In 3 weken 1 kledingmaat!! Wauw, dan mag je inderdaad wel elke dag gaan sporten denk ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
MisschienMaar ik wil nu echt héél erg graag afvallen, dus ik moet er maar gewoon doorheen. Ik heb ook al n leuke shirtje in maat 44 gekocht en dat shirt vind ik echt heeeel erg mooi en die wil ik dus ook zo snel mogelijk aan
![]()
Ik zal trouwens maandag mn profiel op dieetweb aanpassen (als ik er weer op kan) want dan moet ik bij de sportschool toch wel op de weegschaal. Sinds mááánden. En ik weer dat ik gigantisch ben aangekomen
![]()
Maar in 3 weken tijd 1 kledingmaat naar beneden gaan is toch wel te doen he?
![]()
Je gaat van sporten er ook beter uitzien hoor! Het is niet alleen om mee te helpen af te vallen. Je wordt er gestroomlijnder van en je vet wordt steviger omdat het "gelift" wordt door de onderliggende spieren die sterker worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:56 schreef Vogue het volgende:
[..]
In 3 weken 1 kledingmaat!! Wauw, dan mag je inderdaad wel elke dag gaan sporten denk ik![]()
Dat dieetweb, is dat wat? Ik ben hier ook lid geworden van de sportschool, maar je betaalt hier steeds voor een maand. Na een maand kwam ik erachter dat ik ook af bleef vallen zonder dat ik naar die sportschool ging. Nou, als ´t niet hoeft dan doe ik het ook niet![]()
Same here, volgens mij. Ik ben iig sinds het begin de zomervakantie niet meer afgevallen. Blijf de hele tijd een beetje schommelen rond hetzelfde gewicht. Ik moet de hardloopschoenen weer aantrekken en na de zomer ga ik weer spinnenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:58 schreef Elvi het volgende:
Ik val pas echt af als ik erbij ga sporten heb ik gemerkt. En dan gaat het ook wel vrij snel
Het is alleen een kwestie van ook echt ervoor gáán bij mij. Ik haaat sport vanuit de grond van mn hart.
Goeiemorgen!quote:Op maandag 30 juli 2007 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Vanmorgen om 5 uur uit bedKon niet meer slapen, voel me rot, leeg en eenzaam. Weer een dag, pfff. Gaat lekker hier met mij
![]()
Heb dieettechnisch niets te melden. Slank word ik toch nooit.
Goeiemorgen allemaal
Na de verhuizing was ik een kilo wkijt hoor!quote:Op maandag 30 juli 2007 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik merk ook dat ik de sport nodig heb om af te vallen. Maargoed, dat zit er de komende 3 weken door de verhuizing niet in
kom gelukkig ook niet aan, dus dat is fijnblijf zo tussen de 85.0 en de 85.5 schommelen, en das netjes opzich
Als ik eenmaal gesetteld ben maar 's even een leuke vereniging (tennis) daar vinden![]()
Gewoon stug doorzetten... het komt vanzelf goed.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
Trouwens, dieten = ook aankomen in mijn geval. Plus 8 ons deze week![]()
![]()
dat blijf ik mezelf ook maar voorhouden...quote:Op maandag 30 juli 2007 10:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon stug doorzetten... het komt vanzelf goed.![]()
Je eet verder toch gewoon gezond? Je lichaam moet gewoon nog ff omschakelen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat blijf ik mezelf ook maar voorhouden...
Mjaaaaaa... soms heb je het gevoel dat het nooit meer goed komt, je kent het wel... ik beweeg toch veel en ik eet niet raar, een toch blijf je aankomen, en dan zie je van die meiskes die alleen maar rommel eten en alles met de auto doen en dus nooit bewegen en die nooit zwaarder worden dan 50 kiloquote:Op maandag 30 juli 2007 10:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon stug doorzetten... het komt vanzelf goed.![]()
Je eet verder toch gewoon gezond? Je lichaam moet gewoon nog ff omschakelen.
Herkenbaar!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mjaaaaaa... soms heb je het gevoel dat het nooit meer goed komt, je kent het wel... ik beweeg toch veel en ik eet niet raar, een toch blijf je aankomen, en dan zie je van die meiskes die alleen maar rommel eten en alles met de auto doen en dus nooit bewegen en die nooit zwaarder worden dan 50 kilo
Waarom heb ik de genen van mijn vader nou?
Zo hey, wat zou ik daar van balen zegquote:Op maandag 30 juli 2007 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
Trouwens, dieten = ook aankomen in mijn geval. Plus 8 ons deze week![]()
![]()
En dan allemaal collega's hebben die zich afvragen hoe je nu zo "dik" kunt zijn als je zoveel beweegt.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mjaaaaaa... soms heb je het gevoel dat het nooit meer goed komt, je kent het wel... ik beweeg toch veel en ik eet niet raar, een toch blijf je aankomen, en dan zie je van die meiskes die alleen maar rommel eten en alles met de auto doen en dus nooit bewegen en die nooit zwaarder worden dan 50 kilo
Waarom heb ik de genen van mijn vader nou?
Dennis eet en snoept (veel chips) domweg veel meer dan ik, die begrijpt ook niet waarom ik wel dik ben en hij nietquote:Op maandag 30 juli 2007 10:21 schreef Liejannuh het volgende:
En dan allemaal collega's hebben die zich afvragen hoe je nu zo "dik" kunt zijn als je zoveel beweegt.
Heel frustrerend idd.
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
En dan ook zo'n überslanke collega, modelletje breinaald, die niet begrijpt dat je er niets aan doet. En ik maar proberen uit te leggen dat er bij veel overgewicht vaak een heel verhaal aan vast zit en dat het best heel moeilijk is om te erkennen dat je een probleem hebt en daar echt iets aan te doen in plaats van je te verschuilen achter je kilo's.
Dan kom ik er altijd nog genadig vanaf met mijn 10 kilo overgewicht.
En dan zegt: "Oh, maar bij jou staat het goed. Zij is echt vet."quote:Op maandag 30 juli 2007 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ja! Of de überslanke collega die een heel verhaal begint over haar veel te dikke nichtje en dus maar niet begrijpt dat ze er niets aan doet, terwijl er een andere veel te dikke collega bij je op de kamer zit.![]()
echt?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Of die cardioloog die bovenaan de probleemlijst "obesitas" zet en ik vraag waarom het hartprobleem niet boven hoort te staan en gewoon vrolijk tegen mij zegt dat hij een grondige hékel heeft aan dikke mensen![]()
"bij jou is het mooi in verhouding"quote:Op maandag 30 juli 2007 10:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
En dan zegt: "Oh, maar bij jou staat het goed. Zij is echt vet."![]()
Misschien waggelt SQ niet?quote:
"je hebt een mooi zandloperfiguur!"quote:Op maandag 30 juli 2007 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
"bij jou is het mooi in verhouding"
"bij jou valt het niet zo op"
"jij hebt tenminste een mooi gezicht"
"ja maar jij gedraagt je niet dik"![]()
enz enz
Ben ik pas 18 jaar mee bezig. Succes tot nu toe net niet nihil.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel ik het wel met 1 ding eens ben, het "Doe er dan wat aan!"
Ja, echtquote:
Het was niet als een belediging bedoeldquote:Op maandag 30 juli 2007 10:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben ik pas 18 jaar mee bezig. Succes tot nu toe net niet nihil.![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"bij jou is het mooi in verhouding"
"bij jou valt het niet zo op"
"jij hebt tenminste een mooi gezicht"
"ja maar jij gedraagt je niet dik"![]()
enz enz
ah, die komt ook van mijquote:Op maandag 30 juli 2007 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel ik het wel met 1 ding eens ben, het "Doe er dan wat aan!"
I know, maar de realiteit is nu eenmaal anders dan veel van ons graag hadden gezien.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het was niet als een belediging bedoeld
Voel JIJ je nou aangesproken?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:49 schreef bleiblei het volgende:
[..].
Pfff de volgende keer mep ik je zelfvertrouwen wel de grond in met lomp commentaar.
[..]
ah, die komt ook van mij. Als ik het durf in ieder geval
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |