Klik er eens op.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:42 schreef joeltje het volgende:
[..]
Dan moet je een bril of je resutie aanpassenJouw screen shot is bijna niet te lezen
Bij mij stond het gewoon tussen de updates. Heb je het niet al gedownload? het ziet er trouwens geweldig uit (ik gebruik het in samenwerking met DeskScapes van StarDock)!quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
moet ik een screen cap posten?
heb ultimate. helemaal legaal zelfs. en de enige extra is bitlocker oid wat ik als extra kan downen.
mja heb beetje rond ziten googlen en t schijnt dus extreem kut te zijn.
dus laat maar zitten...
Ben je van een basic of andere versie geupgrade naar ultimate?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat zal het wel zijn ja.
maar engelse taal is 300mbneem aan dat het niet 300mb tekst is
mja mn machine gaat het toch niet trekken dacht eerst dat het gerenderd werd maar het zijn gewoon video's.
en heb hier 3 schermen en 2 kut videokaarten. dus ik voorspel weinig goeds
neen gelijk ultimate.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben je van een basic of andere versie geupgrade naar ultimate?
Ik 43, da's toch niet normaal, of is dat nou net de bedoeling bij Vista, zo veel mogelijk in je geheugen stoppen? Ik bedoel, paint trekt 13MB ... Paint ja....quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:17 schreef niekth het volgende:
[..]
Ik heb hier Outlook 25 mb en slechts eenmaal explorer.exe.
43 klinkt heel redelijk in mijn ogen voor outlookquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:33 schreef joeltje het volgende:
[..]
Ik 43, da's toch niet normaal, of is dat nou net de bedoeling bij Vista, zo veel mogelijk in je geheugen stoppen? Ik bedoel, paint trekt 13MB ... Paint ja....![]()
Wat kan ik doen om dat te verbeteren?
boehoe, 43 of 13mb vind ik niet echt boeie, zeker niet als je +1GB ram hebtquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:33 schreef joeltje het volgende:
[..]
Ik 43, da's toch niet normaal, of is dat nou net de bedoeling bij Vista, zo veel mogelijk in je geheugen stoppen? Ik bedoel, paint trekt 13MB ... Paint ja....![]()
Wat kan ik doen om dat te verbeteren?
Maar het wordt vervelend als je meer van dat soort applicaties open hebt staan natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
boehoe, 43 of 13mb vind ik niet echt boeie, zeker niet als je +1GB ram hebt
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken die FTP client niet, gebruik zelf FileZilla zonder problemen onder Vista.
Ik heb FireFTP niet aan de gang gekregen onder Vista.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:57 schreef OA het volgende:
[..]
Lukt het niet met XP, dan ga ik die even proberen!![]()
kwekkwek, Boeit mij ook niet an sich, echter wel dat mijn systeem zo traag wordt bij het opstarten van Office Outlook...quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
boehoe, 43 of 13mb vind ik niet echt boeie, zeker niet als je +1GB ram hebt
schijf die niet helemaal lekker meer is?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:08 schreef joeltje het volgende:
[..]
kwekkwek, Boeit mij ook niet an sich, echter wel dat mijn systeem zo traag wordt bij het opstarten van Office Outlook...
Waar kan het dan aan liggen?
Heerlijk hequote:Op donderdag 26 juli 2007 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vond 1gb te weinig voor vista , dus ben maar overgestapt naar 4gb en 64bitvista
Laptop is van begin dit jaar, dus zal wel meevallen, maar inderdaad, kan gebeuren, hoe check ik dat?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
schijf die niet helemaal lekker meer is?
Hey Q, som is wat elende van je op (wat je met windows Vista heb uiteraardquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:03 schreef Q. het volgende:
Ik ben nog maar een jaar Mac gebruiker, daarvoor vanaf Windows 3.1 intensief met Windows gewerkt, via 95, 98, NT4, 2000 en XP. En met Vista heb ik meer problemen gehad dan met al die andere versies bij elkaar. Ik hou er niet van als josti behandeld te worden. Mijn problemen liggen NIET aan mij maar puur aan Vista.
voor elke gebruiker is het irritant.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
maar voor de gevorderde gebruiker is het zwaar irritant.
ik heb opzich ook een aardig systeem. maar kan t nog steeds niet downenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:15 schreef Devolution het volgende:
Dreamscene is een mooie toevoeging, en ik merk totaal geen performance loss (al heb ik dan wel een flink systeem).
daar merk ik (AMD athlon XP 2600+ + 1.25GB ram) wel veel performance loss van..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:15 schreef Devolution het volgende:
Dreamscene is een mooie toevoeging, en ik merk totaal geen performance loss (al heb ik dan wel een flink systeem).
Wet jij dat zeker? Vrouwen krijgen alles kapotquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:40 schreef joeltje het volgende:
Think about it, het zit er niet voor niets. Ik vind het top, nu kan zelfs mijn vrouw de pc niet meer slopen....
Iemand?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:08 schreef joeltje het volgende:
[..]
kwekkwek, Boeit mij ook niet an sich, echter wel dat mijn systeem zo traag wordt bij het opstarten van Office Outlook...
Waar kan het dan aan liggen?
Hoe groot is je outlook.pst? rechtermuisknop op 'persoonlijke mappen' oid, en dan klikken op mapgrootte (als dat er nog zit in 2007...)quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:08 schreef joeltje het volgende:
http://gallery.live.com/search.aspx?q=wireless&pl=1quote:Op maandag 30 juli 2007 11:36 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ik ben opzoek naar een vista sidebare gadget, welk het % onvangst van mijn WiFi weergeeft,
ik ben hem al eens ergens tegengekomen, samen met een batterijstatus-gadget, maar kan hem nergens meer vinden..
wie helpt mij?!
Die zal wel groot wezen inderdaad... Volgens mij staat archiferen aan, maar dat zal ik eens checken...quote:Op maandag 30 juli 2007 10:47 schreef eBasz het volgende:
[..]
Hoe groot is je outlook.pst? rechtermuisknop op 'persoonlijke mappen' oid, en dan klikken op mapgrootte (als dat er nog zit in 2007...)
Mijn ervaring is dat outlook grote moeite krijgt met pst-files groter dan zeg 300mb, zeker op laptops. Autoarchiveren aanzetten helpt dan enorm!
Nope..quote:Op maandag 30 juli 2007 11:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://gallery.live.com/search.aspx?q=wireless&pl=1
dank dank dank!! die zocht ik!quote:Op maandag 30 juli 2007 12:11 schreef _GdR_ het volgende:
http://gallery.live.com/liveItemDetail.aspx?li=1b8bc56a-c53e-40b6-b810-653e62d59994&bt=1&pl=1
Dat ding doet het bij mij niet meer (dwz staat altijd op "disconnected") sinds de laatste Vista update vorige weekquote:Op maandag 30 juli 2007 12:11 schreef _GdR_ het volgende:
http://gallery.live.com/liveItemDetail.aspx?li=1b8bc56a-c53e-40b6-b810-653e62d59994&bt=1&pl=1
Godverrr....quote:Op maandag 30 juli 2007 12:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ding doet het bij mij niet meer (dwz staat altijd op "disconnected") sinds de laatste Vista update vorige week
Geen die het wel doet... Doet ie het bij jou wel?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:20 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Godverrr....
Heb je al een ander tooltje gevonden om deze te vervangen?
Zt op mijn werk nu, dus kan het niet testen, zal je vanavond wel even feedback geven ( als ik internet ontvang, en niet steeds wegvaltquote:Op maandag 30 juli 2007 13:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen die het wel doet... Doet ie het bij jou wel?
Ok, ik zit ook op m'n werk. Hier gebruik ik geen sidebar trouwens, vind ik niet handig op een ouderwets 4:3 schermquote:Op maandag 30 juli 2007 13:50 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Zt op mijn werk nu, dus kan het niet testen, zal je vanavond wel even feedback geven ( als ik internet ontvang, en niet steeds wegvalt)
sidebar zelf staat aan maar is niet zichtbaar heb 1 rss feed eruigesleept en los op m'n bureablad gezetquote:Op maandag 30 juli 2007 13:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik zit ook op m'n werk. Hier gebruik ik geen sidebar trouwens, vind ik niet handig op een ouderwets 4:3 scherm
Ga ik ook maar doen.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:30 schreef Devolution het volgende:
Ik gebruik i.p.v. de Vista sidebar Yahoo! Widgets. Heeft ook o.a. een WiFi bereik metertje (zoek op Neon Gauges).
zo dan.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:44 schreef Devolution het volgende:
Hier links staan die Neon Gauges (Yahoo! Widgets). Verder staan er nog wat andere Widgets op (klok, RSS reader, 'weerbericht' en een tv-gids.
[[url=http://aycu13.webshots.com/image/23692/2000328181147124242_rs.jpg]afbeelding][/url]
dat is fucking lelijk...quote:Op maandag 30 juli 2007 16:44 schreef Devolution het volgende:
Hier links staan die Neon Gauges (Yahoo! Widgets). Verder staan er nog wat andere Widgets op (klok, RSS reader, 'weerbericht' en een tv-gids.
[[url=http://aycu13.webshots.com/image/23692/2000328181147124242_rs.jpg]afbeelding][/url]
weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen? dat bericht over com surrogate blijft steeds terug komen heel irritantquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef _GdR_ het volgende:
ow jah. ook nog iets achterlijks.
wanneer ik een bestandje kopieer dan krijg ik de error 'COM Surrogate werkt niet meer' blabla programma afsluiten. Dat kan je ongeveer 10miljoen x doen maar blijft altijd gelijk terug komen.
allemaal wazige dingen.
ja fukking irritant is dat he.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:52 schreef Einal2 het volgende:
[..]
weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen? dat bericht over com surrogate blijft steeds terug komen heel irritant
met bijna alles wat je doet komt dat bericht steeds weer terug ik hoef alleen maar naar deze computer en naar een map toe te gaan en dan al krijg je dat bericht. zou fijn zijn als je het zou kunnen uitschakelen.quote:
zo te lezen nog ff geduldquote:Op maandag 30 juli 2007 19:22 schreef Einal2 het volgende:
[..]
met bijna alles wat je doet komt dat bericht steeds weer terug ik hoef alleen maar naar deze computer en naar een map toe te gaan en dan al krijg je dat bericht. zou fijn zijn als je het zou kunnen uitschakelen.
Nietquote:Op maandag 30 juli 2007 17:49 schreef Devolution het volgende:
Ohja trouwens, weet iemand hoe ik WinXP kan verwijderen na een Vista installatie (XP op C:, Vista op D (al wordt het in Vista andersom genoemd)? Ik kan de partitie niet formatteren of verwijderen in Vista (zowel in de command prompt als bij disk management), en toen ik de XP partitie niet langer actief maakte maar die van Vista wel, kon ik niet langer booten (NTLDR error), waarschijnlijk omdat de bootloader op de XP partitie staat.
dan kan je van je vista cd booten en kiezen voor de optie: repair windows... klaar...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:30 schreef niekth het volgende:
[..]
Niet
Uit m'n hoofd: Vista heeft een aparte bootloader. Nu draait je systeem op de bootloader van XP die vervolgens verwijst naar Vista. Als je XP verwijdert doet je Vista het niet meer...
Zoiets was het.
Sure? Ik heb m'n laptop toentertijd een format gegeven omdat het niet werkte volgens mij. Maar goed, er is ondertussen al zoveel gebeurd. M'n hersens hebben het enigszins verdrongenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dan kan je van je vista cd booten en kiezen voor de optie: repair windows... klaar...
had een tijd terug gezocht maar kon niets vinden. dacht dat ik de enige was.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het was maar de eerste hit op google![]()
???quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:09 schreef mschol het volgende:
godver...
de laatste 2 patches die de kopieersnelheid aanpakken verneuken compleet het afspelen van avi's..
hier wel, de audio/video lopen opeens niet mee synchroon, (althans, heeft ie veel meer moeite mee) sinds de 2 patches die o.a. het kopieeren verbeterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |