voor de kruisigingquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:40 schreef Trainspotter het volgende:
Ik heb hem op 13 juni gezien in de Dolomieten. Samen met Rasmussen nog wel! Ze waren na een bezoek aan de 'pizzeria' zo overtuigd van ritwinst in de bergen, dat ze bovenop de Passo Pordoi alvast oefenden in juichend over de streep komen.
[afbeelding]
Dat hele Men in Black-verhaal kan bij deze in ook in de prullenbak trouwens.
[afbeelding]
quote:
quote:
Colletje van de buitenaardse categorie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:54 schreef Lann555 het volgende:
Volgens mijn vrienden bij NASA neemt Contador zijn hoogtetraining wel heel serieus.
[afbeelding]
En nee hij is geen helm nodig. Hij heeft van nature gewoon zoveel hematocriet!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Colletje van de buitenaardse categorie.![]()
Haha, ik loop ook wat te hakken en plakken in paint. Oldschoolquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:09 schreef Loohcs het volgende:
Ik weet niet waar het was, maar hij had zijn bloedzakje bij zich voor noodgevallen...
Sorry, moet echt Photoshop installeren, want met Paint is zoiets niet te doen!
Ja duh zo in the ghetto fiets je wel hard voor je leven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:31 schreef Calvinn het volgende:
Ik zit even te chillen met me homies in de ghetto van Detroit zie ik opeens Contador trainen![]()
[afbeelding]
Copyrightschending, beste vrind!quote:
quote:
quote:
Nijldelta. Best vruchtbaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:17 schreef JelleS het volgende:
In Egypte hebben ze toch geen gras joh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |