daar heb je een punt, beleggen doe ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kun je niet beter gaan beleggen, brengt een stuk meer op dan dat je je geld weg zet bij die zuigerige banken.
dat weet ik niet, ik ken enkel rabo van buiten omdat dat mijn meest recente en meest gebruikte rekening is, de rest is nogal slapendquote:
Zelfs dat niet eens, Cassani heeft tijdens de etappe naar Tignes (dus voordat de rel uberhaupt startte over het niet goed doorgeven van de informatie) gezegd dat ie erg veel bewondering had voor het feit dat Rasmussen tijdens een stortbui gewoon gaat trainen. Dat ie dat 13 juni met eigen ogen in Italie had kunnen aanschouwen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:48 schreef Cootz het volgende:
Volgens Herbert nu: het balletje is gaan rollen doordat Cassani tussen neus en lippen in een babbeltje met een Deense reporter heeft laten vallen dat hij Rasmussen in de Dolomieten had zien trainen. Het was dus geen klik-actie.
Een de Rooij die bezweken is onder de druk van de diverse media...quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar hebben de renners ook niks mee te maken. En natuurlijk moet De Rooij die beslissing nemen.
Couldn't agree morequote:Op donderdag 26 juli 2007 15:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zelfs dat niet eens, Cassani heeft tijdens de etappe naar Tignes (dus voordat de rel uberhaupt startte over het niet goed doorgeven van de informatie) dat ie erg veel bewondering had voor het feit dat Rasmussen tijdens een strotbui gewoon gaat trainen. Dat ie dat 13 juni met eigen ogen in Italie had kunnen aanschouwen.
Dat is door een Deense journalist opgepakt waarna het balletje verder is gaan rollen. Die heeft Rasmussen erop aangesproken, die toen nog gewoon beweerde dat hij in Mexico zat.
Ik neem aan dat die Cassani niet zo'n verhaal uit zijn duim zuigt op het moment dat er verder nog niets aan de hand is.
Ik weet niet hoeveel geld je ter beschikking hebt, maar over het algemeen kun je beter zelf een portefeuille met losse stukken hanteren (denk niet alleen aan aandelen maar ook aan obligatiesquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:31 schreef petitlapin2 het volgende:
daar heb je een punt, beleggen doe ik ook, maar met mate, enkel risicoloze fondsen
Spaarrente is toch niet halal?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
Weet ik, en die Turkenbanken zijn vaak ook wel ok.
Weet ik niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een de Rooij die bezweken is onder de druk van de diverse media...
Hij is hoger, iig in Nederland.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:32 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik ken enkel rabo van buiten omdat dat mijn meest recente en meest gebruikte rekening is, de rest is nogal slapend![]()
Ok prima het is idd wel erg offtopic.quote:kunnen we het over andere dingen hebben dan mijn financiële issues, en om geen verkeerd beeld te krijgen, niet al die rekeningen zijn grote vetpotten![]()
En als een alien een rekening wil openen, is het dan heelal?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Spaarrente is toch niet halal?
Turken en halalquote:
alsof alle Turken moslim zijn.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
Die Turken weten wel hoe ze vreemd kapitaal moeten aantrekken, en investeringen in Turkije renderen wel een beetje beter dan die miezerige 4 % die ze je er voor betalen.
Dat is dan ook een veel gehoorde klacht in het wielrennen. Waarom worden alleen de wielrenners genoemd en wordt niet gewoon de hele lijst openbaar gemaakt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:39 schreef Loohcs het volgende:
Ook zouden er andere sporters op de lijst staan: voetballers, atleten, tennissers; dat ze in die sporten hulpmiddelen gebruiken lijkt me ook niet onwaarschijnlijk, maar daar hoor je een stuk minder over.
Dit is toch geheel in tegenspraak met de TT ... ?quote:Rasmussen betuigt spijt aan Raborenners
door onze Telesportredactie
PAU - Michael Rasmussen heeft zichzelf, maar zeker ook zijn voormalig ploeggenoten bij Rabobank, een slechte dienst bewezen. De ontslagen Deen bekende zijn leugens en bood aan de Raborenners zijn excuses aan. "Hij heeft gezegd dat hij spijt heeft van de situatie”, aldus Michael Boogerd.
Boogerd is niet kwaad op zijn voormalige Deense ploegmakker. "Ik ben niet kwaad op hem, maar op de situatie. Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik niet boos ben." De Nederlander wil niet direct alles geloven. " Het enige dat ik weet is dat hij de interne regels van de ploeg heeft overtreden. Volgens mij zijn er wel ergere dingen in het leven dan dat wat hij heeft gedaan. Zijn leven is kapot. Hij komt nooit meer als wielrenner aan de bak. Dit blijft hem altijd achtervolgen.”
Er zouden ook voetballers op staan ( de teams van Barca en Real).quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is dan ook een veel gehoorde klacht in het wielrennen. Waarom worden alleen de wielrenners genoemd en wordt niet gewoon de hele lijst openbaar gemaakt.
Nee, Rasmussen betreurt de situatie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telesport.nl/w(...)e/article1937669.ece
[..]
Dit is toch geheel in tegenspraak met de TT ... ?
Hm ja vreemd... de Telegraaf schrijft het een, een Deense (kwaliteits)krant schrijft het ander... wie moeten we nu geloven?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telesport.nl/w(...)e/article1937669.ece
[..]
Dit is toch geheel in tegenspraak met de TT ... ?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:03 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee, Rasmussen betreurt de situatie.
Dat is iets anders dan toegeven of ontkennen.
quote:...De ontslagen Deen bekende zijn leugens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |