quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:58 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja mij
Krijgen we dan contactpunten?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Koppen bij elkaar, neuzen zelfde kant op, plan moet voor vanmidag 16.00u slagen.![]()
Creepy hequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
Dennis heeft een zelfbewonderkwartiertje?![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil die slabek zien janken, maar dan écht janken.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb daar al een sollicitatie gehad voor '' creatieven gezocht '' mee denken met formats etc, heb het niet gehaald, was een functie voor beginners, ze hadden iemand gevonden met meer ervaring, maar moest wel 3x3 zelfbedachte formats (radio internet en tv) inleveren, die nu dus eigendom zijn van TALPA![]()
De beschilderde zeppelin is geregeld, begint vanaf morgenochtend 7 uur elk uur met overvliegen. De tekst: het is een truc, laat haar zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Koppen bij elkaar, neuzen zelfde kant op, plan moet voor vanmidag 16.00u slagen.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga zo lezen, eerst even thee opdrinken want laat gegeten
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even tussendoor....is het weer helemaal koek en ei tussen Brian en Amanda?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
De beschilderde zeppelin is geregeld, begint vanaf morgenochtend 7 uur elk uur met overvliegen. De tekst: het is een truc, laat haar zitten.
Oh ja:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik nog maar 7 uur om hem vol te kalken? Ik ben best moequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
De beschilderde zeppelin is geregeld, begint vanaf morgenochtend 7 uur elk uur met overvliegen. De tekst: het is een truc, laat haar zitten.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, want Brian wilde perse geen breuk en heeft geruime tijd van zich af lopen trappen en Amanda wilde graag dat Brian haar terug zou nemen vertelde ze tegen Herma vanochtend, backup verhaaltje.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
ANP en NoS openen elk uur met dit item...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, Brian moet dit heel voorzichtig brengen. Eerst Amanda. Nadia absoluut niet vanavond, anders weet Natasia het morgen bij het ontbijt al.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
Kom op Brian, laat dat stoken over Dennis nou even, stook die sloeries op tegen Natasja!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Brian moet dit heel voorzichtig brengen. Eerst Amanda. Nadia absoluut niet vanavond, anders weet Natasia het morgen bij het ontbijt al.
Heb je niet naar de snode plannen van Huub en Brian geluisterd?![]()
We hebben sponsoren, neem je rust.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb ik nog maar 7 uur om hem vol te kalken? Ik ben best moe![]()
Nee, dat doet Lobasca. En daar gaan we weer:quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb ik nog maar 7 uur om hem vol te kalken? Ik ben best moe![]()
Ik wist het!quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
We hebben sponsoren, neem je rust.![]()
NATASIA MOET VOOR STRAF naBLIJVEN
20 cm plus doet wonderen bij Amanda..........ze houden weer van elkaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik was even druk met omkleden, ik heb een nieuwe stylistquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist het!![]()
Maar goed, Natasia moet morgen gewoon weg, dus geen zeppelin-actie!
Ja wel Day, je doet haar een plezier als je haar laat gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist het!![]()
En geef het maar toe je zat weer te tangen hequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was even druk met omkleden, ik heb een nieuwe stylist![]()
Lekker wel! Lobasca, kan er nog onder: Fok! waarschuwt jullie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist het!![]()
In het kort komt het erop neer dat de vele sms-jes vooor Huub een probleem voor Jaap zijn mocht het einde er zo uit zien en zal ie Huub moeten proberen te lozen. Het zou me niets verbazen dat de overdreven percentages pro Huub stemmers Huub uiteindelijk de kop zal kosten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Maria44 het volgende:
Jaap zegt dat Huub dacht dat er geen drie zouden overblijven maar dat het op stemmingen aan zal gaan komen. Huub zegt dat het zijn eigen gedachten zijn, dit ter info voor de streamers, en dat hij geen info hierover heeft.
Dit heeft Jaap wel aan het denken gezeg zegt hij.
En Jaap maar zeggen dat hij niks om fans geeft maar alleen om knaken![]()
Staat er op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker wel! Lobasca, kan er nog onder: Fok! waarschuwt jullie.
Mag ik de flag uit doen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ANP en NoS openen elk uur met dit item...
De kop kosten is teveel gezegd denk ik. Ik vermoed dat ze een modus vinden waarbij het er niet toe doet hoe vaak dezelfde persoon een smsje verstuurd. Of miscchien 10 pp oid.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:14 schreef akveor het volgende:
[..]
In het kort komt het erop neer dat de vele sms-jes vooor Huub een probleem voor Jaap zijn mocht het einde er zo uit zien en zal ie Huub moeten proberen te lozen. Het zou me niets verbazen dat de overdreven percentages pro Huub stemmers Huub uiteindelijk de kop zal kosten.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat er op.
Alle renners van dee Tour hebben het morgen ook op hun rug.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kruiwagens!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat er op.
![]()
![]()
![]()
![]()
cheap ass, zijn bijna geen renners meer overquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat er op.
![]()
![]()
![]()
![]()
Amanda heeft meteen na de vorige ronde een ontslagronde aangevraagd voor Lieke dus die ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef neehe het volgende:
Wie heeft er allemaal een ontslagronde aangevraagt ?
Er is er maar 1 voor natas.
Uitgezonderd Rasmussenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat er op.
![]()
![]()
![]()
![]()
En 1 voor Lieke.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef neehe het volgende:
Wie heeft er allemaal een ontslagronde aangevraagt ?
Er is er maar 1 voor natas.
idd, krijg nu wel weer gezeik over me heen maar hij is vanaf het begin mn favoriet geweest. Nu heb ik niet echt een favoriet hoor en walg ik van sommige akties maar in zn hart is het een goede jonge.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:14 schreef wolferl het volgende:
Hulde aan Brian, hij beschrijft Denniks zo duidelijk goed. Hulde echt.
Yep.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Kruiwagens!
(Heb je de shirtjes voor Rabo afbesteld?)
![]()
![]()
![]()
![]()
DGK is een spelquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef Visual het volgende:
[..]
tour de france is zelfs grotere soap dan dgk
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef Visual het volgende:
[..]
tour de france is zelfs grotere soap dan dgk
Moeten ze ook niet meer zeuren over wat een slechte moeder het is. Wij willen die kinderen nog even uitstel gevenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Yep.![]()
VOL en Nowlive zijn ook al benaderd, maar vinden het te ver gaan![]()
Wij?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeten ze ook niet meer zeuren over wat een slechte moeder het is. Wij willen die kinderen nog even uitstel geven![]()
Nee hoor, ik ben het wel met je eens. Hij heeft een paar vervelende trekjes, maar wie heeft dat niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd, krijg nu wel weer gezeik over me heen maar hij is vanaf het begin mn favoriet geweest. Nu heb ik niet echt een favoriet hoor en walg ik van sommige akties maar in zn hart is het een goede jonge.
kom maar met pavement bash![]()
Waarom zouden we je moeten bashen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd, krijg nu wel weer gezeik over me heen maar hij is vanaf het begin mn favoriet geweest. Nu heb ik niet echt een favoriet hoor en walg ik van sommige akties maar in zn hart is het een goede jonge.
kom maar met pavement bash![]()
Day bant ze welquote:
quote:
Als dat betekent dat Natasia nog even blijft, dan mag iemand anders het produceren. Slecht voor me kijkcijfersquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent uitvoerend producent, weet-je-nog-wel?![]()
![]()
Huh?quote:
Hebben we het over Thijs, de zoon van Rogier?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef Lady-night het volgende:
Tijs van Otterlo is de neef van jaap zegt hij.
Huub: Echt?? Hoe is het met zijn vader?
Jaap: Ja die is ziek...
Huub: die is al jaren dood joh!
vol
Sorry, ik heb het effe gemist. Wat krijgen ze op hun rug?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat er op.
Alle renners van de Tour hebben het morgen ook op hun rug.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zweetplekkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef F04 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het effe gemist. Wat krijgen ze op hun rug?
diarree, schijn je te krijgen van epo.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef F04 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het effe gemist. Wat krijgen ze op hun rug?
De actiegroep, die natasia erin wilt houdenquote:
Lukt ze toch niet!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De actiegroep, die natasia erin wilt houden![]()
ja klopt meteen na de laaste ontslagronde heeft ze die aangevraagdquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:33 schreef agter het volgende:
is er ook geen ontslagronde voor lieke aangevraagd door aman?
Ja, gelijk na de vorige ronde.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:33 schreef agter het volgende:
is er ook geen ontslagronde voor lieke aangevraagd door aman?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Zuidoost Azie heeft het ook opgepikt.
[afbeelding]
Surinamequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Is dat de arm van supermen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
In Suriname zijn de mensen nog harder dan in Nederland dus dat lijkt me niet zo verstanduigquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Suriname![]()
Of ging ze daar niet wonen?![]()
Als je de groepsaanranding van eerverleden zondag bedoelt, die kwam gisteren en vandaag niet direkt in de uitzending. Er werd wel veel aan gerefereerd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:38 schreef STAP01 het volgende:
Ik zie het nu pas op degoudenkooi.tv:
Morgen om 20.00 op Tien!Gemene plannen. Oog om oog, tand om tand!
Met de foto erbij in de Masterbedroom.
Wat nou oog om oog tand om tand! Dit stond toch niet in verhouding met vorige akties!!![]()
Maar volgens mij hebben ze daar geen streamsquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:39 schreef Pulu het volgende:
[..]
In Suriname zijn de mensen nog harder dan in Nederland dus dat lijkt me niet zo verstanduig
Kinderen voor Kinderen. Er zijn geen grenzen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Suriname![]()
Of ging ze daar niet wonen?![]()
Kamp Zeist is momenteel vrij, Wilders zat daar ook veilig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:39 schreef Pulu het volgende:
[..]
In Suriname zijn de mensen nog harder dan in Nederland dus dat lijkt me niet zo verstanduig
Ja, alle supermannen hebben hun medewerking toegezegd. Ik hoef niet te vermelden dat Dennis niet meedoet.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, alle supermannen hebben hun medewerking toegezegd. Ik hoef niet te vermelden dat Dennis niet meedoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |