quote:
Afpoeieren! Als je hem goed helpt komt ie misschien terugquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:46 schreef eer-ik het volgende:
tering
Zit ik net te eten, komt er een klant, dit per nu een unit wil
kots op die klant. Of gooi het broodje in zijn gezicht en ga hem hard uitlachen. Probleem opgelostquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:46 schreef eer-ik het volgende:
tering
Zit ik net te eten, komt er een klant, dit per nu een unit wil
IJmuiden?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:19 schreef OA het volgende:
Zo. Weer terug van weggeweest.![]()
Ben even naar de aanlegsteiger van de waterbus gelopen en ben daar even uitgewaaid![]()
Ik ga maar weer vrolijk verder met pauze houden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:19 schreef OA het volgende:
Zo. Weer terug van weggeweest.![]()
Ben even naar de aanlegsteiger van de waterbus gelopen en ben daar even uitgewaaid![]()
Neehee.... Hendrik Ido Ambacht.quote:
Verdomme....quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:24 schreef eer-ik het volgende:
Oh, A, ik heb nog steeds geen mailtje van je...
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:27 schreef OA het volgende:
[..]
Verdomme.... [afbeelding]
Ik heb een mail naar je gestuurd waar absoluut NIETS maar dan ook NIETS boeiends instaat....
Daar gaat het ook niet om... maar wel om het mailadres... zuidhollandftw@hotm........![]()
![]()
![]()
![]()
Neeeheeee......quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:29 schreef Kuukske het volgende:
Seks?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:29 schreef Kuukske het volgende:
Seks.
Mmm. Ja. Ok.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:31 schreef OA het volgende:
Neeeheeee......![]()
Heb geduld meisje!![]()
Nog maar 39 jaar en 9 maanden....![]()
GODVERDOMME DAN MAAK JE ER ÉÉN.quote:
DAN MAAK JE ER GEEN. Sim-pel.quote:
Zucht.quote:
Waarom heb jij standaard geen PI ??quote:
To PI or not to PI. That's the question.quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)reding_A4_bij_Leidenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:41 schreef eer-ik het volgende:
[zeikstem] Je kunt niet in korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen blablabla[/zeikstem]
Ja, datlas ik netquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)reding_A4_bij_Leiden
Prima, join the club.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:46 schreef covie het volgende:
nou eer-ik hier ben ik danwaarschijnlijk de komende 2 maanden elke dag
![]()
Wat doe je nu eigenlijk dan en wat ga je doen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:46 schreef covie het volgende:
![]()
Wie ben jij nou weer!?@!?!quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:46 schreef covie het volgende:
![]()
Vrouwen moeten meer belastig betalen omdat ze het milieu meer vervuilen (kinderen, tampons, Libelle)quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:44 schreef eer-ik het volgende:
Ohja, ik ben niet zo van de nieuwstopics, maar gewoon van de kuttopics die immoreel zijn.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:46 schreef covie het volgende:
![]()
En kan je in IE niets instellen dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OMDAT IK HIER OP WERK GEEN FF MAG GEBRUKEN
Is het al 6 uur?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:47 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was lekker
hoi, mede onstlagnemerquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:46 schreef covie het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vrouwen moeten meer belastig betalen omdat ze het milieu meer vervuilen (kinderen, tampons, Libelle)
Ik voel me daadwerkelijk fitter. Powernap ftw!quote:
Ik mis vanalles.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:48 schreef Pheno het volgende:
hoi, mede onstlagnemer
wezen trekken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:47 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was lekker
Nou misschien dat ik ook nog maar even ga slapen of hangen op bed. Of gamen. Ofzo, bah. Verveel me.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:49 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me daadwerkelijk fitter. Powernap ftw!
Nee, powernappen. Even van de wereld afquote:
Nee, daarvoor moet je die add-on installeren. En dat kan niet in IE.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:48 schreef OA het volgende:
[..]
En kan je in IE niets instellen dan?![]()
ff zelf checken....![]()
Nee hoor, mevrouw post in een ander topic, eer-ik wees haar op deze sc.quote:
FF ftw dan maar!quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je die add-on installeren. En dat kan niet in IE.
Aha!quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:50 schreef Pheno het volgende:
Nee hoor, mevrouw post in een ander topic, eer-ik wees haar op deze sc.
Onder het mom "Hoe meer zielen, hoe meer vreugd"?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:54 schreef OA het volgende:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Bustedquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immerquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:54 schreef OA het volgende:
[..]
Onder het mom "Hoe meer zielen, hoe meer vreugd"?
Ik ben weer uitgeslapen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
er zijn blijkbaar nog meer harde werkers dan wij
Há. Hahahaha. Hááá.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
er zijn blijkbaar nog meer harde werkers dan wij
quote:
Covie, ik heb net ontslag genomen en nu mag ik schijnbaar niks meer doen.quote:Wie ben jij?
Stop buggin'' me with that tour bullcrap.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[rit 16] Orthez -> Col d'Aubisque (218,5 km) #4
Een waarheid als een koe!
Zoals gezegd, wat doe je nu, en wat ga je doen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:05 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
[quote]
Wie ben jij?
[quote]
Covie, ik heb net ontslag genomen en nu mag ik schijnbaar niks meer doen.
Van eer-ik moest ik hier maar eens kijken, en lijkt me een goed plan.![]()
Echt waar, ogen dicht en even weg. Powernap-style.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
je hebt serieus effe geslapen @ werk?
Sorry....quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Stop buggin'' me with that tour bullcrap.
Ik denk dat ze over anderhalf maand zeggen dat er 2 blanken op een bankie zitten in tokyo. Wegsturen wordt lastig, sushiquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
er zitten ineens 2 jappen hier voor op een bankie
Die ga ik maar eens even wegsturen denk ik.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt waar, ogen dicht en even weg. Powernap-style.
Iedereen was toch lunchen, dus ik heb per dag een uur eenzaamheid als ik niet naar buiten ga.
Ik ga de komende maand powernappen, doet me goedquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
heerlijk is dat!
Dat heb ik ook elke dag!![]()
Ik ben systeem-/netwerkbeheerder en ik ga nu als applicatiebeheerder aan de slag bij justitie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zoals gezegd, wat doe je nu, en wat ga je doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |