Turken en halalquote:
alsof alle Turken moslim zijn.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
Die Turken weten wel hoe ze vreemd kapitaal moeten aantrekken, en investeringen in Turkije renderen wel een beetje beter dan die miezerige 4 % die ze je er voor betalen.
Dat is dan ook een veel gehoorde klacht in het wielrennen. Waarom worden alleen de wielrenners genoemd en wordt niet gewoon de hele lijst openbaar gemaakt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:39 schreef Loohcs het volgende:
Ook zouden er andere sporters op de lijst staan: voetballers, atleten, tennissers; dat ze in die sporten hulpmiddelen gebruiken lijkt me ook niet onwaarschijnlijk, maar daar hoor je een stuk minder over.
Dit is toch geheel in tegenspraak met de TT ... ?quote:Rasmussen betuigt spijt aan Raborenners
door onze Telesportredactie
PAU - Michael Rasmussen heeft zichzelf, maar zeker ook zijn voormalig ploeggenoten bij Rabobank, een slechte dienst bewezen. De ontslagen Deen bekende zijn leugens en bood aan de Raborenners zijn excuses aan. "Hij heeft gezegd dat hij spijt heeft van de situatie”, aldus Michael Boogerd.
Boogerd is niet kwaad op zijn voormalige Deense ploegmakker. "Ik ben niet kwaad op hem, maar op de situatie. Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik niet boos ben." De Nederlander wil niet direct alles geloven. " Het enige dat ik weet is dat hij de interne regels van de ploeg heeft overtreden. Volgens mij zijn er wel ergere dingen in het leven dan dat wat hij heeft gedaan. Zijn leven is kapot. Hij komt nooit meer als wielrenner aan de bak. Dit blijft hem altijd achtervolgen.”
Er zouden ook voetballers op staan ( de teams van Barca en Real).quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is dan ook een veel gehoorde klacht in het wielrennen. Waarom worden alleen de wielrenners genoemd en wordt niet gewoon de hele lijst openbaar gemaakt.
Nee, Rasmussen betreurt de situatie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telesport.nl/w(...)e/article1937669.ece
[..]
Dit is toch geheel in tegenspraak met de TT ... ?
Hm ja vreemd... de Telegraaf schrijft het een, een Deense (kwaliteits)krant schrijft het ander... wie moeten we nu geloven?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telesport.nl/w(...)e/article1937669.ece
[..]
Dit is toch geheel in tegenspraak met de TT ... ?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:03 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee, Rasmussen betreurt de situatie.
Dat is iets anders dan toegeven of ontkennen.
quote:...De ontslagen Deen bekende zijn leugens...
Ik geloof geen van beide kranten bij voorbaatquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hm ja vreemd... de Telegraaf schrijft het een, een Deense (kwaliteits)krant schrijft het ander... wie moeten we nu geloven?![]()
Ja dat wel. Maar goed, ik vind sowieso dat het een heisa om niks is.quote:
Boogerd heeft verklaard dat ie het niet eens is met de situatie in z'n geheel en dat ie zich op dit moment achter niemand schaart.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:09 schreef DarkShine het volgende:
Boogerd is het dus niet eens dat ze Rasmussen uit koers gehaald hebben.
kleinkonijn2 heeft gelijk en de dubieuze moraal van veel posters is hier geeft te denken voor onze samenleving.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
maar jullie weten wel dat het allemaal de schuld is door de "druk" van UCI, ASO, fransen ... theo is GEK, gezwicht ... dat weten jullie dan wel allemaal, dat mag allemaal gezegd worden, bewijzen zie ik hier ook niet hoor!
rabobank is hier ook al een klotebank genoemd ... komaan zeg, niemand protesteert, en ik mag maar gewoon niets zeggen![]()
Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat Boogerd ook wel inziet dat de Rabo leiding geen andere keuze had. Boogerd baalde gewoon heel erg van de kutsituatie zoals het nu is. Rasmussen is in een bepaald opzicht wel 'slachtoffer' van de hele wielercultuur op dit moment. Het doodvonnis voor zijn carriere is al voltrokken voordat we nou echt weten hoe het zit. In die situatie heeft Boogerd persoonlijk medelijden met Rasmussen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:09 schreef DarkShine het volgende:
Boogerd is het dus niet eens dat ze Rasmussen uit koers gehaald hebben.
Gelijk? Lees even de hele discussie tussen klein konijn en die van mij.. is geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:13 schreef Tup het volgende:
[..]
kleinkonijn2 heeft gelijk en de dubieuze moraal van veel posters is hier geft te denken voor onze samenleving.
Spuit11quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:13 schreef Tup het volgende:
[..]
kleinkonijn2 heeft gelijk en de dubieuze moraal van veel posters is hier geft te denken voor onze samenleving.
Dat gaf ik ook al eerder aan, maar toen werd ik door 90% van de users voor gek uitgemaakt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:24 schreef TilburgCasual het volgende:
Gisteravond op een feestje gespeculeerd over de situatie.
Zoals het er nu verstaat denk ik dat De Rooij de hete adem voelde van de aandeelhouders van de Rabobank die zich waarschijnlijk zouden terugtrekken door de hele affaire Rasmussen (slechte naam enz)
Oorzaak is dus de commercie
De Rabobank heeft geen aandeelhouders, daar gaat al je hele theoriequote:Op donderdag 26 juli 2007 16:24 schreef TilburgCasual het volgende:
Zoals het er nu verstaat denk ik dat De Rooij de hete adem voelde van de aandeelhouders van de Rabobank die zich waarschijnlijk zouden terugtrekken door de hele affaire Rasmussen (slechte naam enz)
Zal wel niet zo zijn hoor. Welke aandeelhouders btw?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:24 schreef TilburgCasual het volgende:
Dat is het altijd (en/of politieke druk)quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:24 schreef TilburgCasual het volgende:
Vervang aandeelhouders door de directie en je hebt weer een theoriequote:Op donderdag 26 juli 2007 16:26 schreef Falco het volgende:
[..]
De Rabobank heeft geen aandeelhouders, daar gaat al je hele theorie.
Ik vond vooral die mohammed tekeningen zo goed. En het feit dat ze in noord-Denemarken toch al erg xenofobisch zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef Cootz het volgende:
.. een Deense (kwaliteits)krant schrijft het ander...
En terecht. Spuit 10Aquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:25 schreef LENUS het volgende:
Dat gaf ik ook al eerder aan, maar toen werd ik door 90% van de users voor gek uitgemaakt.![]()
Maak er ff 2007 vanquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:31 schreef tourrfan het volgende:
ik moet hierbij denken aan een nummer van lange frans en baas b
met de volgende tekst
Waar ze je kraken op het moment dat je het groot gaat maken
rasmussen 01-06-1974 - 27-06-2006
r.i.p
rust zacht rasmussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |