Volgens Theo de Rooij heeft Rasmussen dat tegen hem bevestigd.quote:
Een tourwinnaar zonder charisma in Rabobank kleding die bij huldiging uitgefloten wordt door dat achterlijke Franse publiek. Wie de fok is Theo de Rooy?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef arneaux het volgende:
Theo de Rooij is gek? Hij zou gek zijn om zn gele trui, de overwinning voor de Raboploeg, uit het team te zetten als er niets aan de hand was.
Plus dat hij naar de rabo directie is gegaan om t te melden, niet naar de pers, niet naar de UCI, niet daar de directie van de tour. Hij heeft t netjes gedaan, niet om Rasmussen zwart te maken. Daarnaast kende die Cassini mensen van rabo schijnt, dus ik zie weinig reden om aan hem te twijfelen, al wil ik idd het hele verhaal wel horen hoor.... tis onduidelijk allemaal. Bv. waarom Rasmussen zegt dat de Rooij liegt en waarom Boogerd toch start(dat zal wel onder druk zijn).quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:15 schreef wdn het volgende:
Cassini was de italiaanse ex-renner en commentator die Rasmussen heeft gezien.
ah, volgens Theo de Rooijquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef Cootz het volgende:
[..]
Volgens Theo de Rooij heeft Rasmussen dat tegen hem bevestigd.
Rabobank moet wel met een betere verklaring komen en een goed verhaal, anders verliezen ze alle geloofwaardigheid. Door alles zo vaag te houden doet hen ook geen goed.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef Cootz het volgende:
[..]
Je trekt nu wel erg snel conclusies dat de Rooij zich heeft laten meeslepen.
Hoe het nou wel zit? Ik weet het niet. Gaan we achter de volledige waarheid komen? Ik vermoed van niet.
Ga buitenspelen ofzo. Je stelt hier de meest domme vragen ooit. Als zelfs niet weet wie Theo de Rooij is, ga je dan eerst even inlezen op een willekeurige nieuwssite, kijk even op teletekst of kijk het journaal.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een tourwinnaar zonder charisma in Rabobank kleding die bij huldiging uitgefloten wordt door dat achterlijke Franse publiek. Wie de fok is Theo de Rooy?
Dat is niet helemaal waar. Het schijnt 5 dagen geleden al in Italie in de krant gestaan te hebben. Waarom Rasmussen dan gister pas met dit verhaal geconfronteerd is weet ik dan ook niet...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:19 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Plus dat hij naar de rabo directie is gegaan om t te melden, niet naar de pers, niet naar de UCI, niet daar de directie van de tour. Hij heeft t netjes gedaan, niet om Rasmussen zwart te maken.
Die verklaring hebben ze heus wel, ik denk dat ze Rasmussen toch nog een beetje willen beschermen maar als die zo blijft ontkennen dan komen ze heus wel met de feiten denk ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Rabobank moet wel met een betere verklaring komen en een goed verhaal, anders verliezen ze alle geloofwaardigheid. Door alles zo vaag te houden doet hen ook geen goed.
Ik zal voor jou de vraag anders stellen, wie de fok denkt Theo de Rooiij wel niet dat hij is?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:21 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ga buitenspelen ofzo. Je stelt hier de meest domme vragen ooit. Als zelfs niet weet wie Theo de Rooij is, ga je dan eerst even inlezen op een willekeurige nieuwssite, kijk even op teletekst of kijk het journaal.
![]()
zero tollerance is best.. maar dan wel graag op basis van feiten en objectief onderzoek. De manier waarop de soap rond Rasmussen nu loopt en de manier waarop de positieve test van Vino naar buiten kwam hebben net zo'n negatieve invloed op de sport als het gebruik zelfquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:22 schreef Camplo het volgende:
Whatever the answer is, de Tour de Dope de France du Corruption is geen flikker meer aan om te volgen.
Schoonmaken die kutsport en een zero tolerance beleid invoeren met levenslange schorsing al is het vergrijp nog zo klein.
Hebben we over 3 jaar weer een échte sport om naar te kijken.
Echt, oh dat bericht heb ik gemist dan. Maar goed, ik ben t ook allemaal kwijt, ik hoor t vanzelf wel, ik ga er niet meer achteraan hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Het schijnt 5 dagen geleden al in Italie in de krant gestaan te hebben. Waarom Rasmussen dan gister pas met dit verhaal geconfronteerd is weet ik dan ook niet...
Dat lijkt me wel ja, want anders lijkt me het een grote fout om je gele trui drager uit de Tour te halen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die verklaring hebben ze heus wel, ik denk dat ze Rasmussen toch nog een beetje willen beschermen maar als die zo blijft ontkennen dan komen ze heus wel met de feiten denk ik
Naja, Theo de Rooij beweert dat Rasmussen zijn leugen heeft bevestigd. Rasmussen zegt zelf dat hij dat nooit heeft gedaan. Niet dat ik Rasmussen geloof, maar ik geloof Boogerd wel. En ook hij laat weten niet echt te weten hoe het zit en lijkt voorlopig de kant van Rasmussen te kiezen. Dát vind ik duiden op dat hier meer speelt dan dat we nu weten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die verklaring hebben ze heus wel, ik denk dat ze Rasmussen toch nog een beetje willen beschermen maar als die zo blijft ontkennen dan komen ze heus wel met de feiten denk ik
Misschien hebben ze voor de verandering eerst gechecked of het wel kloptquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Het schijnt 5 dagen geleden al in Italie in de krant gestaan te hebben. Waarom Rasmussen dan gister pas met dit verhaal geconfronteerd is weet ik dan ook niet...
De raboploeg zal het wel hebben willen verifiëren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef Cootz het volgende:
Wat een redeneringquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef arneaux het volgende:
Theo de Rooij is gek? Hij zou gek zijn om zn gele trui, de overwinning voor de Raboploeg, uit het team te zetten als er niets aan de hand was.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wat een redenering. Misschien heeft Theo wel een homoseksuele verhouding met Mart en werd gedreigd dat openbaar te maken tenzij Rasmussen eruit geflikkerd werd.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat een redenering. Misschien heeft Theo wel een homoseksuele verhouding met Mart en werd gedreigd dat openbaar te maken tenzij Rasmussen eruit geflikkerd werd.
En dat zou goed mogelijk zijn met vluchtgegevens, dus dat zou betekenen dat het idd waar is, of Rasmussen nou bekend heeft of niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:26 schreef Tup het volgende:
[..]
De raboploeg zal het wel hebben willen verifiëren.
Naja, de beste manier om te checken of het klopt is toch gewoon Rasmussen te confronteren met het verhaal? En dat hebben ze pas gister gedaan. Óf hebben ze toch extra bewijs om Rasmussen harder aan te kunnen pakken?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien hebben ze voor de verandering eerst gechecked of het wel klopt.
Bewijs maar eens dat het niet zo is. Overigens lijkt mij er nu al voldoende grond te zijn om dhr Theo de R. te vervolgen, er ligt immers een beschuldiging, en dat wordt toch niet zomaar gedaan.quote:
ehm.. hoe had je dat precies voorgesteld? "Gewoon" even alle luchtvaartmaatschappijen afbellen? En even vragen of ze privacygevoelige informatie in het belang van de wielersport even willen overdragen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef xienix84 het volgende:
[..]
En dat zou goed mogelijk zijn met vluchtgegevens, dus dat zou betekenen dat het idd waar is, of Rasmussen nou bekend heeft of niet.
Ik weet niet of de waarheid vragen aan net die persoon die wordt beticht van liegen een manier is om jezelf veilig te stellen. Dan kun je 't beter zelf nog eens checken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef Cootz het volgende:
[..]
Naja, de beste manier om te checken of het klopt is toch gewoon Rasmussen te confronteren met het verhaal?
Op basis daarvan de tour verliezen is heel zuur.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:31 schreef Dos37 het volgende:
Het word nu dus een welles nietus verhaal
inderdaad rabobank zal niet zomaar de gele trui bij het grof vuil zetten, er zullen duidelijke bewijzen aanwezig zijn die wij nu nog niet (mogen) wetenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan me niet voorstellen dat deze stappen zijn genomen als er geen keihard bewijs is...
Het vreemdste vind ik ook dat het standpunt van rabo (officieel nieuwsbericht) zegt dat Rasmussen heeft bekend; en Rasmussen zegt van niet. Wat is nou waar? Want ik kan uit beiden niet 100% op aan... maar toch vertrouw ik Rasmussen niet meer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef Cootz het volgende:
[..]
Naja, de beste manier om te checken of het klopt is toch gewoon Rasmussen te confronteren met het verhaal? En dat hebben ze pas gister gedaan. Óf hebben ze toch extra bewijs om Rasmussen harder aan te kunnen pakken?
Hij geeft daar wel aan "bewijs" te hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:39 schreef Falco het volgende:
De verklaring van Theo de Rooij nu op NL1 klinkt erg stellig.
Raar? Ik vind 'm nu juist wel weer duidelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef Kallstrom het volgende:
Hij komt wel raar over die de rooy
De woorden 'sterke bewijzen' doen het hem inderdaad. Misschien dat een Rabo-stagiaire 'per ongeluk' de rekening van Rasmussen heeft uitgeplozen en allemaal pintransacties uit Italië zagquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:39 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Hij geeft daar wel aan "bewijs" te hebben
Misschien heeft Rasmussen wel pizza laten bezorgen in Mexicoquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:40 schreef Falco het volgende:
[..]
De woorden 'sterke bewijzen' doen het hem inderdaad. Misschien dat een Rabo-stagiaire 'per ongeluk' de rekening van Rasmussen heeft uitgeplozen en allemaal pintransacties uit Italië zag.
Wordt die er dan ook uitgeflikekrd? Dat is imemrs een ernstige schending van de privacyregels.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:40 schreef Falco het volgende:
[..]
De woorden 'sterke bewijzen' doen het hem inderdaad. Misschien dat een Rabo-stagiaire 'per ongeluk' de rekening van Rasmussen heeft uitgeplozen en allemaal pintransacties uit Italië zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |