Het huis van Rasmussen was toch vrijquote:
Wat ben ik weer een sukkel inderdaad,quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:59 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik dacht dat de tour ook echt door Engeland moest?
Die Amsterdammers hebben 'em vast wel een paar goede bloedzakjes gegeven ja. Een half uur later pakte hij in sneltreinvaart het plaatselijke colletje van de buitencategorie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik was net te laat met de camera, maar hij reed net de deur door.
[afbeelding]
Kijk ook hoe groot hij ineens is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:36 schreef Pool het volgende:
Die Amsterdammers hebben 'em vast wel een paar goede bloedzakjes gegeven ja. Een half uur later pakte hij in sneltreinvaart het plaatselijke colletje van de buitencategorie.![]()
[afbeelding]
In iemands wiel (inkoppertje)quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:01 schreef kraaksandaal het volgende:
Waar zijn Leipie en Evanneke al gesignaleerd?
Dat geeft te hoge testosteronwaarde.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:05 schreef assie het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat dit het bloedverdunnende middel van Contador wel eens kan zijn:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Kijk ook hoe groot hij ineens is.Dit is idd geen zuivere koffie.
ín iemands wiel... dat moet er hilarisch uit zien... kut, ik zie het voor me, maar ik kan echt niet fotoshoppenquote:
Maakt niet uit, dit is een Paint-only topic. Ga je gang.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:14 schreef Cootz het volgende:
[..]
ín iemands wiel... dat moet er hilarisch uit zien... kut, ik zie het voor me, maar ik kan echt niet fotoshoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |