neequote:Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij werkt bij de belastingdienst?
is dat mogelijk dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NOG minder dan een belastingambtenaar?restecp!
![]()
heb ik nog nooit gedaan, ik denk dat 't wel spannend is. lekker op de wc en daar dan 5 minuten zitten. Zij van omgomg omg wat doet hijquote:
ja..quote:
ik heb dat ook maar ik help af en toe nog wel een klant maar van de 8 uur dat ik werk zitten er wel 6 uur die besteed worden op internetquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja..
ik zit nu al 4 weken 8.5 uur per dag te internetten op mn werk![]()
heb het idee soms dat ik het internet 'uit' heb.. en dat er op Fok! niet genoeg (leuks) gepost wordt om mij te vermaken
zit mn tijd uit tot einde contract hieren ze hebben NIETS voor me te doen.. dus ik internet nu betaald
![]()
![]()
Waarom niet?quote:
En een uur pauze.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik heb dat ook maar ik help af en toe nog wel een klant maar van de 8 uur dat ik werk zitten er wel 6 uur die besteed worden op internet
ik drink hier geen koffie is net sloot water.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ieder geval niemand die het merkt hehenou denk dat ik morgen maar een kussen mee neem, ondanks al die koffie ZZzZZZzZzZ
ze werken hier met terminals, heb dus niet eens een PC-bak, geen geluid, helemaal nietsquote:
Goede reden. Ik pak hier gewoon een onbeveiligd netwerkje. Klaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze werken hier met terminals, heb dus niet eens een PC-bak, geen geluid, helemaal nietsen al het dataverkeer wordt gemonitord.. toen ik iets teveel foto's op Motor-forum zat te kijken lag die site er meteen uit
na een belletje deedtie het weer, maar denk dat ik dat met downloaden niet kan flikken
ja das wel jammer voor je.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:42 schreef MissLeDuq het volgende:
Vakantietijd dus ik heb nu ook bar weinig te doen. Zit tussendoor dan ook regelmatig op Fok!
Jammer dat ik 3 dagen in de week bij een klant zit die precies in de gaten houdt hoe lang je op internet zit en welke sites je bezoekt. Je kunt wel op je vingers natellen dat je dus niet 8 uur onopgemerkt kunt internetten (en zie dan je dag maar eens door te komen als je klaar bent met je werk)![]()
uhuh.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NOG minder dan een belastingambtenaar?restecp!
![]()
Hoi collegaquote:
Is er geen blonde stoot in de buurt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |