Ik vond eigenlijk wel dat we die uit ons hoofd moeten leren en dan heerlijk bij een volgende gelegenheid waarbij we een fles open trekken gaan zingenquote:
Je moet je wel heel beroerd voelen als je B&J laat staanquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:06 schreef omearos het volgende:
tvp
Heb sinds gisteren flink last van mijn buik, buikpijn, krampen, misselijk![]()
Vriendje had gister heerlijk gekookt, en ik kreeg niet eens mijn bord leeg. Hij was gelukkig wel zo lief om te wachten met B&J's tot ik in bed lagNou had ik zelfs daar echt geen zin in.
Ik heb 'm op cd, met nog 25 andere monty python songsquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk wel dat we die uit ons hoofd moeten leren en dan heerlijk bij een volgende gelegenheid waarbij we een fles open trekken gaan zingen![]()
Die ken ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:09 schreef Pandorah het volgende:
Mijnheeft een heel boekje met drankliederen
![]()
Eentje is wel grappig, daarbij moet je ook gelijk dingen uitbeelden
In het bos daar staat een huis (beeld huis uit)
En dat huis dat heeft een raam (beeld raam uit)
Daar komt haas het haasje aan (doe een haas na)
Klopt daar op het raampje (op het raam kloppen)
Hertje hertje, red me toch (beeld bangheid uit)
Straks schiet mij de jager nog (doe een jager na)
Haasje haasje kom maar hier (beeld binnenkomen uit)
Drinken we een potje bier (draai een rondje met het glas drank op je hoofd)
quote:Inflammation of the foreskin reminds me of your smile.
I've had ballanital shancroids for quite a little while.
I gave my heart to NSU that lovely night in June.
I ache for you my darling, and I hope you get well soon.
My penile warts, your herpes,
My syphilitic sores,
Your monenelial infetion, how I miss you more and more.
Your dhobis itch,
My scrumpox,
Our lovely gonorrhoea.
At least we both were lying when we said that we were clear.
Our syphilic kisses sealed the secret of our tryst.
You gave me scrotal pustules with a quick flick of your wrist.
Your trichovaginitis sent shivers down my spine.
I got snail tracks in my anus when your spirochaetes met mine.
Gonococcal urethritis,
streptococcal balinitis,
Meningomyelitis,
Diplococcal cephalitis,
Epididymitis,
interstitial keratitis,
Syphilitic choroiditis and anterior ureitis.
My clapped-out genitalia is not so bad for me
As the complete and utter failure every time I try to pee.
My doctor says my buboes are the worst he's ever seen.
My scrotum's painted orange and my balls are turning green.
My heart is very tender,
'Though the parts are awful raw.
You might have been infected, but you never were a bore.
I'm dying of your love, my love,
I'm your spirochaetal clown.
I've left my body to science,
But I'm afraid they've turned it down.
Gonococcal urethritis,
streptococcal balinitis,
Meningomyelitis,
Diplococcal cephalitis,
Epididymitis,
interstitial keratitis,
Gonococcal urethritis,
streptococcal balinitis,
Meningomyelitis,
Diplococcal cephalitis,
Epididymitis,
interstitial keratitis,
Het gaat wel, heb vanmorgen all-bran-spul gehad met melk en zit nu aan de thee. Maar ik heb nog echt geen behoefte aan lunch oid, krijg de thee net weg. Zolang ik zit of lig valt het ook wel mee met de kramp, dus ik blijf lekker zitten, thee, laptop en boeken binnen handbereikquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet je wel heel beroerd voelen als je B&J laat staanHoe gaat het nu dan? Al wat opgeknapt?
http://www.youtube.com/watch?v=bppHDahvF5gquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk wel dat we die uit ons hoofd moeten leren en dan heerlijk bij een volgende gelegenheid waarbij we een fles open trekken gaan zingen![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:28 schreef Troel het volgende:
Is er ook een appelsaplied?
quote:Lyrics:Apple Juice Blues
By: They Might Be Giants feat. Homestar Runner
Copyright: 2005
No problem this time.
Apple juice...
Sassafras...
He was all the time askin' me,
"How d'you— how do you teach class?"
I say—
"Class is something you're born with,
Not something, you can buy!"
Just look me in the eye! Lady!
Gimmie a dollar!
Gimmie two dollars! C'mon!
I was a man!
But now I'm a dude!
Oh yeah!
I was a fan!
A ceiling fan...
Man!
When you asked me to marry you, I said,
"What? I can't here you, the TV's on."
That TV was on, way too loud!
I didn't hear you propose to me.
Lady,
My arm really, really hurts.
Oh, I think my head just hit the microphone.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:36 schreef Liejannuh het volgende:
Oplossing tegen slap haar volgens de kapster vanochtend: je haar verven, want dan beschadig je het en krijg je meer volume.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:36 schreef Liejannuh het volgende:
Oplossing tegen slap haar volgens de kapster vanochtend: je haar verven, want dan beschadig je het en krijg je meer volume.
Klinkt goed! Doe eens een foto?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan kan ze natuurlijk ook: te heet föhnen, zwemmen of op vakantie gaan als mogelijkheden geven.
![]()
Heb gisteren mijn haar zelf gekeurd, met zo'n kleurgel die 6-8 wassingen houdt. Ben nu een vuurtorentje.![]()
Koop je dan ook een badmuts?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan kan ze natuurlijk ook: te heet föhnen, zwemmen of op vakantie gaan als mogelijkheden geven.
![]()
Heb gisteren mijn haar zelf gekeurd, met zo'n kleurgel die 6-8 wassingen houdt. Ben nu een vuurtorentje.![]()
Ik ga wel voor de op vakantie gaan optie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik vrees dat het voor altijd en eeuwig in mijn haar zit... m'n haar was zo beschadigd van de laatste verfbeurt dat het heeeeeeeeel diep in de vezels kon trekken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Koop je dan ook een badmuts?
Anders vrees ik dat het gereduceerd wordt naar 2 wassingen
Het gaat er nooit op vooruit door vervenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:41 schreef teigan het volgende:
Hm, mijn haar is er nou niet echt op vooruit gegaan na de henna en de coupe soleil moet ik zeggen..
Eens kijken ofquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga wel voor de op vakantie gaan optie.
Ik heb trouwens ooit wel eens geprobeerd mijn haar knalrood te krijgen met Schwarzkopf Live, maar dat pakte dus echt niet bij mij.Ben wel benieuwd hoe het er bij jou uit ziet Levi!
Je hoofd is vast te dik, misschien moet je een XL kopenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vrees dat het voor altijd en eeuwig in mijn haar zit... m'n haar was zo beschadigd van de laatste verfbeurt dat het heeeeeeeeel diep in de vezels kon trekken.![]()
Ik heb overigens al een badmuts, maar mijn hoofd is wat vreemd gevormd (ofzo)... ik verlies badmutsen tijdens het zwemmen altijd.![]()
Heb veul hersens.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hoofd is vast te dik, misschien moet je een XL kopen
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Het gaat er nooit op vooruit door vervenIk noem het altijd de haarverf-val. Je verft je haar: het gaat er na een tijdje slechter uitzien, maar als je je haar weer verft lijkt het ineens weer te glanzen en dus verf je het weer waarna het er na een tijdje nog slechter uit gaat zien etc.
Bij mij is kleuren ook de doodsteek voor mjin krullen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:47 schreef teigan het volgende:
de henna ging ook nog wel, alleen was ik de krul een beetje kwijt geloof ik..
Maar die coupe soleil was dodelijk..
[Brainwash modus]quote:
Ik lus ze nietquote:
En dan blijven je krullen intact? Cool, dan ga ik die halen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:55 schreef Ikiskoel het volgende:
Levitation: Ik heb ook krullen (en veel ook!!) en gebruik tegenwoordig het haarmasker van Rituals. Ge-wel-dig spul! Althans, dat vind ik
* noteertquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
En dan blijven je krullen intact? Cool, dan ga ik die halen!![]()
Amper, in ieder geval heel slecht. Naar gedroomd en ruzie met Dennis gemaakt (in het echt, niet in de droom).quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:57 schreef YPPY het volgende:
Hoe ging vannacht Isa? Nog geslapen?
O ja, daar heb ik mijn collega ook over gehoord. Die is dinsdag geweest en heeft ook de stratenmaker op zee show gezien. Helaas is die er niet vandaag... Ik vind veel dingen leuk (caberet, zang, toneel) maar het zal er ook wel vanaf hangen wie het uitvoert. Vriendin met wie ik meega heeft een programmaboekje, dus die zal ook wel wat ideeën hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:55 schreef Liejannuh het volgende:
Wat vind je leuk Pandorah? Qua parade?
Hendrick Jan de Stuntman is iig altijd erg leuk.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Amper, in ieder geval heel slecht. Naar gedroomd en ruzie met Dennis gemaakt (in het echt, niet in de droom).
De Parade 2007quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:01 schreef Pandorah het volgende:
[..]
O ja, daar heb ik mijn collega ook over gehoord. Die is dinsdag geweest en heeft ook de stratenmaker op zee show gezien. Helaas is die er niet vandaag... Ik vind veel dingen leuk (caberet, zang, toneel) maar het zal er ook wel vanaf hangen wie het uitvoert. Vriendin met wie ik meega heeft een programmaboekje, dus die zal ook wel wat ideeën hebben.
Maar die band is supertofquote:
Ja, maar dan ben je de dag na het feest er weer bovenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:52 schreef Weopj het volgende:
![]()
Wiehoe!!! Ik zit onder de 100!!!!!!! FEEST!
![]()
![]()
Yup, je krullen blijven intact. Ik heb kroeshaar (nou ja, dat vind ik zelf, een neger zou me uitlachen) en het pluist nu véél minder dan 'vroeger'. Het proberen waard, lijkt me!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
En dan blijven je krullen intact? Cool, dan ga ik die halen!![]()
Pluizen is inderdaad een nadeel van krullen. Vroeger toen in nog een klein Levje was, had ik glanzend bruin stijl haar. Rampzalig om staartjes te maken, maar het zag er altijd heel gezond uit. Nu heb ik dus krullen-met-een-eigen-wil, die dus niet van verfen en maskertjes houden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:04 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Yup, je krullen blijven intact. Ik heb kroeshaar (nou ja, dat vind ik zelf, een neger zou me uitlachen) en het pluist nu véél minder dan 'vroeger'. Het proberen waard, lijkt me!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik was gewoon weer afgevallen6 ons nog wel mijn lijf doet het weer
![]()
eindelijk echt meer dan 35 kg afgevallen en bijna onder een BMI van 40
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik was gewoon weer afgevallen6 ons nog wel mijn lijf doet het weer
![]()
eindelijk echt meer dan 35 kg afgevallen en bijna onder een BMI van 40
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had me een beetje vergist wat dat BMI betreft, er stond nog een resultaat in het lijstje van een paar maanden terugIk zit dus ook gewoon braaf boven de 30
uh rare conclusie die ze trekken. Ik denk dat overgewicht bij bepaalde groepen meer voorkomt door sociale klasse, genetische factoren (dikke families), omgeving (in een kroeg vind je meer dikke mensen dan in een atletiekvereniging).quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:32 schreef Levitation het volgende:
Ik vrees dat we de dieetclub moeten opdoeken:
Overgewicht is 'besmettelijk'
![]()
![]()
Nou... Je bent als persoon wel ok als je dik bent, maar het te dik zijn zelf is NIET ok.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:15 schreef octopussy het volgende:
Ik vind de toon van het artikel trouwens ook niet echt vriendelijk (alsof je niet ok bent als je dik bent).
* motorbloempje knuffelt octoquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:09 schreef octopussy het volgende:
Bramenjam, lekker YmmeDat maakte ik vroeger altijd bij mijn oma en opa. We kwamen altijd helemaal vol met schrammen terug van het bramenplukken.
Het gaat vandaag minder goed met mij. Ik denk dat de zwelling nu op z'n hoogst is want ik heb continu een brok in de keel gevoel en eten en drinken is wat problematisch. Eten staat me ook een beetje tegen (weer een nieuw gevoel)![]()
Maar weer even terug naar vloeibaar dus.
Iedereen mag bij ons clubjequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef LasTeR het volgende:
Ik ga gezond eten. Mag ik bij jullie clubje?
Ik ben 3 kilo aangekomen op vakantie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen mag bij ons clubjeMaar eet je nu zo ongezond dan?
Ik ben morgen precies een week terug van vakantie. In die week was ik tot mijn verbazing ook 3 kilo aangekomen. Maar troost je, het is er nu allemaal al weer af!! En zelfs nog ietsje meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik ben 3 kilo aangekomen op vakantie.Ik ga sporten en iets gezonder eten haha. Eet nu al haast geen groenten en vaak vette dingen dus een beetje discipline en ik heb het er zo weer af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |