Dan is het geen doping he.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:44 schreef De_Ananas het volgende:
Is het trouwens verboden om doping te gebruiken binnen de waardes die legaal zijn?
Stel jezelf de vraag nog eensquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:44 schreef De_Ananas het volgende:
Is het trouwens verboden om doping te gebruiken binnen de waardes die legaal zijn?
Ja, want ze kunnen volgens mij alleen testen op de gevolgen van epo en dergelijke. Behalve dan weer bij Vinokoerov, want die is gepakt vanwege bloedlichaampjes van een ander mens. En dan heb je het niet over waardes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:44 schreef De_Ananas het volgende:
Hoezo niet? Je kan toch ook gewoon zo'n kleine dosering EPO gebruiken dat je net tegen de grens aan zit?quote:
Ik geloof dat er maar weinig rijders zijn die clean zijn, dus het zou niet als een verassing komen als al dit gedraai van Rasmussen inderdaad ivm dopingebruik is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Teleurgesteld ben ik ook. Ik was vanavond nog zo blij dat hij van Contador weg reed en meer tijd won, en dus een geweldige positie kreeg. Ik vind Rabo al jaren een leuke ploeg om in de Tour te volgen (ook toen ze alleen nog voor dagzeges konden gaan), dus ik gunde het ze, en zeker Boogerd. En dan zo'n einde, terwijl ik eigenlijk altijd wel het idee had dat Rasmussen clean was, erg jammer.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:42 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
2 x niet aangegeven waar je bent. Dan zeggen dat je in Mexico zit ipv in Italie. Waren zeker allemaal foutjes?
Over een paar dagen komt het nieuws naar buiten dan hij bij één of andere doktor is geweest.
http://www.velonews.com/tour2007/details/articles/12944.0.htmlquote:Bergsma said the team officials learned that when Rasmussen had said he was in Mexico - where his wife lives - he had actually been in Italy, working with an as-of-yet-unnamed doctor.
Precies hetzelfde hier...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Teleurgesteld ben ik ook. Ik was vanavond nog zo blij dat hij van Contador weg reed en meer tijd won, en dus een geweldige positie kreeg. Ik vind Rabo al jaren een leuke ploeg om in de Tour te volgen (ook toen ze alleen nog voor dagzeges konden gaan), dus ik gunde het ze, en zeker Boogerd. En dan zo'n einde, terwijl ik eigenlijk altijd wel het idee had dat Rasmussen clean was, erg jammer.
Lijkt me sterk dat Bergsma dat inderdaad gezegd heeft, en dat de NOS daar niks van weet. Net als dat de ZDF al weet dat Rabobank morgen wel start, ook zo'n sterk verhaal.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:47 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
[..]
http://www.velonews.com/tour2007/details/articles/12944.0.html
maar weet niet hoe betrouwbaar dit bericht is
casa lunaquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
kasa dan
jouw feest
ik ben al 26 uur wakker![]()
Dan zijn de waarden niet meer 'legaal', toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zijn toch ''verboden middelen'' ?
Liegen over je verblijfplaats is een overtreding van de regels. Daar staat vast een flinke schorsing op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:46 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
In wat voor rechtstaat leef jij zeg?
noord Korea?
Iemand is onschuldig totdat het tegendeel bewezen is? Is er bewezen dat hij een dopingregel heeft overtreden, nee. Kan je hem dan voor dopinggebruik aanklagen, nee.
Het is geen banenerepubliek qua rechtspraak zeg. man man.
Ja, is dus een beetje die riooljournalistiekquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:48 schreef Cootz het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Bergsma dat inderdaad gezegd heeft, en dat de NOS daar niks van weet. Net als dat de ZDF al weet dat Rabobank morgen wel start, ook zo'n sterk verhaal.
tel al zijn schorsingen eens opquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:49 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Liegen over je verblijfplaats is een overtreding van de regels. Daar staat vast een flinke schorsing op.
Tuurlijk wel. Stel je zit op waarde 0 en je gebruikt EPO om naar 4 te gaan en dat is de maximale grens. Dan gebruik je iets wat verboden is maar je zit nog wel onder de te hoge waardequote:Op donderdag 26 juli 2007 01:49 schreef bof het volgende:
[..]
Dan zijn de waarden niet meer 'legaal', toch?
ochquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:49 schreef -skippybal- het volgende:
Tof thuis komen zo...
ja echt, hou opquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:49 schreef -skippybal- het volgende:
Tof thuis komen zo...
Bewust liegen over je verblijfplaats is precies hetzelfde als een positieve dopingcontrole. Dat betekend twee jaar schorsing, plus nog twee jaar niet in een ProTour team mogen rijden, en een jaarsalaris terugbetalen (de UCI wordt nog rijk zo).quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:49 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Liegen over je verblijfplaats is een overtreding van de regels. Daar staat vast een flinke schorsing op.
Checcini?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:47 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
[..]
http://www.velonews.com/tour2007/details/articles/12944.0.html
maar weet niet hoe betrouwbaar dit bericht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |