Sure? Ik heb m'n laptop toentertijd een format gegeven omdat het niet werkte volgens mij. Maar goed, er is ondertussen al zoveel gebeurd. M'n hersens hebben het enigszins verdrongenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dan kan je van je vista cd booten en kiezen voor de optie: repair windows... klaar...
had een tijd terug gezocht maar kon niets vinden. dacht dat ik de enige was.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het was maar de eerste hit op google![]()
???quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:09 schreef mschol het volgende:
godver...
de laatste 2 patches die de kopieersnelheid aanpakken verneuken compleet het afspelen van avi's..
hier wel, de audio/video lopen opeens niet mee synchroon, (althans, heeft ie veel meer moeite mee) sinds de 2 patches die o.a. het kopieeren verbeterenquote:
maarre... het kopieeren gaat nu zo rapquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:01 schreef kodama het volgende:
wazig, hier geen problemen (op meerdere pc's)... deinstalleren dan maar?
bah, echt voor mensen die geen ruk van de pc snappen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www2.consumentenbond.nl/acties/7351392/?ticket=nietlid
hulde
voor de mensen die dat blad lezen misschien...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
het geeft wel aan dat er vraag naar is door tekortkomingen
ligt in 99.9% v/d gevallen niet aan vista...quote:Mijn apparatuur (zoals een printer of videokaart) doet het niet meer of niet goed
tja d'r zijn helaas mensen met een P4 2Ghz en 512MB ram die alles open zetten...quote:De computer is heel traag geworden enof onstabiel (loopt vastblauw scherm)
Idd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
voor de mensen die dat blad lezen misschien...
[..]
ligt in 99.9% v/d gevallen niet aan vista...
[..]
tja d'r zijn helaas mensen met een P4 2Ghz en 512MB ram die alles open zetten...
hier maakt de consumentenbond graag misbruik van....
ow en consumentenbond beoordeeld b.v. lcd tv's op o.a. de handleiding , opzich niks mis mee..
ware het niet dat ze het achterlijk zwaar laten mee tellen... (waardoor dus een meer dan prima tv een dikke onvoldoende kan krijgen)
m.a.w.consumentenbond...
Kan me hier helemaal in vinden. Gewoon goedkoop scoren van de consumentenbond.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
voor de mensen die dat blad lezen misschien...
[..]
ligt in 99.9% v/d gevallen niet aan vista...
[..]
tja d'r zijn helaas mensen met een P4 2Ghz en 512MB ram die alles open zetten...
hier maakt de consumentenbond graag misbruik van....
ow en consumentenbond beoordeeld b.v. lcd tv's op o.a. de handleiding , opzich niks mis mee..
ware het niet dat ze het achterlijk zwaar laten mee tellen... (waardoor dus een meer dan prima tv een dikke onvoldoende kan krijgen)
m.a.w.consumentenbond...
quote:Conclusion:
In closing, its clear that both AMD and NVIDIA still have work to do on their Vista drivers. Based on our experience writing this article, AMD is in a better position than NVIDIA in this regard. First of, the features. Most of the features present in Windows XP are present in their Vista drivers, some not needed anymore are removed and some additional, Vista specific features have been included. There are some improvements we'd like AMD to address and hopefully they are listening. We did expect not all games will run as fast as they did in Windows XP, but we were pleasantly surprised to see most of our game titles (and benchmarks) seem to work just fine, even better in some regard (F.E.A.R). This situation will likely improve with time.
NVIDIA sure have a lot of catching up to do. First one is probably the GeForce 8800 slowdown bug, which they are aware of and in the process of resolving. There's that bug with Quake 4 we encountered, plus the big performance drop with GTR (which also plagues AMD drivers). Clearly, NVIDIA's driver developer team still need to focus on getting performance where they should be. However, that doesn't mean they can't 'reintroduce' driver features already present in their Windows XP drivers. We also like to see some interface touches to make things a little bit easier, those shouldn't be that hard to implement. Now, we know what some people would say. One can point out the fact that we're using graphics card from different generations has a part in this, but that doesn't explain the non-performance aspects such as lack of features on NVIDIA Forceware for Windows Vista.
Is Vista ready for games and benchmarks? We think so, but the question we should be asking is whether or not we (your PC and the drivers) are ready for Vista. We're not there yet, but we're much nearer now than we were at Vista's launch. With Vista SP1 is making the beta rounds, its pretty likely more users still holding out with Windows XP will transition when the Service Pack is finally released.
Rechtermuisknop vergrendelen eraf halen, en dan maar slepenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:40 schreef okee6 het volgende:
Weet iemand toevallig of je net als in XP ook meerdere iconen op rij in de taakbalk kunt krijgen? Nu is er plaats voor drie naast de startknop, de rest zit dan in een pull-up menu.
Soms is het (te) makkelijk, dank je.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Rechtermuisknop vergrendelen eraf halen, en dan maar slepen.
Nooit nodig gehad, waarschijnlijk daar een goede preset gehadquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:12 schreef Devolution het volgende:
Was in XP al zo, trouwens. Ik heb btw nog geen 1 crash gezien hier, en ik draai Vista al een paar maandjes
Welke versie Vista?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nooit nodig gehad, waarschijnlijk daar een goede preset gehadGe-eikel met certificaten, videodriver, zonet nog een C++-library runtime error en IE sluit ook vrijwel elke dag eens. Firefox zelf doet het gelukkig beter dan z'n kloon.
O ja, alles maar rapporteren en nooit eens sorry terug.
Wat je kan proberen is booten van je vista cd en dan kiezen voor R repair. Je kom dan in een recovery console. Daar kan je misschien iets doen van fixmbr en je heb nog een commando om je boot sector te fixen die ik ff niet uit me hoofd weet. Ik durf niet eens met zekerheid te zeggen of vista die optie heeft bij de setup. Xp en w2003 wel...quote:Op maandag 30 juli 2007 17:49 schreef Devolution het volgende:
Ohja trouwens, weet iemand hoe ik WinXP kan verwijderen na een Vista installatie (XP op C:, Vista op D (al wordt het in Vista andersom genoemd)? Ik kan de partitie niet formatteren of verwijderen in Vista (zowel in de command prompt als bij disk management), en toen ik de XP partitie niet langer actief maakte maar die van Vista wel, kon ik niet langer booten (NTLDR error), waarschijnlijk omdat de bootloader op de XP partitie staat.
Ik heb 1 crash mee gemaakt, of tenminste de directeurquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:12 schreef Devolution het volgende:
Was in XP al zo, trouwens. Ik heb btw nog geen 1 crash gezien hier, en ik draai Vista al een paar maandjes
Bedankt voor je reactie!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:37 schreef trance40 het volgende:
[..]
Wat je kan proberen is booten van je vista cd en dan kiezen voor R repair. Je kom dan in een recovery console. Daar kan je misschien iets doen van fixmbr en je heb nog een commando om je boot sector te fixen die ik ff niet uit me hoofd weet. Ik durf niet eens met zekerheid te zeggen of vista die optie heeft bij de setup. Xp en w2003 wel...
Valt alweer mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |