En dan blijven je krullen intact? Cool, dan ga ik die halen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:55 schreef Ikiskoel het volgende:
Levitation: Ik heb ook krullen (en veel ook!!) en gebruik tegenwoordig het haarmasker van Rituals. Ge-wel-dig spul! Althans, dat vind ik
* noteertquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
En dan blijven je krullen intact? Cool, dan ga ik die halen!![]()
Amper, in ieder geval heel slecht. Naar gedroomd en ruzie met Dennis gemaakt (in het echt, niet in de droom).quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:57 schreef YPPY het volgende:
Hoe ging vannacht Isa? Nog geslapen?
O ja, daar heb ik mijn collega ook over gehoord. Die is dinsdag geweest en heeft ook de stratenmaker op zee show gezien. Helaas is die er niet vandaag... Ik vind veel dingen leuk (caberet, zang, toneel) maar het zal er ook wel vanaf hangen wie het uitvoert. Vriendin met wie ik meega heeft een programmaboekje, dus die zal ook wel wat ideeën hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:55 schreef Liejannuh het volgende:
Wat vind je leuk Pandorah? Qua parade?
Hendrick Jan de Stuntman is iig altijd erg leuk.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Amper, in ieder geval heel slecht. Naar gedroomd en ruzie met Dennis gemaakt (in het echt, niet in de droom).
De Parade 2007quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:01 schreef Pandorah het volgende:
[..]
O ja, daar heb ik mijn collega ook over gehoord. Die is dinsdag geweest en heeft ook de stratenmaker op zee show gezien. Helaas is die er niet vandaag... Ik vind veel dingen leuk (caberet, zang, toneel) maar het zal er ook wel vanaf hangen wie het uitvoert. Vriendin met wie ik meega heeft een programmaboekje, dus die zal ook wel wat ideeën hebben.
Maar die band is supertofquote:
Ja, maar dan ben je de dag na het feest er weer bovenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:52 schreef Weopj het volgende:
![]()
Wiehoe!!! Ik zit onder de 100!!!!!!! FEEST!
![]()
![]()
Yup, je krullen blijven intact. Ik heb kroeshaar (nou ja, dat vind ik zelf, een neger zou me uitlachen) en het pluist nu véél minder dan 'vroeger'. Het proberen waard, lijkt me!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
En dan blijven je krullen intact? Cool, dan ga ik die halen!![]()
Pluizen is inderdaad een nadeel van krullen. Vroeger toen in nog een klein Levje was, had ik glanzend bruin stijl haar. Rampzalig om staartjes te maken, maar het zag er altijd heel gezond uit. Nu heb ik dus krullen-met-een-eigen-wil, die dus niet van verfen en maskertjes houden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:04 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Yup, je krullen blijven intact. Ik heb kroeshaar (nou ja, dat vind ik zelf, een neger zou me uitlachen) en het pluist nu véél minder dan 'vroeger'. Het proberen waard, lijkt me!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik was gewoon weer afgevallen6 ons nog wel mijn lijf doet het weer
![]()
eindelijk echt meer dan 35 kg afgevallen en bijna onder een BMI van 40
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik was gewoon weer afgevallen6 ons nog wel mijn lijf doet het weer
![]()
eindelijk echt meer dan 35 kg afgevallen en bijna onder een BMI van 40
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had me een beetje vergist wat dat BMI betreft, er stond nog een resultaat in het lijstje van een paar maanden terugIk zit dus ook gewoon braaf boven de 30
uh rare conclusie die ze trekken. Ik denk dat overgewicht bij bepaalde groepen meer voorkomt door sociale klasse, genetische factoren (dikke families), omgeving (in een kroeg vind je meer dikke mensen dan in een atletiekvereniging).quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:32 schreef Levitation het volgende:
Ik vrees dat we de dieetclub moeten opdoeken:
Overgewicht is 'besmettelijk'
![]()
![]()
Nou... Je bent als persoon wel ok als je dik bent, maar het te dik zijn zelf is NIET ok.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:15 schreef octopussy het volgende:
Ik vind de toon van het artikel trouwens ook niet echt vriendelijk (alsof je niet ok bent als je dik bent).
* motorbloempje knuffelt octoquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:09 schreef octopussy het volgende:
Bramenjam, lekker YmmeDat maakte ik vroeger altijd bij mijn oma en opa. We kwamen altijd helemaal vol met schrammen terug van het bramenplukken.
Het gaat vandaag minder goed met mij. Ik denk dat de zwelling nu op z'n hoogst is want ik heb continu een brok in de keel gevoel en eten en drinken is wat problematisch. Eten staat me ook een beetje tegen (weer een nieuw gevoel)![]()
Maar weer even terug naar vloeibaar dus.
Iedereen mag bij ons clubjequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef LasTeR het volgende:
Ik ga gezond eten. Mag ik bij jullie clubje?
Ik ben 3 kilo aangekomen op vakantie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen mag bij ons clubjeMaar eet je nu zo ongezond dan?
Ik ben morgen precies een week terug van vakantie. In die week was ik tot mijn verbazing ook 3 kilo aangekomen. Maar troost je, het is er nu allemaal al weer af!! En zelfs nog ietsje meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik ben 3 kilo aangekomen op vakantie.Ik ga sporten en iets gezonder eten haha. Eet nu al haast geen groenten en vaak vette dingen dus een beetje discipline en ik heb het er zo weer af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |