abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51843137
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 03:01 schreef Kallstrom het volgende:

[..]

Dat snap ik allemaal wel en daarom is is rasmussen gelijk ontslagen? en loopt Rasmussen hele tijd te zeggen dat ie het onbegrijpelijk vind enzo
Zou jij een werknemer niet ontslaan als je hem niet meer kunt vertrouwen?
pi_51843148
WTF! Ik klik nu toevallig op active topics. Wat is er gebeurd.

Ik lees het zelf wel anders.
pi_51843155
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 03:04 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Zou jij een werknemer niet ontslaan als je hem niet meer kunt vertrouwen?
oke is waar,maar ik denk gewoon dat dr meer aan de hand is.
ik ga slapen het enigste goeie nieuws wat ik vandaag heb gehoord is dat Graziano Pelle medisch is gekeurd bij az maakt me dag toch nog beetje goed:)

Weltrusten iedereen.
Ana Ivanovic , Kim Kallstrom , Novak Djokovic
pi_51843157
Rasmussen is gewoon erg stom bezig geweest met zijn zaakjes. Hij heeft een super tour gereden en wat mij betreft zou hij ook de terechte winnaar zijn (en ik geloof niet dat hij doping gebruikt heeft), maar hij doet zichzelf en het hele team de das om door zijn zaakjes niet goed op orde te hebben en er dan ook nog eens over te liegen. Erg begrijpelijk dat de Rabo-directie (vooral in deze doping tijden) de leugens niet pikt en hem ontslaat.
pi_51843188
wat een kutzooi
  donderdag 26 juli 2007 @ 03:15:04 #106
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_51843192
Ik lees nu op MARCA.com dat het IOC overweegt wielrennen te schrappen als Olympische sport, vanwege het niet aflatende dopingspook... (dat had een woordvoerder van het IOC bekend gemaakt, men gaat erover vergaderen).
  donderdag 26 juli 2007 @ 03:15:11 #107
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51843194
de Rooy heeft Rasmussen direct na de finish aangesproken...

Dan nogmaals een screenshot.
  • Vanwaar ineens die grote bril (andere dan tijdens de koers!).
  • Zie jij een lach op zijn gezicht?

• Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_51843197
    quote:
    Op donderdag 26 juli 2007 03:15 schreef DarkShine het volgende:

[afbeelding]
  • Kom op man, wat heeft die bril er mee te maken.
      donderdag 26 juli 2007 @ 03:17:51 #109
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_51843202
    quote:
    Op donderdag 26 juli 2007 03:16 schreef Neleos het volgende:

[..]

Kom op man, wat heeft die bril er mee te maken.
    Hij is dus tussen de finish en de huldiging door de Rooy aangesproken. Door zo'n grote bril op te zetten verberg je je emotie wel voor een groot gedeelte!
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_51843203
    quote:
    Op donderdag 26 juli 2007 03:15 schreef DarkShine het volgende:

[afbeelding]
  • Nou, die bril had hij de hele dag nog niet opgehad... Hij viel wel behoorlijk op, op het podium. Ik vind dat DarkShine wel een punt heeft.
    Everything will be okay in the end.
    If it's not okay, it's not the end...
    pi_51843214
    quote:
    Boogerd wil meteen naar huis
    Door LÉON DE KORT en RENZE LOLKEMA

PAU - Na zijn triomf op de Col d’Aubisque leek Michael Rasmussen zeker van de eindzege in de Tour de France. Gisteravond laat volgde een bizarre ontknoping.
    De Deen werd door de leiding van zijn eigen Raboploeg op staande voet ontslagen en uit de koers genomen, omdat hij de interne regels heeft overtreden.

Het herhaaldelijk verkeerd en niet informeren van de antidopinginstanties en de ploegleiding van Rabobank heeft geletruidrager Michael Rasmussen gisteravond de kop gekost. Vanwege het schenden van de ‘interne regels’ en na het verkrijgen van extra informatie van derden besloot manager Theo de Rooij de kopman van zijn team te ontslaan.

,,Rasmussen heeft verschillende keren de interne code geschonden, meer bepaald de verstrekking van informatie over de plaats waar hij zich zou ophouden om te trainen. In In werkelijkheid verbleef hij ergens anders. Dat is voor mij reden hem uit de Ronde van Frankrijk te nemen,’’ lichtte een hevig geëmotioneerde De Rooij rond de klok van middennacht toe.

De directe aanleiding voor het wegzenden van Rasmussen moet een tip zijn geweest die De Rooij gisteravond ontving. Uit die informatie zou zijn gebleken dat de Deen in juni niet in Mexico was – zoals hij zelf steeds beweerde – maar in de Italiaanse Dolomieten aan het trainen was.

Deze tegenstrijdige verklaring, opgeteld bij het missen van onaangekondigde dopingcontroles en het vergeten van het opsturen van informatie over verblijfplaatsen, deed de baas van Rabo’s Wielerplan de rigoureuze maatregel te treffen.

Op hetzelfde moment liep Michael Boogerd verdwaasd rond door de lobby van het Mercure hotel in Pau waar de ploeg van Rabobank de voorbije dagen verbleef. ,,Wij weten ook nog geen exacte reden. Het is vreemd. Interne regels, hoor ik. Maar wat het is? Geen idee,’’ aldus ‘Boogie’.

Hij was niet van plan de Tour nog te vervolgen. ,,Ja, wat denk je? Dat ik hier nog verder rijd voor Jan lul? Nee, man , ik ga naar huis, het liefst nu meteen nog. En straks in de criteriums, wat denk je daarvan. In Boxmeer kom je dadelijk aan de start en hoor je speaker omroepen: ‘Kijk, daar hebben we Michael Boogerd, die wekenlang op kop heeft gereden voor Rasmussen’. Ik vind het verschrikkelijk.’’

Daarna trok Boogerd zich terug met de rest van het aangeslagen team om te overleggen wat de ploeg zou doen. Dat leek een halfuur later duidelijk. Perswoordvoerder Jacob Bergsma: ,,We stoppen waarschijnlijk.’’

Tom Boonen, de drager van het groen, reageerde vannacht laconiek. ,,Mooi dat Rasmussen eruit is. Dan kunnen we nu echt gaan koersen.’’

Rasmussen (33) won gistermiddag nog met overmacht de zestiende etappe, de laatste tocht door de Pyreneeën, en verstevigde zo zijn leidende positie in de algemene rangschikking. Met een voorsprong van 3.10 minuten op de Spanjaard Alberto Contador leek er geen vuiltje meer aan de lucht.

Tijdens de daaropvolgende persconferentie haakte ‘Chicken’, zoals zijn bijnaam luidt, al na de vierde vraag af. Toen een verslaggever informeerde naar de blunder die hij beging op de persbijeenkomst tijdens de rustdag (Rasmussen noemde de naam van een UCI-medewerkster met wie hij zou hebben gesproken over het missen van een onverwachte dopingcontrole), kwam hij plotseling met nieuwe namen en data. Het waren zijn laatste officiële woorden in de Tour.

Zijn optreden in de 94ste Ronde van Frankrijk was ronduit imponerend. Zelfs op het onderdeel tijdrijden kon de excentrieke renner zelfs meekomen met de subtop. Vorige week zaterdag, toen iedereen verwachtte dat hij het geel zou kwijtraken, liet hij de elfde tijd noteren. Het bracht vele wenkbrauwen van volgers tot fronsen.

Gedurende de dagen die daarop volgden sijpelden van alle kanten geruchten, verhalen en halve waarheden door in de karavaan over zijn capriolen buiten de wedstrijden. Rasmussen trainde bij voorkeur alleen, sliep tijdens races meestal alleen op een kamer. Ook in de drukte van de Tour gebeurde het soms dagen dat zijn ploegmaten hem niet aan tafel zagen. ,,Meestal schoof hij aan, wanneer wij klaar waren,’’ aldus Boogerd.

Dat waren nog onschuldige constateringen vergeleken bij de uitlatingen van andere (in)direct betrokkenen. ,,Rasmussen? ,,Dat is een wandelende tijdbom op dopinggebied,’’ wist een arts, die verder anoniem wenste te blijven.
    http://www.ad.nl/sport/tour/article1537945.ece

Aantal uitspraken van oa. Boogerd en Boonen. Let wel: dit waren voor zover ik het begreep de woorden van Boogerd voordat ze met de ploeg gingen overleggen.
    Everything will be okay in the end.
    If it's not okay, it's not the end...
    pi_51843228
    Ik kijk net even de etappe van vandaag en ik hoor Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot nog zeggen over Rasmussen: "die heksenjacht op hem vanuit Frankrijk en Duitsland, die verdient hij niet". En een paar uur later is hij de Tour uit
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
      donderdag 26 juli 2007 @ 03:24:56 #113
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_51843230
    Tja, liegen is niet zo slim.
      donderdag 26 juli 2007 @ 03:26:37 #114
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_51843233
    quote:
    Tom Boonen, de drager van het groen, reageerde vannacht laconiek. ,,Mooi dat Rasmussen eruit is. Dan kunnen we nu echt gaan koersen.’’
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_51843237
    Kutzooi, maar hij waar wordt nou bewezen dat ie doping heeft gebruikt. Rasmussen heeft toch al een hekel aan die dopingregels, dat was al bekend.
    quote:
      donderdag 26 juli 2007 @ 03:34:33 #116
    1593 Perico
    Serpent Rouge
    pi_51843264
    Voor wie interesse heeft in 13 foto's van de Franse gendarme die Rabo bussen en het hotel doorzoekt deze woensdagnacht:

Klik hier.
    pi_51843274
    tsja, die inval van de politie is ook weer zoiets totaal onzinnigs. Alsof ze daar wat zouden vinden als er al wat aan de hand zou zijn. Hetzelfde dat ze de ploegwagen van Astana bij de douane controleerde. Alsof je dat niet ff in een camouflage-autotje zou doen.

En Boonen moet ook zijn bek eens dicht houden. Misselijk mannetje dat het is.
      donderdag 26 juli 2007 @ 03:46:29 #118
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_51843303
    quote:
    Rasmussen: 'Wat is de reden dat ik nu weg moet'

Rasmussen heeft verontwaardigd gereageerd. Al dagen rijdt hij in de Tour, terwijl zijn ploeg weet dat hij al eens heeft gelogen over zijn verblijfsplaats. Zo vlak voor het einde van de Tour en het behalen van de eindoverwinning, klapte bij Theo de Rooij de bom. Op staande voet ontslagen en hiermee zijn tour-dromen naar de knoppen.

"Ik begrijp er niets van. Wat is de reden dat ik nu weg moet?! Theo de Rooij heeft me niet duidelijk kunnen maken waarom ik uit de wedstrijd gehaald ben. Het is een enorme klap voor me, ik besef dat m'n carrière voorbij is. Ik heb geen idee wat me te doen staat of waar ik heen ga. Het is een enorme klap voor mij en ook voor alle jongens van de Rabo-ploeg. Ze zijn vernietigd", aldus de Deense renner gelijk na de bekendmaking.

Rasmussen heeft een ander hotel opgezocht, de locatie is uiteraard onbekend.

Bron: Wieler Report
    Planning:
    -
    pi_51843368
    Wat ik nog opmerkelijk vind zijn die vragen van de pers na zijn eerste zege deze tour over zijn zwarte trainingsoutfit.. daarna het 'men in black' verhaal en nu dit nieuws...

Ik verwacht nog wel een staartje.
    pi_51843390
    quote:
    Geen gebak voor Rabo-personeel

UTRECHT - Door het plotselinge ontslag van Rabo-renner Michael Rasmussen zien duizenden werknemers van de Rabobank gebak aan hun neus voorbij gaan.
    De Rabobank was gisteren al voorbereid op een eindzege van Rasmussen. ,,We bereiden ons voor op een feestje,’’ meldde woordvoerder Raymond Salet na de ritzege van de Deen. ,,Er is dan in elk geval gebak voor alle collega’s wereldwijd.’’ De bank telt ongeveer 55.000 medewerkers.

Speciaal voor Nederland: een gigantische afbeelding van de geletruidrager met zijn ploegmaten in actie zou de gevel van Rabobank Nederland aan de Croesenlaan in Utrecht sieren, zo was de bedoeling. ,,Rasmussen zei toen hij over de finish kwam dat het een ploeginspanning is geweest, dus dat moet tot uitdrukking komen. Daar zijn wij apetrots op.’’

In de hal van alle Rabobanken zouden klanten ook posters kunnen zien met eenzelfde soort actiefoto uit de Tour met Rabo-renners erop. De bank had bovendien al extra reclameblokken op televisie ingekocht. ,,Mocht de eindzege toch aan Rasmussen voorbij gaan, dan kunnen we altijd nog een gewoon reclamefilmpje laten zien, dus dat gaat kostenneutraal,’’ aldus Salet.
    http://www.ad.nl/sport/tour/article1537951.ece
    ***** Kraak.....
    pi_51843419
    Tja, volgens de Rabobank was dit een kestie van 'de laatste druppel'. Maar als ze echt zo van de 'zero-tolerence' waren, dan hadden ze Rasmussen uberhaupt niet laten starten.
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
      donderdag 26 juli 2007 @ 05:35:04 #122
    156145 Lucifer_Doosje
    Licht ontvlambaar
    pi_51843697
    quote:
    En ik zat nog wel op een leuk financieel extraatje van de Rabobank te wachten als rekeninghouder zijnde
    Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
    lucifer FTW!!!!
      donderdag 26 juli 2007 @ 05:54:11 #123
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_51843709
    Ik ben benieuwd wat de Rabo ploegleiding nog meer weet wat ze niet naar buiten brengen. Hij heeft gelogen over z'n verblijfplaats, en daarom schop je je gele-truirijder eruit, die de Rabobankploeg voor het eerst naar het sterrendom katapulteert? Waarom niet het risico nemen tot de TDF leiding het zelf doet? Volgens mij is ie in Italie betrapt bij een steroiden arts ofzo.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_51843714
    Godsamme wat is dit nou weer dan.
    pi_51843716
    Tour voor Rabo is nu gewoon verpest. Stoppen dus.
    Ohja Tom Boonen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')