Nou, ik wou er juist dit jaar 'n keertje niks aan doen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:30 schreef broer het volgende:
Over vier dagen wordt Harry Mulisch tachtig. Zijn jullie al zenuwachtig?
Misschien deze winter.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:40 schreef k_man het volgende:
Als je nog eens in Kopenhagen komt Claudia:
- Koriander
- Jacobsen
Jawel!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef Z het volgende:
Heb je hem dan ook in het Engels gelezen?
Prachtige smileycombinatie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb van alles gemist, vandaag.![]()
Hoi.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:01 schreef Lienekien het volgende:
Hoi.
Lienekien? Fout? Twijfel jij aan mij?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Prachtige smileycombinatie.
Met de ene excuseer je je voor de andere, maar ga je gelijk de fout in door 'm te gebruiken.
Lissabon is wat mij betreft nogal overrated.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien deze winter.
Al staat Lissabon ook hoog op het verlanglijstje.
Het is lekker om in december naar een wat warmere bestemming te gaan. Maarja, dan vallen veel mooie steden af.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Lissabon is wat mij betreft nogal overrated.
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lienekien? Fout? Twijfel jij aan mij?![]()
Ja, maar zelfs dan. Neem dan liever Porto, Madrid, Barcelona, Marrakech, Bilbao of Florence.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is lekker om in december naar een wat warmere bestemming te gaan. Maarja, dan vallen veel mooie steden af.
Moordenaar! Ze staan op de 'rode lijst'. Ze maken trouwens een belachelijk geluid, zie www.vogelvisie.nlquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:15 schreef Mingus het volgende:
Is de roerdomp trouwens nog steeds de vogel van de dag?
Ik heb een opgezette roerdomp in de huiskamer staan..
Ja-ha. Ik heb hem/haar niets aangedaan. Ze/Hij is gevonden door wijlen mijn opa, in zijn eigen bos.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:05 schreef Z het volgende:
[..]
Moordenaar! Ze staan op de 'rode lijst'. Ze maken trouwens een belachelijk geluid, zie www.vogelvisie.nl
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:34 schreef broer het volgende:
Hij laat mij verder ook geheel koud. Ik wist het tot gisteren ook niet, maar ik zag het een en ander aan artikelen langskomen, dus ik dacht: laat ik het eens melden.
Hm... Dan moest ik misschien maar eens stoppen met lezen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:40 schreef Frollo het volgende:
Maar broer, als lezer MOET je iets vinden van Mulisch!
Rome?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs dan. Neem dan liever Porto, Madrid, Barcelona, Marrakech, Bilbao of Florence.
In Rome ben ik nog nooit geweest. Op de een of andere manier trekt die stad me niet zo. Ik heb het idee dat die stad wat eenzijdig is. Sterk leunend op historie en weinig hedendaagse attracties. Maar goed, feitelijk geldt dat voor Florence waarschijnlijk nog sterker. Dus consequent ben ik niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Rome?
Ik vond Florence trouwens tegenvallen.
Dat vind ik nog steeds een vreselijk fijn nummer.quote:
Het was ook veel te druk in Florence toen ik er was. Maar het stikt er vast altijd van de toeristen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef k_man het volgende:
[..]
In Rome ben ik nog nooit geweest. Op de een of andere manier trekt die stad me niet zo. Ik heb het idee dat die stad wat eenzijdig is. Sterk leunend op historie en weinig hedendaagse attracties. Maar goed, feitelijk geldt dat voor Florence waarschijnlijk nog sterker. Dus consequent ben ik niet.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:51 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Dan moest ik misschien maar eens stoppen met lezen.
En dat terwijl zich toch een internationale ramp voltrok.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb voor de verandering weer eens geslapen als een roosje.
Jij hebt gewoon geen passie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je bedoeld toch niet de tour he??
Ik sliep de slaap van de onwetenden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dat terwijl zich toch een internationale ramp voltrok.
Niet voor de tour nee...quote:
Bronquote:Spacing before the question mark
Some writers place a space between the end of their sentence and the question mark. This usage is thought to stem from French practice and is known as French spacing. In French a space is always placed before question marks and exclamation marks, as well as colons and semicolons (see Ponctuation at French Wikipedia). In English, however, the insertion of this space is generally considered bad form. The Oxford English Dictionary rules against it. Some English-language books do appear to have these spaces, but these are often a thin space or a hair space, which are not full spaces but merely a form of kerning used to make the text less cramped and thus easier to read. (For detailed discussion of spaces after a question mark, see Full stop.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |