abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:42:19 #101
2618 Beezz
Criticaster
pi_51854568
Boogerd is de man trouwens, die heb ballen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:42:43 #102
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51854583
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:41 schreef Mike.Strutter het volgende:
Wat Boogerd nu zegt
wat zegt ie dan?

(ik zit op m'n werk.. kan dus geen tv kijken )
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:42:54 #103
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51854593
en als ik Boogerd zo zie, denk ik dat er geen bewijs is, en dat het image van de Rabobank het belangrijkst is.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:43:01 #104
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51854596
een aangeslagen Maarten die zal inderdaad wel aan het janken zijn.
pi_51854616
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:30 schreef Diederik_Duck het volgende:

Bewijs maar eens dat het niet zo is. Overigens lijkt mij er nu al voldoende grond te zijn om dhr Theo de R. te vervolgen, er ligt immers een beschuldiging, en dat wordt toch niet zomaar gedaan.
ja, ik kan het niet bewijzen.

volgens mij vermoedt theo dat rasmussen in italie aan de verboden productjes heeft gezeten.... bewijs ook maar eens dat het niet zo is
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:43:41 #106
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51854618
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:42 schreef teamlead het volgende:

[..]

wat zegt ie dan?

Hij laat doorschemeren het niet geheel eens te zijn met de beslissing en als je zijn woorden moet geloven dan hebben de renners weinig invloed gehad in die beslissing
pi_51854622
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:42 schreef Grumpey het volgende:
en als ik Boogerd zo zie, denk ik dat er geen bewijs is, en dat het image van de Rabobank het belangrijkst is.
jep denk ik ook
Ana Ivanovic , Kim Kallstrom , Novak Djokovic
pi_51854633
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:41 schreef Grumpey het volgende:
nouja The Vulture, je gelooft het niet, maar ik denk dat het image van een zero-tolerance ploeg aantrekkelijker is dan een gele trui met rare verhalen daarover in de omloop. Daarvoor hoeft bewijs niet eens aanwezig te zijn.
Die verhalen waren er al Grump en tot nu toe konden ze die nog weerleggen, als dit verhaal over Italie was uitgelekt via de pers nadat hij in Parijs was onthaald waren ze gigantisch op hun muil gegaan en had de Rabobank wel kunnen opdoeken... Rasmussen heeft ze zelf de munitie aangereikt door niet eerlijk te vertellen waar ie uithing. Ze konden gewoon niet anders
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:44:13 #109
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51854635
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:41 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wordt die er dan ook uitgeflikekrd? Dat is imemrs een ernstige schending van de privacyregels.
Ja die stagiaire wordt dan net als Rasmussen eruit geflikkerd.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:44:17 #110
2618 Beezz
Criticaster
pi_51854638
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:42 schreef teamlead het volgende:

[..]

wat zegt ie dan?

Dat ie geen zin heeft om te fietsen, dat ie niet boos is op Rasmussen, dat ie meeleeft met Rasmussen.
pi_51854670
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:41 schreef Mike.Strutter het volgende:
Wat Boogerd nu zegt
Interview vanuit het peloton??
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_51854672
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:43 schreef Mike.Strutter het volgende:

Hij laat doorschemeren het niet geheel eens te zijn met de beslissing en als je zijn woorden moet geloven dan hebben de renners weinig invloed gehad in die beslissing
die renners zijn dan ook maar werknemers hé ... en wie zegt dat de ploegleiding het hele verhaal heeft gedaan aan de renners?
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:45:36 #113
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_51854691
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:43 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

volgens mij vermoedt theo dat rasmussen in italie aan de verboden productjes heeft gezeten.... bewijs ook maar eens dat het niet zo is
En weer een mooie advocaten uitspraak ons advocaatje

Regel 1 : iedereen is onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.

In jouw boekje staat " iedereen is schuldig totdat het tegendeel bewezen is"

Slechte advocaat ben jij, maar volgens mij ben jij gewoon een ordinaire onrust stoker klein konijntje
pi_51854702
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:43 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Tsja, het kan. Maar ja, alles kan, koffietheekan. Daarom hebben we in de echte wereld bewijzen nodig en niet geleuter over mogelijkheden. Rasmussen heeft stom gehandeld, maar hij is nit betrapt op doping, en daar gaat het uiteindelijk om.
pi_51854712
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:41 schreef Venga het volgende:
Is het trouwens niet gebruikelijk om iemand op non-actief te stellen bij een vertrouwensbreuk waar de Rooy over spreekt en niet gelijk te ontslaan?
Hoe dan ook respect voor het besluit van Rabo
Tja, de vertrouwensbreuk is wel dusdanig ernstig dat ontslag wel gerechtvaardigd is. Het is niet zomaar een leugentje over waar hij was. Hij maakte zich al verdacht met allerlei gerommel met de administratie en het missen van dopingcontroles. Dan kan je echt niet meer achter je renner staan.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51854736
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:45 schreef NeoGenic1982 het volgende:

En weer een mooie advocaten uitspraak ons advocaatje

Regel 1 : iedereen is onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.

In jouw boekje staat " iedereen is schuldig totdat het tegendeel bewezen is"

Slechte advocaat ben jij, maar volgens mij ben jij gewoon een ordinaire onrust stoker klein konijntje
diederik is rechtenstudent hoor, zeg dat ook eens aan hem, hij doet net hetzelfde.. ik pik gewoon in op zijn woorden, niet te lichtgeraakt hé .
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:47:15 #117
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51854748
Maar godver, leuk en aardig dat hij geloven heeft over zijn verblijfplaats maar who cares. Het slaat toch nergens op dat die renners geen privacy hebben. Hij is 15x getest en 15x negatief...wat is het fokking probleem dan
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_51854754
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:44 schreef Beezz het volgende:

[..]

Dat ie geen zin heeft om te fietsen, dat ie niet boos is op Rasmussen, dat ie meeleeft met Rasmussen.
Ik denk dat de Rabo de echte bewijzen gewoon achterhoudt voor een juridische strijd die er ongetwijfeld gaat komen. Daar willen ze zo min mogelijk mensen bij betrekken, ook de renners niet. Boogerd is gewoon boos over de onwetenheid. De Rooij zou denk ik ook wel het bewijs van de daken willen schreeuwen maar juridisch gekeken is dat niet slim....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51854755
De Rooij (lees de sponsor) zijn onder druk gezet door de organisatie tour de france, franse pers en UCI. Ze zijn voor blok gezet nadat bekend is geworden dat Rasmussen op 13 juni in Italie was en niet in Mexico. De Rooij had dus geen keuze anders zou de naam van de sponser in diskrediet komen. De franse pers, de tourdirecteur en het UCI hadden dit feit nodig om de Rooij voor blok te kunnen zetten. Dat is er gebeurd. Dat die daardoor ontslagen is gaat mij wel iets te ver want zo ga je niet met mensen om. Rabobank maakt heel zijn carriere kapot. Wraak is niet het antwoord.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:47:35 #120
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_51854757
Die Italiaan zei trouwens dat hij Rasmussen niet alleen gezien heeft in Italië, maar heb ook heeft gesproken. Dan heb je als Rasmussen wel erg veel boter op je hoofd als je over zoiets gaat liegen in persconferenties en dergelijke. Als hij nou niet wist dat hij daar door iemand gezien was, kan ik me nog voorstellen dat je het probeert te verbergen. Maar als je nota bene met een commentator van de Italiaanse televisie hebt gepraat... Of die Italiaan moet keihard staan te liegen natuurlijk, maar die kans lijkt me vrij klein.
pi_51854794
Volgens Herbert nu: het balletje is gaan rollen doordat Cassani tussen neus en lippen in een babbeltje met een Deense reporter heeft laten vallen dat hij Rasmussen in de Dolomieten had zien trainen. Het was dus geen klik-actie.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 juli 2007 @ 14:48:53 #122
862 Arcee
Look closer
pi_51854799
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:42 schreef Beezz het volgende:
Boogerd is de man trouwens, die heb ballen.
Ja, mooie woorden. Hij is het absoluut niet eens met de Rooij en met de hele situatie.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:48:53 #123
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51854800
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:47 schreef Sethje het volgende:
Maar godver, leuk en aardig dat hij geloven heeft over zijn verblijfplaats maar who cares. Het slaat toch nergens op dat die renners geen privacy hebben. Hij is 15x getest en 15x negatief...wat is het fokking probleem dan

Je kunt ook een maandje voor de Tour een kuurtje volgen, waarbij de gevolgen lekker lang doorwerken, maar het niet zo gemakkelijk op te sporen is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51854802
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:45 schreef Diederik_Duck het volgende:

Tsja, het kan. Maar ja, alles kan, koffietheekan. Daarom hebben we in de echte wereld bewijzen nodig en niet geleuter over mogelijkheden. Rasmussen heeft stom gehandeld, maar hij is nit betrapt op doping, en daar gaat het uiteindelijk om.
alles kan ... maar in dit forum kan blijkbaar maar één ding niet ... dat rasmussen schuldig is.

de zotste vermoedens en gedachtenkronkels worden hier geponeerd om iedereen verdacht te maken, als het rasmussen maar niet is.

de rooy, de fransen, uci, blablabla ... maar rasmussen, daar moeten we afblijven ... mensen toch
pi_51854809
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')