chill relaxt ouwe ik heb de god ganse dag binnen gezetenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:33 schreef Martijn85 het volgende:
In m'n pauze ff lekker op terrasje gezeten tosti's vreten
Toch weer een uurtje snel voorbij
Ik ben bij binnenkomst in principe klaarquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mijn baas zei van de week 'zie maar dat je jezelf even vermaakt'Heb ik maar even wat sms'jes verstuurd. En als ik echt helemaal klaar ben, ga ik eerder weg
![]()
Werken bij het Leidseplein FTW!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:35 schreef DavyE het volgende:
[..]
chill relaxt ouwe ik heb de god ganse dag binnen gezeten![]()
![]()
![]()
![]()
was het maar een stage had je nog een excuus om niks te doenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:34 schreef Naschtokh het volgende:
Dit topic doet me trouwens echt denken aan mn stage bij Ovet B.V. in Terneuzen, daar was ook nooit wat te doen
ik zou je telefoon doorschakelen naar je huis of mobiel als er toch niemand isquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben bij binnenkomst in principe klaar
Enige probleem is dat ik van 08:30 - 17:30 aanwezig moet zijn voor klanten
roepen ze hier ook, geloof er geen ruk vanquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:43 schreef Martijn85 het volgende:
Al 2 maanden geen reet te doen hier, vanaf aug wordt het wel weer drukker als het goed is
Weet van vorig jaar dat het precies hetzelfde was dus nog maar 2 weken niks doenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:40 schreef Frozen_Ice het volgende:
[..]
roepen ze hier ook, geloof er geen ruk van
Ga gamen op je werkquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:42 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Weet van vorig jaar dat het precies hetzelfde dus dus nog maar 2 weken niks doen/
dat wordt vanavond stuiteren in bedquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:43 schreef Naschtokh het volgende:
[..]
Ga gamen op je werk
En ik pak net mn 15e mok koffie
Hier op de ICT afdeling staat een xbox 360 op een 42" plasma tvquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:43 schreef Naschtokh het volgende:
[..]
Ga gamen op je werk
En ik pak net mn 15e mok koffie
Mijne is vanochtend voor 3 weken naar Frankrijk gegaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:46 schreef Naschtokh het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat mn vriendin blijft slapen!
Kan je daarop stuiterenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:46 schreef Naschtokh het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat mn vriendin blijft slapen!
Whehe....quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn god![]()
Net 35 minuten aan het werk en al klaar![]()
Vanaf half acht aanwezig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:43 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe....![]()
Ik ben er al vanaf 8 uur, nog geen reet uitgevoerd en het ziet er ook niet naar uit dat dat nog gaat gebeuren...![]()
is dit de klb sc?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge allemaal, ja we gaan weer verder waar we gebleven zijn heh
Ik denk het, zelfs de modjes zijn op vakantiequote:Op donderdag 26 juli 2007 09:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is dit topic een soort van vervangende ksc?
ohquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:38 schreef thewhiteguy het volgende:
wtf man, ik typte veel meer dan die 2 woordjes..
een paar minuten geleden typte ik al: koffiequote:Op donderdag 26 juli 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
wel goed de koffie bijhouden hoor anders droog je uit
dan maar theequote:Op donderdag 26 juli 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
een paar minuten geleden typte ik al: koffie
Neequote:Op donderdag 26 juli 2007 09:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is dit topic een soort van vervangende ksc?
oh dan is het goed, ik vind koffie viesquote:
Lekker duidelijke TT ook!quote:
Puick!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, klare zaak.
Zullen we het volgende topic omdopen tot GRTDOJWSC #2
effe niet meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef Pheno het volgende:
Nu nog bier
hier valt het weer nog mee:Dquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:37 schreef WhiteLightning het volgende:
zo alles weer naar binnengewerkt (1 boterham), nu weer verder met naar buiten kijken. bah slecht weer
*schiet klant neerquote:
hahahaha dat owned zo hard.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
mja over een week of 3 krijgen we hier weer echte pcs ipv die klote terminals.
kan ik tenmiste weer Snes spellen spelen
- 1 Limburgerquote:
aftrekken op werkquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:36 schreef MetalSonic het volgende:
ga naar de wc en ga aan je pik trekken ofzo
quote:
neequote:Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij werkt bij de belastingdienst?
is dat mogelijk dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NOG minder dan een belastingambtenaar?restecp!
![]()
heb ik nog nooit gedaan, ik denk dat 't wel spannend is. lekker op de wc en daar dan 5 minuten zitten. Zij van omgomg omg wat doet hijquote:
ja..quote:
ik heb dat ook maar ik help af en toe nog wel een klant maar van de 8 uur dat ik werk zitten er wel 6 uur die besteed worden op internetquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja..
ik zit nu al 4 weken 8.5 uur per dag te internetten op mn werk![]()
heb het idee soms dat ik het internet 'uit' heb.. en dat er op Fok! niet genoeg (leuks) gepost wordt om mij te vermaken
zit mn tijd uit tot einde contract hieren ze hebben NIETS voor me te doen.. dus ik internet nu betaald
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |