Sorry als ik je beledigd heb. Ik heb ook altijd intensief met windows gewerkt (vanaf 3.11) en wil niets anders meer dan vista. Het werkt bij mij als een zonnetje, op de standby/hibernate na. Gezien de machine binnen 50sec start is dat echter wat mij betreft geen groot probleem. Ik heb geen zin om het hele topic te lezen, maar waar liggen je problemen? Heb je bijvoorbeeld een niet-actuele (lees: incompatible) versie van Nero draaien? Die is verantwoordelijk voor een gigantische bak ellende met vista.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:03 schreef Q. het volgende:
Ik ben nog maar een jaar Mac gebruiker, daarvoor vanaf Windows 3.1 intensief met Windows gewerkt, via 95, 98, NT4, 2000 en XP. En met Vista heb ik meer problemen gehad dan met al die andere versies bij elkaar. Ik hou er niet van als josti behandeld te worden. Mijn problemen liggen NIET aan mij maar puur aan Vista.
USB-sticks werken niet op zijn machine. (Externe harde schijven ook niet trouwens)quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:15 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Sorry als ik je beledigd heb. Ik heb ook altijd intensief met windows gewerkt (vanaf 3.11) en wil niets anders meer dan vista. Het werkt bij mij als een zonnetje, op de standby/hibernate na. Gezien de machine binnen 50sec start is dat echter wat mij betreft geen groot probleem. Ik heb geen zin om het hele topic te lezen, maar waar liggen je problemen? Heb je bijvoorbeeld een niet-actuele (lees: incompatible) versie van Nero draaien? Die is verantwoordelijk voor een gigantische bak ellende met vista.
Dat is inmiddels gefixted, bleek een ontbrekend .inf bestand te zijn. Waarom was dat bestand zomaar verdwenen??quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:27 schreef niekth het volgende:
[..]
USB-sticks werken niet op zijn machine. (Externe harde schijven ook niet trouwens)
Klopt, die crasht zodra ik hem aanzet. Nieuwste versie van Winamp 5.quote:Winamp doet het niet.
FxVisor. Ja. Dus?quote:Pijltjes op shortcuts zijn te groot, dus maar een of ander programma geinstalleerd die ze kleiner maakt.
Das was bij een poging XP te installeren.quote:Z'n SATA werkte niet oid.
Ja. Dus? Hoeveel nieuwe pc's worden nog met floppy-drive geleverd?quote:Hij heeft geen floppy-drive.
Ja. Dus? Doe niet zo achterlijk, man.quote:Dat soort dingen
Niet werkende usb-poorten of een vastlopend systeem bij inprikken van usb apparaten... gokje: Asrock of Gigabyte moederbord? Of drivers.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:27 schreef niekth het volgende:
[..]
USB-sticks werken niet op zijn machine. (Externe harde schijven ook niet trouwens)
Winamp doet het niet.
Pijltjes op shortcuts zijn te groot, dus maar een of ander programma geinstalleerd die ze kleiner maakt.
Z'n SATA werkte niet oid.
Hij heeft geen floppy-drive.
Dat soort dingen
jij hebt iets gaars gedaan met je installatie / je hebt geen legale Windows installatie en dus een brakke kopiequote:Op woensdag 25 juli 2007 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is inmiddels gefixted, bleek een ontbrekend .inf bestand te zijn. Waarom was dat bestand zomaar verdwenen??
ben benieuwd,,quote:Klopt, die crasht zodra ik hem aanzet. Nieuwste versie van Winamp 5.
quote:Is Windows Vista supported?
Yes, but there are currently a few known issues that the development team are working on. DirectSound hardware acceleration no longer exists on Vista (resulting in broken support for 5.1/7.1 speakers); Skinned scrollbars may not be displayed correctly; Video playback may be a bit flaky (most likely related to old/buggy video drivers or directshow codecs) or doesn't work at all with Aero enabled; and Flip3D shows the Classic skin window instead of Modern. We hope to resolve most if not all of these issues in forthcoming Winamp releases.
nog niet gebruikt..quote:FxVisor. Ja. Dus?
alle OEM's en standaardsystemen zover ik weet.quote:Ja. Dus? Hoeveel nieuwe pc's worden nog met floppy-drive geleverd?
Das lekker voorbarig.. Mijn USB werkt ook niet naar behoren, en inderdaad USBSTORE.inf en .sys zijn veelvoorkomende boosdoeners.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt iets gaars gedaan met je installatie / je hebt geen legale Windows installatie en dus een brakke kopie
Legaal, pre-installed. En waarom kwam ik dan op GoT een topic met 6 pagina's over hetzelfde probleem tegen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt iets gaars gedaan met je installatie / je hebt geen legale Windows installatie en dus een brakke kopie
raar, ik blijf erbij dat er dan wat gaars met de installatie is..quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Legaal, pre-installed. En waarom kwam ik dan op GoT een topic met 6 pagina's over hetzelfde probleem tegen?
Ik heb een Audigy. Daar zal het wel aan liggen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
bij mij crasht winamp op ultimate x64. niet meteen maar na een tijd. ook na diverse reinstalls
maja dit kan dus ook aan mn drivers liggen
wtf. meen je niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef RoodWitBlauw het volgende:
p.s. dit is ipv je desktop-achtergrond
Volgens mij werd dat in het vorig topic ook al geroepen, maar ik kan me vergissen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:52 schreef Q. het volgende:
Ah, die Nero-versie van mij is niet 100% compatible met Vista. Ik kom nog wel ergens zo.
Hij zit alleen in Ultimate als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:14 schreef _GdR_ het volgende:
waar de neuk kan ik dreamScene scoren?
windows zegt: bij de updates. maar daar kan ik alleen bitlocker krijgen.
is het niet 'los' te downloaden? search van microsoft levert geen hits op?
Ik heb hier Outlook 25 mb en slechts eenmaal explorer.exe.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:05 schreef joeltje het volgende:
Ik heb dit als geheugen en CPU dump, en mijn systeem is weer zo traag als dikke str*nt...
Wat klopt er niet aan dit plaatje?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie niet wat mijn systeem echt vertraagt, buiten wellicht Outlook, is 43 mb normaal? (2007), en ik heb 2 maal explorer staan?
Dreanscene is een Win Vista Ultimate extra dus alleen voor ultimate gebruikers te downloaden via de reguliere update functie..quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:14 schreef _GdR_ het volgende:
waar de neuk kan ik dreamScene scoren?
windows zegt: bij de updates. maar daar kan ik alleen bitlocker krijgen.
is het niet 'los' te downloaden? search van microsoft levert geen hits op?
moet ik een screen cap posten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
Dreanscene is een Win Vista Ultimate extra dus alleen voor ultimate gebruikers te downloaden via de reguliere update functie..
vreemd, hier staat ie gewoon tussen de gedownloade extra'squote:Op woensdag 25 juli 2007 18:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
moet ik een screen cap posten?
heb ultimate. helemaal legaal zelfs. en de enige extra is bitlocker oid wat ik als extra kan downen.
mja heb beetje rond ziten googlen en t schijnt dus extreem kut te zijn.
dus laat maar zitten...
dat zal het wel zijn ja.quote:
Dan moet je een bril of je resutie aanpassenquote:
Klik er eens op.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:42 schreef joeltje het volgende:
[..]
Dan moet je een bril of je resutie aanpassenJouw screen shot is bijna niet te lezen
Bij mij stond het gewoon tussen de updates. Heb je het niet al gedownload? het ziet er trouwens geweldig uit (ik gebruik het in samenwerking met DeskScapes van StarDock)!quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
moet ik een screen cap posten?
heb ultimate. helemaal legaal zelfs. en de enige extra is bitlocker oid wat ik als extra kan downen.
mja heb beetje rond ziten googlen en t schijnt dus extreem kut te zijn.
dus laat maar zitten...
Ben je van een basic of andere versie geupgrade naar ultimate?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat zal het wel zijn ja.
maar engelse taal is 300mbneem aan dat het niet 300mb tekst is
mja mn machine gaat het toch niet trekken dacht eerst dat het gerenderd werd maar het zijn gewoon video's.
en heb hier 3 schermen en 2 kut videokaarten. dus ik voorspel weinig goeds
neen gelijk ultimate.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben je van een basic of andere versie geupgrade naar ultimate?
Ik 43, da's toch niet normaal, of is dat nou net de bedoeling bij Vista, zo veel mogelijk in je geheugen stoppen? Ik bedoel, paint trekt 13MB ... Paint ja....quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:17 schreef niekth het volgende:
[..]
Ik heb hier Outlook 25 mb en slechts eenmaal explorer.exe.
43 klinkt heel redelijk in mijn ogen voor outlookquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:33 schreef joeltje het volgende:
[..]
Ik 43, da's toch niet normaal, of is dat nou net de bedoeling bij Vista, zo veel mogelijk in je geheugen stoppen? Ik bedoel, paint trekt 13MB ... Paint ja....![]()
Wat kan ik doen om dat te verbeteren?
boehoe, 43 of 13mb vind ik niet echt boeie, zeker niet als je +1GB ram hebtquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:33 schreef joeltje het volgende:
[..]
Ik 43, da's toch niet normaal, of is dat nou net de bedoeling bij Vista, zo veel mogelijk in je geheugen stoppen? Ik bedoel, paint trekt 13MB ... Paint ja....![]()
Wat kan ik doen om dat te verbeteren?
Maar het wordt vervelend als je meer van dat soort applicaties open hebt staan natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
boehoe, 43 of 13mb vind ik niet echt boeie, zeker niet als je +1GB ram hebt
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken die FTP client niet, gebruik zelf FileZilla zonder problemen onder Vista.
Ik heb FireFTP niet aan de gang gekregen onder Vista.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:57 schreef OA het volgende:
[..]
Lukt het niet met XP, dan ga ik die even proberen!![]()
kwekkwek, Boeit mij ook niet an sich, echter wel dat mijn systeem zo traag wordt bij het opstarten van Office Outlook...quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
boehoe, 43 of 13mb vind ik niet echt boeie, zeker niet als je +1GB ram hebt
schijf die niet helemaal lekker meer is?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:08 schreef joeltje het volgende:
[..]
kwekkwek, Boeit mij ook niet an sich, echter wel dat mijn systeem zo traag wordt bij het opstarten van Office Outlook...
Waar kan het dan aan liggen?
Heerlijk hequote:Op donderdag 26 juli 2007 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vond 1gb te weinig voor vista , dus ben maar overgestapt naar 4gb en 64bitvista
Laptop is van begin dit jaar, dus zal wel meevallen, maar inderdaad, kan gebeuren, hoe check ik dat?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
schijf die niet helemaal lekker meer is?
Hey Q, som is wat elende van je op (wat je met windows Vista heb uiteraardquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:03 schreef Q. het volgende:
Ik ben nog maar een jaar Mac gebruiker, daarvoor vanaf Windows 3.1 intensief met Windows gewerkt, via 95, 98, NT4, 2000 en XP. En met Vista heb ik meer problemen gehad dan met al die andere versies bij elkaar. Ik hou er niet van als josti behandeld te worden. Mijn problemen liggen NIET aan mij maar puur aan Vista.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |