Ik vermoed het optreden van irritaties van slijmvliezen en dergelijken door het inademen van grote hoeveelheden droge buitenlucht door de mond (normaal adem je door de neus, in dat geval wordt de lucht meer bevochtigd dan als je door je mond ademt). Door die irritaties treden zwellingen op en wordt er meer slijm geproduceerd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:57 schreef Unstoppable het volgende:
Omdat het normaal is dat je na zware inspanning kortademig word ofzo? Leg uit aub![]()
Het bekende 1500m hoestje van Herbert Dijkstra...quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vermoed het optreden van irritaties van slijmvliezen en dergelijken door het inademen van grote hoeveelheden droge buitenlucht door de mond (normaal adem je door de neus, in dat geval wordt de lucht meer bevochtigd dan als je door je mond ademt). Door die irritaties treden zwellingen op en wordt er meer slijm geproduceerd.
De meeste renners van andere ploegen zullen wel aan het slapen zijn toen het nieuws binnenkwam.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:02 schreef Cootz het volgende:
Zijn er ergens al reacties van renners gesignaleerd? AD.nl publiceerde een paar zinnen die Rasmussen heeft gezegd, maar verder?
Ikzelf heb het geluk dat hoe ouder ik wordt ik er wat minder van ga merken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ikzelf heb het niet maar ik kan me indenken hoe je je dan voelt![]()
Zolang ze de afgelopen uren geen pepmiddelen genomen hebben wel, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:03 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De meeste renners van andere ploegen zullen wel aan het slapen zijn toen het nieuws binnenkwam.
Feit dat renners altijd en overal berijkbaar moeten zijn is opzich natuurlijk al van de zottequote:Op donderdag 26 juli 2007 02:03 schreef Strychnine het volgende:
Maar houdt Rasmussen zichzelf nu dom, of snapt hij echt niet waarom hij er uit gezet is?
Ik bedoel, a la, hij kent vast de tour regels wel -> liegen over verblijfplaats -> eruit.
Inderdaad, zelfs ik kan er niet om lachen. dat wil wat zeggenquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:04 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als dit grappig was bedoeld dan is dat dus flinkt mislukt.
'Door Leon de Kort' familie van Koen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:02 schreef Cootz het volgende:
Zijn er ergens al reacties van renners gesignaleerd? AD.nl publiceerde een paar zinnen die Rasmussen heeft gezegd, maar verder?
Borat en grappig past sowieso niet bijelkaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:04 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als dit grappig was bedoeld dan is dat dus flinkt mislukt.
niet als ze op die manier onder dopingcontroles uit proberen te komen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:04 schreef Repitop het volgende:
[..]
Feit dat renners altijd en overal berijkbaar moeten zijn is opzich natuurlijk al van de zotte.
toen hij nog ali g was welquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Borat en grappig past sowieso niet bijelkaar.
Voorlopig is er nog helemaal niks bekend wat hij wel en wat hij niet in Italië genomen heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:05 schreef Strychnine het volgende:
[..]
niet als ze op die manier onder dopingcontroles uit proberen te komen...
Als een renner niet in koers is, en dat ook de komende tijd niet wil zijn, moet hij dan niet in zijn vrije tijd kunnen doen wat hij wil? Binnen bepaalde termijnen van een koers waaraan een renner deelneemt, moet controle plaatsvinden, en artsen kunnen die termijnen wel vast stellen. Maar daar buiten, nee, dan niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:05 schreef Strychnine het volgende:
[..]
niet als ze op die manier onder dopingcontroles uit proberen te komen...
Nee, maar dat lijkt me de hoofdzaak van die regel. waarom moeten ze weten waar je bent? -> zodat ze je kunnen controleren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:07 schreef Repitop het volgende:
[..]
Voorlopig is er nog helemaal niks bekend wat hij wel en wat hij niet in Italië genomen heeft.
Dat doet er niet eens toe. Controle ontlopen = positief.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:07 schreef Repitop het volgende:
[..]
Voorlopig is er nog helemaal niks bekend wat hij wel en wat hij niet in Italië genomen heeft.
Waarom ? Er zijn zat mensen die voor hun werk op gelijk welk moment kunnen opgeroepen worden door hun firma en ook telkens moeten laten weten welke momenten ze echt onbeschikbaar zijn ...quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:04 schreef Repitop het volgende:
[..]
Feit dat renners altijd en overal berijkbaar moeten zijn is opzich natuurlijk al van de zotte.
neequote:Op donderdag 26 juli 2007 02:08 schreef tomttt het volgende:
Ik ben er de hele avond niet geweest, maar is er behalve de interne regels, al 1 reden gegeven (of een toelichting) voor de uitsluiting?
3 maanden van te vorenquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom ? Er zijn zat mensen die voor hun werk op gelijk welk moment kunnen opgeroepen worden door hun firma en ook telkens moeten laten weten welke momenten ze echt onbeschikbaar zijn ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |