kwekkwek, Boeit mij ook niet an sich, echter wel dat mijn systeem zo traag wordt bij het opstarten van Office Outlook...quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
boehoe, 43 of 13mb vind ik niet echt boeie, zeker niet als je +1GB ram hebt
schijf die niet helemaal lekker meer is?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:08 schreef joeltje het volgende:
[..]
kwekkwek, Boeit mij ook niet an sich, echter wel dat mijn systeem zo traag wordt bij het opstarten van Office Outlook...
Waar kan het dan aan liggen?
Heerlijk hequote:Op donderdag 26 juli 2007 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vond 1gb te weinig voor vista , dus ben maar overgestapt naar 4gb en 64bitvista
Laptop is van begin dit jaar, dus zal wel meevallen, maar inderdaad, kan gebeuren, hoe check ik dat?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
schijf die niet helemaal lekker meer is?
Hey Q, som is wat elende van je op (wat je met windows Vista heb uiteraardquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:03 schreef Q. het volgende:
Ik ben nog maar een jaar Mac gebruiker, daarvoor vanaf Windows 3.1 intensief met Windows gewerkt, via 95, 98, NT4, 2000 en XP. En met Vista heb ik meer problemen gehad dan met al die andere versies bij elkaar. Ik hou er niet van als josti behandeld te worden. Mijn problemen liggen NIET aan mij maar puur aan Vista.
voor elke gebruiker is het irritant.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
maar voor de gevorderde gebruiker is het zwaar irritant.
ik heb opzich ook een aardig systeem. maar kan t nog steeds niet downenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:15 schreef Devolution het volgende:
Dreamscene is een mooie toevoeging, en ik merk totaal geen performance loss (al heb ik dan wel een flink systeem).
daar merk ik (AMD athlon XP 2600+ + 1.25GB ram) wel veel performance loss van..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:15 schreef Devolution het volgende:
Dreamscene is een mooie toevoeging, en ik merk totaal geen performance loss (al heb ik dan wel een flink systeem).
Wet jij dat zeker? Vrouwen krijgen alles kapotquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:40 schreef joeltje het volgende:
Think about it, het zit er niet voor niets. Ik vind het top, nu kan zelfs mijn vrouw de pc niet meer slopen....
Iemand?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:08 schreef joeltje het volgende:
[..]
kwekkwek, Boeit mij ook niet an sich, echter wel dat mijn systeem zo traag wordt bij het opstarten van Office Outlook...
Waar kan het dan aan liggen?
Hoe groot is je outlook.pst? rechtermuisknop op 'persoonlijke mappen' oid, en dan klikken op mapgrootte (als dat er nog zit in 2007...)quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:08 schreef joeltje het volgende:
http://gallery.live.com/search.aspx?q=wireless&pl=1quote:Op maandag 30 juli 2007 11:36 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ik ben opzoek naar een vista sidebare gadget, welk het % onvangst van mijn WiFi weergeeft,
ik ben hem al eens ergens tegengekomen, samen met een batterijstatus-gadget, maar kan hem nergens meer vinden..
wie helpt mij?!
Die zal wel groot wezen inderdaad... Volgens mij staat archiferen aan, maar dat zal ik eens checken...quote:Op maandag 30 juli 2007 10:47 schreef eBasz het volgende:
[..]
Hoe groot is je outlook.pst? rechtermuisknop op 'persoonlijke mappen' oid, en dan klikken op mapgrootte (als dat er nog zit in 2007...)
Mijn ervaring is dat outlook grote moeite krijgt met pst-files groter dan zeg 300mb, zeker op laptops. Autoarchiveren aanzetten helpt dan enorm!
Nope..quote:Op maandag 30 juli 2007 11:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://gallery.live.com/search.aspx?q=wireless&pl=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |