Jawel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wist je niet dat ik Nederlands ging studeren?
Ben jij dan docent in Utrecht?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
Erik, er bestaat een kleine kans dat jij ooit een werkgroep bij mij gaat volgen.
Ik ben geen universitair docent (wanneer ben je dat eigenlijk precies?), maar ik mag een werkgroep gaan leiden als ik wil.quote:
Gezellig. Maar jij was toch gevestigd in Amsterdam?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
Erik, er bestaat een kleine kans dat jij ooit een werkgroep bij mij gaat volgen.
Ik wist niet dat je zo overtuigend kon liegen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:43 schreef Bupatih het volgende:
Ik wist niet eens dat Erik ging studeren.
Ik heb een aanstelling gekregen aan de UU.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Gezellig. Maar jij was toch gevestigd in Amsterdam?
Je gaat toch niet heen en weer reizen tussen... waar je woont (waar is dat uberhaupt? Oh ja, Eindhovenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, daar heb ik pas geld voor als mijn studiefinanciering begint.
Nee, maar het schijnt dat ze er wel geregeld moet zijn. Is dat niet besproken in jullie uitgebreide pm-wisseling?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien woont toch niet in Utrecht?
Ik wist dat ze er soms komt en dat ze het een leuke stad vindt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, maar het schijnt dat ze er wel geregeld moet zijn. Is dat niet besproken in jullie uitgebreide pm-wisseling?
Ah, zie je wel. Dat zal zijn omdat ik er werk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist dat ze er soms komt en dat ze het een leuke stad vindt.
Nou... qua architectuur heeft het wel z'n aantrekkelijke kanten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word niet zo vrolijk van de Uithof.
Daar hoef ik ook niet heen gelukkig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word niet zo vrolijk van de Uithof.
Oh, waar dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar hoef ik ook niet heen gelukkig.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou... qua architectuur heeft het wel z'n aantrekkelijke kanten.
Qua locatie is het inderdaad tamelijk beroerd.
Goed om te weten! Ik houd me aanbevolen voor wat meer mooie plekjes.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, mooi. De bibliotheek van Wiel Arets. Vooral binnen geslaagd.![]()
Zie: http://www.library.uu.nl/universiteitsbib/43267main.htmlquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Goed om te weten! Ik houd me aanbevolen voor wat meer mooie plekjes.
Weet je trouwens wat het adres is van die bibliotheek? Gevonden. Ik kom ernaast te zitten.
Gelukkig heb ik een laptop.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Zie: http://www.library.uu.nl/universiteitsbib/43267main.html
Nou, ze zal waarschijnlijk dit jaar nog niet kunnen starten...quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik kan het d'r niet kwalijk nemen. Heeft ze al zin om te beginnen met studeren? Dat duurt ook niet lang meer.
Jezus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, ze zal waarschijnlijk dit jaar nog niet kunnen starten...
Door die pardonregeling van de regering heeft de IND een hoop extra werk. Haar 'echte' verblijfsvergunning duurt dus langer dan normaal...
Ze zou wel kunnen studeren, maar dan als internationaal student. En dat betekend dat je zo'n 10.000 euro op tafel moet leggen![]()
Ik kan me niet voorstellen dat ze een achterstand oploopt. Ik weet natuurlijk niet hoe haar studie in elkaar steekt, maar de eerstejaarsvakken van de studies die ik ken lopen allemaal erg uiteen. Het ene vak vormt niet echt voorbereiding op het andere vak. Het is wel zo dat sommige vakken een 'inganseis' vormen voor een ander vak, maar dat vak volg je altijd een jaar (of een paar jaar) later.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, ik geloof dat je in februari kan instromen. Alleen zit ze dat zelf niet zo zitten.., ze is bang dat haar achterstand dan al te groot is.
Maar ons contactpersoon daar is een hele vriendelijke mevrouw, dus ik denk dat we daar komende maand eens op bezoek gaan om te praten wat er mogelijk is.
Daar komt het idd op neer eigenlijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:28 schreef Claudia_x het volgende:
En ze moet zichzelf niet onderschatten!
Haha, geen probleem.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Daar komt het idd op neer eigenlijk
Kan jij niet eens met haar babbelen??
Nou, ik wou er juist dit jaar 'n keertje niks aan doen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:30 schreef broer het volgende:
Over vier dagen wordt Harry Mulisch tachtig. Zijn jullie al zenuwachtig?
Misschien deze winter.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:40 schreef k_man het volgende:
Als je nog eens in Kopenhagen komt Claudia:
- Koriander
- Jacobsen
Jawel!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef Z het volgende:
Heb je hem dan ook in het Engels gelezen?
Prachtige smileycombinatie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb van alles gemist, vandaag.![]()
Hoi.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:01 schreef Lienekien het volgende:
Hoi.
Lienekien? Fout? Twijfel jij aan mij?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Prachtige smileycombinatie.
Met de ene excuseer je je voor de andere, maar ga je gelijk de fout in door 'm te gebruiken.
Lissabon is wat mij betreft nogal overrated.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien deze winter.
Al staat Lissabon ook hoog op het verlanglijstje.
Het is lekker om in december naar een wat warmere bestemming te gaan. Maarja, dan vallen veel mooie steden af.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Lissabon is wat mij betreft nogal overrated.
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lienekien? Fout? Twijfel jij aan mij?![]()
Ja, maar zelfs dan. Neem dan liever Porto, Madrid, Barcelona, Marrakech, Bilbao of Florence.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is lekker om in december naar een wat warmere bestemming te gaan. Maarja, dan vallen veel mooie steden af.
Moordenaar! Ze staan op de 'rode lijst'. Ze maken trouwens een belachelijk geluid, zie www.vogelvisie.nlquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:15 schreef Mingus het volgende:
Is de roerdomp trouwens nog steeds de vogel van de dag?
Ik heb een opgezette roerdomp in de huiskamer staan..
Ja-ha. Ik heb hem/haar niets aangedaan. Ze/Hij is gevonden door wijlen mijn opa, in zijn eigen bos.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:05 schreef Z het volgende:
[..]
Moordenaar! Ze staan op de 'rode lijst'. Ze maken trouwens een belachelijk geluid, zie www.vogelvisie.nl
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:34 schreef broer het volgende:
Hij laat mij verder ook geheel koud. Ik wist het tot gisteren ook niet, maar ik zag het een en ander aan artikelen langskomen, dus ik dacht: laat ik het eens melden.
Hm... Dan moest ik misschien maar eens stoppen met lezen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:40 schreef Frollo het volgende:
Maar broer, als lezer MOET je iets vinden van Mulisch!
Rome?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs dan. Neem dan liever Porto, Madrid, Barcelona, Marrakech, Bilbao of Florence.
In Rome ben ik nog nooit geweest. Op de een of andere manier trekt die stad me niet zo. Ik heb het idee dat die stad wat eenzijdig is. Sterk leunend op historie en weinig hedendaagse attracties. Maar goed, feitelijk geldt dat voor Florence waarschijnlijk nog sterker. Dus consequent ben ik niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Rome?
Ik vond Florence trouwens tegenvallen.
Dat vind ik nog steeds een vreselijk fijn nummer.quote:
Het was ook veel te druk in Florence toen ik er was. Maar het stikt er vast altijd van de toeristen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef k_man het volgende:
[..]
In Rome ben ik nog nooit geweest. Op de een of andere manier trekt die stad me niet zo. Ik heb het idee dat die stad wat eenzijdig is. Sterk leunend op historie en weinig hedendaagse attracties. Maar goed, feitelijk geldt dat voor Florence waarschijnlijk nog sterker. Dus consequent ben ik niet.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:51 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Dan moest ik misschien maar eens stoppen met lezen.
En dat terwijl zich toch een internationale ramp voltrok.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb voor de verandering weer eens geslapen als een roosje.
Jij hebt gewoon geen passie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je bedoeld toch niet de tour he??
Ik sliep de slaap van de onwetenden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dat terwijl zich toch een internationale ramp voltrok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |