Zelf heb ik het nummer van de RHCP nooit echt begrepen, maar sinds deze serie begrijp ik wel wat er met het "Fornication" gedeelte bedoeld wordquote:Op woensdag 19 september 2007 13:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik dacht eerst dat de titel van de serie nogal wat Red Hot Chili Peppers invloeden had. Had het verder ook trouwens, Danica? "Dani California" van het Stadium Arcadium album van ze..
Maar goed eenmaal de serie gezien, kun je wel spreken van caliFORNICATION..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Geqxon het volgende:Inderdaad. Zooooooo hard gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Tyler We Trusted
Have A Near Life Expience
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Geqxon het volgende:Ik vloog bijna van m'n stoel af, aah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Geqxon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lach ook dubbel.
Het gesprek tussen Hank en die regisseur was ook geniaal.![]()
quote:It's all well and good to talk about happy endings, but if a person can't deliver, if he keeps screwing up, eventually you'll kinda just have to say fuck you! Or words to that effect
110% mee eens!quote:Op woensdag 26 september 2007 18:46 schreef McNasty het volgende:
Beste nieuwe serie van dit seizoen, jammer alleen dat het maar 12x30 min. is.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Geqxon het volgende:Dat kwam idd enigzins onverwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij weet half nederland niet eens dat Comedy Central hier op de kabel zitquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:27 schreef ImPrEzA het volgende:
Vanaf 12 november ook op Comedy Central hier in Nederland te zien, lees ik net! Dat hebben ze mooi voor de "reguliere" zenders weggekaapt
Tja, maar als ze niet wat doen aan de organisatie bij die zender zal dat weinig uitmaken. Nu zie je vaak nog zelfs dat er tijdens de reclame van die aankondigingen zijn van wat er na de huidige show komt, en dan kloppen die gewoon van geen kant.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:27 schreef ImPrEzA het volgende:
Vanaf 12 november ook op Comedy Central hier in Nederland te zien, lees ik net! Dat hebben ze mooi voor de "reguliere" zenders weggekaapt
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:29 schreef El_jefe07 het volgende:
Chaser's war on everything' Californication spoof ..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=y5DBQiLx_EY
Er was in Australie een beetje controverse over de zender waar het op wordt uitgezonden.. ben benieuwd wat Plasterk ervan vind nu het ook in Nederland op de kabel komt
Wel een aardige serie maar zoals ik eerder schreef hoop ik wel dat er iets meer gebeurt, het is wel een beetje van hetzelfde iedere week.
True. Ik vind het wel een goede aflevering. 't was even wat meer verhaal en minder tieten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:32 schreef Witchfynder het volgende:
Wel goed om meer achtergrond van Hank-Karen te zien.
Was inderdaad een goede aflevering en ik verwacht in de volgende aflevering ook wel wat meer te zien van de rest van de familie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:32 schreef Witchfynder het volgende:
Dit was weer een drama aflevering, maar wel goed. Vind het toch jammer dat we Moody's zussen niet gezien hebben. Zo van: hoe is de rest van de familie?
Nah, ze zullen toch niet allemaal zo'n buiten-de-deur-neuk-mentaliteit hebben zoals die Pa van Hankquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:32 schreef Witchfynder het volgende:
Dit was weer een drama aflevering, maar wel goed. Vind het toch jammer dat we Moody's zussen niet gezien hebben. Zo van: hoe is de rest van de familie?
Precies mijn levensmotto.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
"Life is too short, to dance around with the Fat Chicks"
Omdat ze vrouw is, duhquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:50 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik snap niet waarom die Karen loopt te jankzakken om die Billy.
Erg lekker inderdaad. Sowieso fijne ep, nu afkicken en een week wachten (heb sinds vrijdag alles gekekenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:33 schreef Richardfun het volgende: Toffe muziek ook op het eind, The Pretender van de Foo Fighters.
Yup, die film was ook tof, beetje zo'n psychologisch thriller. Alleen Duchovny speelde niet de weirdo..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:53 schreef ChOas het volgende:
Hij speelde toch lang geleden ook in Kalifornia ?
Hmm heb even niet helemaal met volle aandacht gekeken.. maar toen ie naar z'n agent ging zei ie van dat ie de enige kopie aan Karen had gegeven. Ik dacht toen nog van, die gaat natuurlijk zoek raken. Even later lag er inderdaad wel weer een kopie in de auto die gestolen werd, en bij die 16 (slash 22)jarige biatchquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:10 schreef -Menn0- het volgende:
Ik had echt medelijden met Hank, met Karen maar ook zn auto en "novel". Nou is er wel nog een kopie maar die heeft dat lelijke kind, kan niet goed gaan! Wil de volgende ep zien!!!
Hij kreeg zijn kopie terug van Karen. Hij denkt nu dus dat zijn enige kopie weg is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:14 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Hmm heb even niet helemaal met volle aandacht gekeken.. maar toen ie naar z'n agent ging zei ie van dat ie de enige kopie aan Karen had gegeven. Ik dacht toen nog van, die gaat natuurlijk zoek raken. Even later lag er inderdaad wel weer een kopie in de auto die gestolen werd, en bij die 16 (slash 22)jarige biatch![]()
Vreemde zaak?
Ik vond het ook weer een goede aflevering en vind ik ook de verhouding drama:comedy goed! Van mij hoeft er ook niet meer comedy in.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Goede aflevering
Vond het een prima afweging tussen comedy en drama en ik denk ook dat dit eigenlijk de bedoeling van de serie is; van sommige reacties die ik hier lees begrijp ik dat er veel meer comedy verwacht wordt?
Het kinderachtige cynisme van Hank staat in mooi contrast met wat er om 'm heen gebeurt, want z'n schijt-aan-alles-mentaliteit zorgt er wel voor dat 'ie flink in de shit zit...
Ik ben in elk geval blij dat de serie voor in ieder geval een tweede seizoen terug gaat komen
Idd. Zoals deze keer in de gitaarwinkel. Één van de weinige kinderen in films/series, die niet irritant zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:27 schreef rthls het volgende:
[..]
Ik vond het ook weer een goede aflevering en vind ik ook de verhouding drama:comedy goed! Van mij hoeft er ook niet meer comedy in.
Het dochtertje van Hank heeft trouwens vaak rake opmerkingen
Het zat immers in een zak van Kinko'squote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hij kreeg zijn kopie terug van Karen. Hij denkt nu dus dat zijn enige kopie weg is.
Maar die 16 jarige biatch() had stiekem ook een kopie gemaakt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het zat immers in een zak van Kinko's.
Joh wat is dat toch een beauty! meer plsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:03 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
Meer van haar aub, niet alleen de laatste 10 seconden![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Joh wat is dat toch een beauty! meer pls
Dat is zo, maar we weten niet hoeveel tijd er tussenzit. De kale woont inmiddels ook bij Hank. Het kan best zijn dat hij er pissed over is, maar dat het gewoon niet naar voren komt in deze aflevering.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:24 schreef Richardfun het volgende:
Ok, die auto is 1 ding, maar hij had eindelijk weer iets geschreven, en dat werd gejat. Vind het toch raar dat hij daar niet meer pissed over is...
Yeahquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:34 schreef Migue het volgende:
Zo zijn vrouwen nou eenmaal, wat dat betreft dan ook een zeer realistische serie.
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:03 schreef Kokstra het volgende:
Goeie, maar was dat boek wat die Mia aan die goth-chick liet lezen nou eigenlijk die kopie van Hank?
Dat was toch over duidelijk. En zag je vorige week al aankomen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:03 schreef Kokstra het volgende:
Goeie, maar was dat boek wat die Mia aan die goth-chick liet lezen nou eigenlijk die kopie van Hank?
Daarom vroeg ik het ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was toch over duidelijk.
Neequote:En zag je vorige week al aankomen.
En als Hank beweert dat het boek door hem geschreven is dan weet iedereen dat hij het met een 16-jarige heeft gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:19 schreef Richardfun het volgende:
De teef, gewoon zijn boek jatten. Hoe denkt ze daar ooit mee weg te komen? Als het flopt, flopt het, en als het niet flopt leest Hank het en komt die er achter.
Is wel wat voor de finale
ja want iedereen gelooft een 16 jarige puber die net een boek heeft gejat, dat ook nog eens lag in het huis waar ze woont.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:37 schreef flyguy het volgende:
[..]
En als Hank beweert dat het boek door hem geschreven is dan weet iedereen dat hij het met een 16-jarige heeft gedaan
Een 16-jarige die in haar lessen literatuur ook al een groot talent vertoonde met haar korte verhalen. (dat die verhalen ook van Moody waren, weet verder niemand.) En omdat die verhalen van Hank waren, is het boek natuurlijk ook in dezelfde stijl. En het is een boek dat verder niemand gelezen heeft of kent. Dus het zou best wel eens lastig kunnen gaan worden voor Hank om dat allemaal uit te leggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:55 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja want iedereen gelooft een 16 jarige puber die net een boek heeft gejat, dat ook nog eens lag in het huis waar ze woont.
Bovendien heeft hij in het boek seks met een 16-jarige die hem tijdens de seks een blauw oog slaat. Leg het maar eens uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Een 16-jarige die in haar lessen literatuur ook al een groot talent vertoonde met haar korte verhalen. (dat die verhalen ook van Moody waren, weet verder niemand.) En omdat die verhalen van Hank waren, is het boek natuurlijk ook in dezelfde stijl. En het is een boek dat verder niemand gelezen heeft of kent. Dus het zou best wel eens lastig kunnen gaan worden voor Hank om dat allemaal uit te leggen.
Ik heb in tijden niet meer zo gelachen als om dat stukje 'Charlie..Charlie..i remember why i never called her back..'quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah staat helemaal niet in dat boek dat hij dat was hoor ( altans als hij slim is niet ).
Dat trio was echt geniaal ! SQUIRT!![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:19 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Ik heb in tijden niet meer zo gelachen als om dat stukje 'Charlie..Charlie..i remember why i never called her back..'![]()
11 wordt vanavond uitgezonden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef Licko het volgende:
is 10 op het moment de laatst te downloaden ep?
ik las volgens mij ergens dat ep11 al uit was, maar ik kan m nergens vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |