abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51854831
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:47 schreef Veerboot het volgende:
Die Italiaan zei trouwens dat hij Rasmussen niet alleen gezien heeft in Italië, maar heb ook heeft gesproken. Dan heb je als Rasmussen wel erg veel boter op je hoofd als je over zoiets gaat liegen in persconferenties en dergelijke. Als hij nou niet wist dat hij daar door iemand gezien was, kan ik me nog voorstellen dat je het probeert te verbergen. Maar als je nota bene met een commentator van de Italiaanse televisie hebt gepraat... Of die Italiaan moet keihard staan te liegen natuurlijk, maar die kans lijkt me vrij klein.
Rasmussen heeft nu niks meer te verliezen, die is alles al kwijt.... die ene leugen kan er dan ook nog wel bij
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51854834
Als het zo hard regende waarom gaat die stomme italiaan dan met hem praten
Ana Ivanovic , Kim Kallstrom , Novak Djokovic
pi_51854837
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:44 schreef Falco het volgende:

[..]

Ja die stagiaire wordt dan net als Rasmussen eruit geflikkerd.
En de leiding die gebruik maakt van de kennis die door een zeer ernstige regelschending tot hen is gekomen?
pi_51854844
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:45 schreef NeoGenic1982 het volgende:

Slechte advocaat ben jij, maar volgens mij ben jij gewoon een ordinaire onrust stoker klein konijntje
Een half-Franse relmuts.
***** Kraak.....
pi_51854856
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:47 schreef Veerboot het volgende:
Die Italiaan zei trouwens dat hij Rasmussen niet alleen gezien heeft in Italië, maar heb ook heeft gesproken. Dan heb je als Rasmussen wel erg veel boter op je hoofd als je over zoiets gaat liegen in persconferenties en dergelijke. Als hij nou niet wist dat hij daar door iemand gezien was, kan ik me nog voorstellen dat je het probeert te verbergen. Maar als je nota bene met een commentator van de Italiaanse televisie hebt gepraat... Of die Italiaan moet keihard staan te liegen natuurlijk, maar die kans lijkt me vrij klein.
Rasmussen heeft ook toegegeven dat hij daar was. Het verhaal rond Rasmussen speelde al. De organisaties hebben dit gebruik om dit verhaal af te ronden. Het doel was Rasmussen uit de tour te krijgen. Dit was het juiste moment. Of het nu terecht is of niet. Het begon bij het feit dat die nooit was gestart als de tourdirectie had geweten dat hij nalatig was geweest bij het UCI.
pi_51854870
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:48 schreef Cootz het volgende:
Volgens Herbert nu: het balletje is gaan rollen doordat Cassani tussen neus en lippen in een babbeltje met een Deense reporter heeft laten vallen dat hij Rasmussen in de Dolomieten had zien trainen. Het was dus geen klik-actie.
Hoor ik ook nu voor t eerst ja.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:51:29 #132
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51854897
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:48 schreef Falco het volgende:

[..]

Je kunt ook een maandje voor de Tour een kuurtje volgen, waarbij de gevolgen lekker lang doorwerken, maar het niet zo gemakkelijk op te sporen is.
Ja dat kan maar dan moeten Rasmussen/Rabobank dat nu naar buiten brengen en zeggenw aar het op staat. Wel of geen doping gebruikt, thats the question. Ik geloof niet dat ze zulke rigoreuze maatregelen gaan nemen vanwege een adresje watniet klopt.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:51:38 #133
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51854902
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:49 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

En de leiding die gebruik maakt van de kennis die door een zeer ernstige regelschending tot hen is gekomen?
Geen idee, het is ook allemaal hypothetisch.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51854930
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:47 schreef Eduard37 het volgende:
De Rooij (lees de sponsor) zijn onder druk gezet door de organisatie tour de france, franse pers en UCI. Ze zijn voor blok gezet nadat bekend is geworden dat Rasmussen op 13 juni in Italie was en niet in Mexico. De Rooij had dus geen keuze anders zou de naam van de sponser in diskrediet komen. De franse pers, de tourdirecteur en het UCI hadden dit feit nodig om de Rooij voor blok te kunnen zetten. Dat is er gebeurd. Dat die daardoor ontslagen is gaat mij wel iets te ver want zo ga je niet met mensen om. Rabobank maakt heel zijn carriere kapot. Wraak is niet het antwoord.
Ach, ga heen. De Franse pers wist hier pas vanaf nádat de bom al gebarsten is. De Franse pers wist pas dat Rasmussen op 13 juni in Italie was nádat Rasmussen uit de ploeg is gezet... Wat nou 'onder druk gezet'.

In het algemeen vind ik dat je erg stellige conclusies post, terwijl wij allemaal nou ook helemaal niet weten hoe het zat.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:52:35 #135
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51854934
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:51 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja dat kan maar dan moeten Rasmussen/Rabobank dat nu naar buiten brengen en zeggenw aar het op staat. Wel of geen doping gebruikt, thats the question. Ik geloof niet dat ze zulke rigoreuze maatregelen gaan nemen vanwege een adresje watniet klopt.
Ja maar daar gaat het dus eigenlijk niet om. Doping is officieel niet de issue. Het liegen tegen je werkgever over je whereabouts is voor de Rabobank genoeg aanleiding om Rasmussen te ontslaan.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51854938
quote:
Michael Rasmussen heeft in Deense kranten laten weten niet gelogen te hebben tegen de leiding van de Rabo-wielerploeg. Gisteravond zette Theo de Rooij Rasmussen uit de Tour.

De krant B.T. tekent de woorden "Mijn baas is gek" op uit de mond van de ontslagen coureur. In de kwaliteitskrant Politiken wordt Rasmussen geciteerd met "Ik heb niet gelogen". Rasmussen houdt vol voor trainingen in Mexico te zijn geweest en niet in Italië. Hij ontkent dat hij woensdagavond aan directeur Theo de Rooij van de Raboploeg heeft toegegeven dat hij in juni in Italië verbleef in plaats van Mexico. De Rooij beweerde gisteren dat Rasmussen dat wel had toegegeven.

Rasmussen spreekt over een dollemansbesluit van de Raboploeg, genomen door Theo de Rooij. "Hij liegt", aldus Rasmussen. De renner zou in Mexico onbereikbaar zijn geweest omdat hij geen computer bij zich had en zijn mobiele telefoon geen bereik had. "Ik rijd ook niet rond met een fax op mijn rug", tekende een krant op.

Volgens een psycholoog in Jyllands Posten is Rasmussen een zenuwinzinking nabij en heeft hij hulp nodig om zijn onvrijwillige vertrek uit de Tour te verwerken. "Wielrennen is zijn wereld. Nu hem dat is afgenomen, is hij kandidaat nummer één voor crisishulp", meent de psycholoog.
quote:
Michael Rasmussen heeft niet alleen zichzelf, maar ook zijn voormalig ploeggenoten bij Rabobank, een slechte dienst bewezen. De Deen bekende dat hij had gelogen en heeft zijn voormalige collega's zijn excuses aangeboden.

"Hij heeft gezegd dat hij spijt heeft van de situatie", aldus Michael Boogerd, die niet boos is op Rasmussen. "Ik ben niet kwaad op hem, maar op de situatie. Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik niet boos ben."

De Nederlander wil niet direct alles geloven. "Het enige dat ik weet is dat hij de interne regels van de ploeg heeft overtreden. Volgens mij zijn er wel ergere dingen in het leven dan dat wat hij heeft gedaan. Zijn leven is kapot. Hij komt nooit meer als wielrenner aan de bak. Dit blijft hem altijd achtervolgen."

hij is schuldig hij heeft bekend en zijn excuses aangeboden

ik kan het bijna niet geloven
pi_51854956
Ik kan het weer in Val di Fassa van 13/14 juni nergens vinden, zou leuk zijn als het daar helemaal niet stortregende zoals die Italiaan beweert :p
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 juli 2007 @ 14:53:27 #138
862 Arcee
Look closer
pi_51854958
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:52 schreef tourrfan het volgende:

hij is schuldig hij heeft bekend en zijn excuses aangeboden

ik kan het bijna niet geloven
Daarom post je het 2 keer?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_51854986
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:48 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

alles kan ... maar in dit forum kan blijkbaar maar één ding niet ... dat rasmussen schuldig is.
Oh jawel hoor, kan best. Er is echter geen enkel bewijs, en mensen veroordelen obv vermoedens, daar hebbben we héle slechte ervaringen mee.
quote:
de zotste vermoedens en gedachtenkronkels worden hier geponeerd om iedereen verdacht te maken, als het rasmussen maar niet is.
Dat van mij was een geintje hoor (zij het wel met een serieuze ondertoon).
quote:
de rooy, de fransen, uci, blablabla ... maar rasmussen, daar moeten we afblijven ... mensen toch
Rasmussen is niet gepakt op dopinggebruik, klaar.
pi_51854991
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:50 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Rasmussen heeft ook toegegeven dat hij daar was. Het verhaal rond Rasmussen speelde al.
Eh..Rasmussen heeft duidelijk gezegd dat hij de hele periode in Mexico was en niet in Italie....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51854998
Dankjewel Maarten! Je plaatst de reactie van Boogerd precies in de context die ik even nodig had om het te snappen!
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:54:50 #142
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51855002
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:52 schreef Falco het volgende:

[..]

Ja maar daar gaat het dus eigenlijk niet om. Doping is officieel niet de issue. Het liegen tegen je werkgever over je whereabouts is voor de Rabobank genoeg aanleiding om Rasmussen te ontslaan.
En dat vind ik overdreven
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_51855017
quote:

[..]

Hou eens op over die DOPING. Er is geen doping in het spel. Rabobank is onder druk gezet door de UCI een fout heeft gemaakt en de tourdirectie niet heeft gemeld dat hij nalatig is geweest. Wist de tourdirectie dat wel dan was die nooit gestart en hadden we nu geen problemen. Door de nalatigheid van het UCI is rasmussen gewoon gestart en is het verhaal een eigen leven gaan leiden maar tot op heden kon niemand hem uit de tour krijgen. Echter het verhaal dat hij op 13 juni in Italie was heeft daar wel voor kunnen zorgen. De rabobank is zwaar onder druk gezet om het probleem rasmussen op te lossen. Iedereen blij. De fout van het UCi is daarmee rechtgezet. De tourdirectie kan zijn gezicht weer laten zien want er komt een oprechte winnaar waaraan niet getwijfeld wordt. Rasmussen en de rabobank zijn de lul maar wie ligt daar wakker van in de wielerwerld waarin macht natuurlijk veel belangrijker is dan de sport.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:55:13 #144
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51855018
Ik was één van de weinige die achter Rasmussen stond en moet je nu kjken Toch niet zo'n gek scenario he
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51855025
quote:

[..]

Door zijn gelieg heeft Rasmussen de ploeg in een erg penibele situatie gebracht.

Het niet doorgeven van je trainingslokatie hebben ze nog door de vingers gezien (hoewel met een boete) en hem hiervoor verdedigd en gesteund. En nu blijkt dat hij al die tijd heeft lopen liegen. Allicht dat de Rabobank zich belazerd voelt en hem de laan uitstuurt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:55:30 #146
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_51855026
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:46 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

diederik is rechtenstudent hoor, zeg dat ook eens aan hem, hij doet net hetzelfde.. ik pik gewoon in op zijn woorden, niet te lichtgeraakt hé .
Naah jij hebt ook gelogen over dat je advocaat bent, mijn conclusie is dan dat je hier de boel probeert op te jutten met je leugens,

Bewijs me nu maar eens van het tegendeel..

Althans zo praat jij over rasmussen...
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:56:05 #147
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51855047
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Sethje het volgende:

[..]

Mjah dat is dus niet zo. De Rabobank vertrouwt Rasmussen en vliegt zelfs een advocaat in om op de rustdag Rasmussen te ondersteunen tijdens de persconferentie. Als dan toch blijkt, dat hij liegt over zoiets essentieels als zijn verblijfplaats, dan is er sprake van een flinke vertrouwensbreuk en staat daar ontslag op.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 juli 2007 @ 14:57:18 #148
862 Arcee
Look closer
pi_51855080
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Sethje het volgende:
Wat heeft Rasmussen te verbergen dan? Het is natuurlijk wel een beetje dubieus, hè?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:58:09 #149
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51855103
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wat heeft Rasmussen te verbergen dan? Het is natuurlijk wel een beetje dubieus, hè?
Dat bedoel ik dus, ik wil de echte waarheid horen. Of het is de situatie zoals Eduard het hierboven schetst of hij heeft gebruikt.
Mijn party reviews
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:58:16 #150
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51855109
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:53 schreef thettes het volgende:
Ik kan het weer in Val di Fassa van 13/14 juni nergens vinden, zou leuk zijn als het daar helemaal niet stortregende zoals die Italiaan beweert :p
Is wel interessant om uit te pluizen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')