Whehe....quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn god![]()
Net 35 minuten aan het werk en al klaar![]()
Vanaf half acht aanwezig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:43 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe....![]()
Ik ben er al vanaf 8 uur, nog geen reet uitgevoerd en het ziet er ook niet naar uit dat dat nog gaat gebeuren...![]()
is dit de klb sc?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge allemaal, ja we gaan weer verder waar we gebleven zijn heh
Ik denk het, zelfs de modjes zijn op vakantiequote:Op donderdag 26 juli 2007 09:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is dit topic een soort van vervangende ksc?
ohquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:38 schreef thewhiteguy het volgende:
wtf man, ik typte veel meer dan die 2 woordjes..
een paar minuten geleden typte ik al: koffiequote:Op donderdag 26 juli 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
wel goed de koffie bijhouden hoor anders droog je uit
dan maar theequote:Op donderdag 26 juli 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
een paar minuten geleden typte ik al: koffie
Neequote:Op donderdag 26 juli 2007 09:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is dit topic een soort van vervangende ksc?
oh dan is het goed, ik vind koffie viesquote:
Lekker duidelijke TT ook!quote:
Puick!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, klare zaak.
Zullen we het volgende topic omdopen tot GRTDOJWSC #2
effe niet meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef Pheno het volgende:
Nu nog bier
hier valt het weer nog mee:Dquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:37 schreef WhiteLightning het volgende:
zo alles weer naar binnengewerkt (1 boterham), nu weer verder met naar buiten kijken. bah slecht weer
*schiet klant neerquote:
hahahaha dat owned zo hard.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
mja over een week of 3 krijgen we hier weer echte pcs ipv die klote terminals.
kan ik tenmiste weer Snes spellen spelen
- 1 Limburgerquote:
aftrekken op werkquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:36 schreef MetalSonic het volgende:
ga naar de wc en ga aan je pik trekken ofzo
quote:
neequote:Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij werkt bij de belastingdienst?
is dat mogelijk dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NOG minder dan een belastingambtenaar?restecp!
![]()
heb ik nog nooit gedaan, ik denk dat 't wel spannend is. lekker op de wc en daar dan 5 minuten zitten. Zij van omgomg omg wat doet hijquote:
ja..quote:
ik heb dat ook maar ik help af en toe nog wel een klant maar van de 8 uur dat ik werk zitten er wel 6 uur die besteed worden op internetquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja..
ik zit nu al 4 weken 8.5 uur per dag te internetten op mn werk![]()
heb het idee soms dat ik het internet 'uit' heb.. en dat er op Fok! niet genoeg (leuks) gepost wordt om mij te vermaken
zit mn tijd uit tot einde contract hieren ze hebben NIETS voor me te doen.. dus ik internet nu betaald
![]()
![]()
Waarom niet?quote:
En een uur pauze.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:18 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik heb dat ook maar ik help af en toe nog wel een klant maar van de 8 uur dat ik werk zitten er wel 6 uur die besteed worden op internet
ik drink hier geen koffie is net sloot water.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ieder geval niemand die het merkt hehenou denk dat ik morgen maar een kussen mee neem, ondanks al die koffie ZZzZZZzZzZ
ze werken hier met terminals, heb dus niet eens een PC-bak, geen geluid, helemaal nietsquote:
Goede reden. Ik pak hier gewoon een onbeveiligd netwerkje. Klaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze werken hier met terminals, heb dus niet eens een PC-bak, geen geluid, helemaal nietsen al het dataverkeer wordt gemonitord.. toen ik iets teveel foto's op Motor-forum zat te kijken lag die site er meteen uit
na een belletje deedtie het weer, maar denk dat ik dat met downloaden niet kan flikken
ja das wel jammer voor je.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:42 schreef MissLeDuq het volgende:
Vakantietijd dus ik heb nu ook bar weinig te doen. Zit tussendoor dan ook regelmatig op Fok!
Jammer dat ik 3 dagen in de week bij een klant zit die precies in de gaten houdt hoe lang je op internet zit en welke sites je bezoekt. Je kunt wel op je vingers natellen dat je dus niet 8 uur onopgemerkt kunt internetten (en zie dan je dag maar eens door te komen als je klaar bent met je werk)![]()
uhuh.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NOG minder dan een belastingambtenaar?restecp!
![]()
Hoi collegaquote:
Is er geen blonde stoot in de buurt?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:43 schreef motorbloempje het volgende:ik ben blond! ik ben blond
[afbeelding]
Bill Gates (en z'n programma's)quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Dus Bill Gates gaat z'n haar los gooien en ons gek maken?![]()
Hey eer!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:30 schreef eer-ik het volgende:
Hoe is het hier?
Iedereen alweer aan het opstarten?
[..]
Bill Gates (en z'n programma's)
Hier op mijn werk 120Mbit verbindingquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:58 schreef heijnen het volgende:
ik heb nog steeds niks te doen.....
en de deur is NU open:Dquote:
bij mij, hier ok nog niemand gezien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:00 schreef heijnen het volgende:
[..]
en de deur is NU open:D
laat de stormloop maar komen.
nog geen mens gezien
Ja joh.. Amerikanen...quote:
WTB werkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bij mij, hier ok nog niemand gezien.
Wel 1 keer de telefoon aangenomen inmiddels
ik heb het liever te druk als te rustigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:19 schreef Metro2005 het volgende:
was het hier maar rustig. Normaliter is het de rustigste periode van het jaar nu maar een bedrijf waar wij zaken mee doen (en onze klanten ook) hadden bedacht dat er wel een enorme wijziging in de software kon worden doorgevoerd dus daar zijn we nu al weken mee bezig en het is me een partij druk hier dat is niet normaal meer![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:25 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik heb het liever te druk als te rustig
moest gister 12 uur werken en heb denk 4 klanten gehad op heel de dag
Vanaf maandag mag ik bijna 8 weken non stop aan de bak...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is kut idd.
Ik heb ook liever wat te doen, maar aan de andere kant, heb ik het liever gematigd dan te druk.
Hoewel, de tijd gaat wel harder als je het druk hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |