was een 'grapje' , heel slecht ik weet hetquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
kasa dan
jouw feest
ik ben al 26 uur wakker![]()
Ja, haha, echt hilarisch deze uitzending.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:49 schreef Toad het volgende:
"Jij hebt gevloekt"
Epo is als ik het goed begrijp een middel om die witte bloedlichaampjes te laten vermeerderen. Ze tellen die lichaampjes, niet of er de stof epo aanwezig is volgens mij. Want dat is niet te traceren. Dus... Dan wordt je ook niet betrapt als het net onder de grens zit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Stel je zit op waarde 0 en je gebruikt EPO om naar 4 te gaan en dat is de maximale grens. Dan gebruik je iets wat verboden is maar je zit nog wel onder de te hoge waarde![]()
En kan dit gecontroleerd worden?
ligt eraan welke stof.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Stel je zit op waarde 0 en je gebruikt EPO om naar 4 te gaan en dat is de maximale grens. Dan gebruik je iets wat verboden is maar je zit nog wel onder de te hoge waarde![]()
Volgens Jans Koerts vanavond in de Avondetappe was dit ongeveer de definitie van 'professioneel wielrennen'.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wás aangeschoten. Nu niet meer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:50 schreef Strychnine het volgende:
[..]
ja echt, hou op
uit eten geweest, heel gezellig, zet je de tv aan, dan dit.ontnuchtering van gezellig avondje
De rode bloedlichaampjes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:51 schreef kassenbouwer het volgende:
Epo is als ik het goed begrijp een middel om die witte bloedlichaampjes te laten vermeerderen. Ze tellen die lichaampjes, niet of er de stof epo aanwezig is volgens mij. Want dat is niet te traceren. Dus... Dan wordt je ook niet betrapt als het net onder de grens zit.
Ik snap je vraag wel. Die grenzen zijn bepaald omdat ze onder die grens (in het legale gebied) niet met voldoende zekerheid kunnen zeggen dat de gemeten waarden ontstaan zijn door het gebruik van verboden middelen. Daarboven is er met genoeg zekerheid te zeggen dat het komt door gebruik van verboden middelen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat stelt nog niet dat je hem een dopingzondaar mag noemen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:49 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Liegen over je verblijfplaats is een overtreding van de regels. Daar staat vast een flinke schorsing op.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik wás aangeschoten. Nu niet meer.
Kut Rasmussen, een beetje mijn roes verpesten
jajaaa trap nog maar ff naquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:51 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
was een 'grapje' , heel slecht ik weet het
Het is Casa![]()
Ik denk zelf dat iedereen nu dopingmoe is, de pers incluis. Zondag wordt Contador gehuldigd, zonder dat hij echt blij zal zijn met zijn overwinning.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:51 schreef pekel het volgende:
Gaan 'we' de nieuwe nummer 1 in het klassement, Contador, nog geloven? Aangezien dit bericht nou ook niet bepaald in z'n voordeel spreekt. Oftewel: wachten op de nieuwe affaire?
Ik type nog rode en verving het toen door wittequote:Op donderdag 26 juli 2007 01:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De rode bloedlichaampjes.De witte zijn voor de afwaar tegen ziektes.
Idem.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:53 schreef ruud.nl het volgende:
WTF...![]()
Waar slaat dit ineens op?
ben net thuis, dus n00b in deze kwestie...
ben ik met je eensquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:53 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat stelt nog niet dat je hem een dopingzondaar mag noemen.
Salbutamol gebruiken ze tegenwoordig tegen inspanningsastma. De limiet is 1000 nanogram volgens mij. Als je er ver bovenzit hang jequote:Op donderdag 26 juli 2007 01:52 schreef Unstoppable het volgende:
Gecontroleerd gebruik word toch al toegepast? Het hele peleton heeft toch ook ernstige astma en gebruiken ladingen medicijnen om de luchtwegen/longen te verbeteren. Dat is ook allemal toegestaan.
Debielhoge waardes en dan vrijgesproken worden omdat je "niet bijhoud hoeveel pufjes je neemt per dag"....
dat werd vanmiddag op radio 1 nog even mooi weerlegt door een prof.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:52 schreef Unstoppable het volgende:
Gecontroleerd gebruik word toch al toegepast? Het hele peleton heeft toch ook ernstige astma en gebruiken ladingen medicijnen om de luchtwegen/longen te verbeteren. Dat is ook allemal toegestaan.
Debielhoge waardes en dan vrijgesproken worden omdat je "niet bijhoud hoeveel pufjes je neemt per dag"....
Klopt. Daarom hoop ik dat de Rabobank nu hun verantwoordelijkheid neemt en die zaak eens even heel grondig gaat uitzoeken, zolang Rasmussen niet zelf het boetekleed aantrekt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:53 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat stelt nog niet dat je hem een dopingzondaar mag noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |