Ik heb liever een verklaring van raboquote:
Hij woont aan het como meer in Italie gedurende het seizoenquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:50 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Die boetes en de waarschuwing van de UCI waren toch voor gemiste tests en te laat met inleveren van je 2 maanden planning? Nu kwam pas naar buiten dat hij in Italië zat, maar zei dat hij in Mexico bij vrouw en kind was.
Wie niet op dit momentquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:51 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb liever een verklaring van rabo![]()
Teveel foute administratie op een verkeerd tijdstip.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:48 schreef Cootz het volgende:
Eigenlijk doet het er niet zoveel toe, want de hele zaak lijkt op het volgende neer te komen. Rasmussen goochelt op een vreemde manier met zijn whereabouts-administratie in de maand juni. Rasmussen probeert nadat die 'fouten' aan de orde komen het verhaal goed te praten door te vermelden dat hij in Mexico zat. Nu is hij gesnapt en blijkt dat dat verhaal niet klopt. Daarmee is zijn gedrag zó verdacht geworden dat er wel opzet in het spel móét zitten.
Denk zeker dat een telefoontje van Rolf Sørensen dr mee te maken heeft gehadquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:50 schreef Cootz het volgende:
[..]
Wellicht is dat nieuws niet in die ernst tot Theo de Rooij en consorten doorgedrongen en was daar een telefoontje van Rolf Sørensen voor nodig. Dat verhaal ging in ieder geval rond.
Wie dat zegt snapt dus niets van wielrennen hé. Als Rasmussen in de voorbereiding op deze Tour extra spiermassa kon bijwinnen door een dopingkuur dan is daar nu qua opspoorbaarheid niks meer van te merken maar zijn de effecten van die kuur er wél nog ...quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:49 schreef Glacius het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Rasmussen tijdens de gehele Tour keer op keer negatief getest, dus ik begrijp niet waarom je die aanname doet.
Inderdaad. Hij heeft regels overtreden, maar is tot nu toe keer op keer negatief uit de dopingtest gekomen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:49 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hij is nooit betrapt op doping he
Nou ja, ik denk dat ik zo ga slapen, dus van mij mag het nog wel even duren.quote:
Dat is de meest gehoorde zin van een profwielrenner. Niet "Ik gebruik niks" , maar "Ik heb nog nooit positief getest"quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij heeft regels overtreden, maar is tot nu toe keer op keer negatief uit de dopingtest gekomen.
En sowieso al holle zin, die nog holler wordt als je bewust probeerd de controle te ontlopen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is de meest gehoorde zin van een profwielrenner. Niet "Ik gebruik niks" , maar "Ik heb nog nooit positief getest"
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat ik zo ga slapen, dus van mij mag het nog wel even duren.
Tsja, het is niet anders. Ik zie ook liever een wielersport zonder die eeuwige twijfels, maar dat kan nog lang duren. Tot die tijd moeten we het doen met de dopingtests en regels, en zolang de tests negatief zijn en de regels nageleefd worden, kun je niks doen, al is een renner nog zo verdacht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is de meest gehoorde zin van een profwielrenner. Niet "Ik gebruik niks" , maar "Ik heb nog nooit positief getest"
Gelukkig is het geen dom gelul dat de hele tour verneukt is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:56 schreef Grimm het volgende:
je kan wel dom lullen over het feit of hij wel of niet postief is maar de hele tour van 2007 is gewoon verneukt :/
Nogmaals, hij had tegen de ploeg en tegen de UCI gezegd dat hij in Mexico zou trainen. Maar hij word gezien in Italië, op het moment dat hij volgens zijn eigen schema's in Mexico moet zijn. Dit word blijkbaar vandaag bekend bij de ploegleiding. Die confronteerd hem er na de etappe van vandaag me en hij geeft toe dat het zo is. Blijkbaar heeft hij volgehouden dat hij tijdens die gemiste tests wel gewoon in Mexico was. Nu blijkt dus dat hij in Italië was. Hij heeft dus gelogen tegen de ploegleiding van de Rabobank en heeft verkeerde verblijfsplaatsen opgegeven aan de UCI mbt zijn schema's voor dopingcontroles.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:48 schreef Kallstrom het volgende:
[..]
Maar waarom gelijk uit de tour en ontslagen als het alleen gaat omdat ie in Italie was inplaats van Mexico en daar over heeft gelogen vind ik het nog wel eerlijk gezegt zware straf van Rabobank als je zo dicht bij de winst bent.
Weet ik veelquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:57 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen dom gelul dat de hele tour verneukt is.
Tell us something new, waarom denk je dat dit topic al 9 delen telt?
Dank je.quote:
Je hebt een mooi staaltje fietsen gezien, dat pakken ze je niet af.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:59 schreef Grimm het volgende:
[..]
Weet ik veelik kom net uit me werk.
ik baal d'r gewoon enorm van, voor mijn gevoel heb ik nu voor jan lul hele middagen zitten kijken en rasmussen staan toeschreeuwen
Dat snap ik allemaal wel en daarom is is rasmussen gelijk ontslagen? en loopt Rasmussen hele tijd te zeggen dat ie het onbegrijpelijk vind enzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:57 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Nogmaals, hij had tegen de ploeg en tegen de UCI gezegd dat hij in Mexico zou trainen. Maar hij word gezien in Italië, op het moment dat hij volgens zijn eigen schema's in Mexico moet zijn. Dit word blijkbaar vandaag bekend bij de ploegleiding. Die confronteerd hem er na de etappe van vandaag me en hij geeft toe dat het zo is. Blijkbaar heeft hij volgehouden dat hij tijdens die gemiste tests wel gewoon in Mexico was. Nu blijkt dus dat hij in Italië was. Hij heeft dus gelogen tegen de ploegleiding van de Rabobank en heeft verkeerde verblijfsplaatsen opgegeven aan de UCI mbt zijn schema's voor dopingcontroles.
Dit is in overtreding van interne ploegregels, hij heeft gelogen tegen de ploegleiding en is in overtreding van de UCI regels.
Ik ga ook naar bed, ik ben op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dank je.
Jullie nog een fijne nacht met speculaties. PM't iemand nog even de samenvatting? Dan hoef ik morgen niet 10 topics te lezen om op de hoogte te blijven.
Klopt idd, "eindelijk" weer eens een leuke tour dacht ik, en ik verheugde mij al op de tijdrit en hoe rabo de vlakke ritten ging verdedigen. maar ja dat is nu allemaal voor jan lul :/quote:Op donderdag 26 juli 2007 03:01 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je hebt een mooi staaltje fietsen gezien, dat pakken ze je niet af.
maar dit is een flinke kater na zo'n leuke tour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |