quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het zat immers in een zak van Kinko's.
Joh wat is dat toch een beauty! meer plsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:03 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
Meer van haar aub, niet alleen de laatste 10 seconden![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Joh wat is dat toch een beauty! meer pls
Dat is zo, maar we weten niet hoeveel tijd er tussenzit. De kale woont inmiddels ook bij Hank. Het kan best zijn dat hij er pissed over is, maar dat het gewoon niet naar voren komt in deze aflevering.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:24 schreef Richardfun het volgende:
Ok, die auto is 1 ding, maar hij had eindelijk weer iets geschreven, en dat werd gejat. Vind het toch raar dat hij daar niet meer pissed over is...
Yeahquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:34 schreef Migue het volgende:
Zo zijn vrouwen nou eenmaal, wat dat betreft dan ook een zeer realistische serie.
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:03 schreef Kokstra het volgende:
Goeie, maar was dat boek wat die Mia aan die goth-chick liet lezen nou eigenlijk die kopie van Hank?
Dat was toch over duidelijk. En zag je vorige week al aankomen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:03 schreef Kokstra het volgende:
Goeie, maar was dat boek wat die Mia aan die goth-chick liet lezen nou eigenlijk die kopie van Hank?
Daarom vroeg ik het ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was toch over duidelijk.
Neequote:En zag je vorige week al aankomen.
En als Hank beweert dat het boek door hem geschreven is dan weet iedereen dat hij het met een 16-jarige heeft gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:19 schreef Richardfun het volgende:
De teef, gewoon zijn boek jatten. Hoe denkt ze daar ooit mee weg te komen? Als het flopt, flopt het, en als het niet flopt leest Hank het en komt die er achter.
Is wel wat voor de finale
ja want iedereen gelooft een 16 jarige puber die net een boek heeft gejat, dat ook nog eens lag in het huis waar ze woont.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:37 schreef flyguy het volgende:
[..]
En als Hank beweert dat het boek door hem geschreven is dan weet iedereen dat hij het met een 16-jarige heeft gedaan
Een 16-jarige die in haar lessen literatuur ook al een groot talent vertoonde met haar korte verhalen. (dat die verhalen ook van Moody waren, weet verder niemand.) En omdat die verhalen van Hank waren, is het boek natuurlijk ook in dezelfde stijl. En het is een boek dat verder niemand gelezen heeft of kent. Dus het zou best wel eens lastig kunnen gaan worden voor Hank om dat allemaal uit te leggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:55 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja want iedereen gelooft een 16 jarige puber die net een boek heeft gejat, dat ook nog eens lag in het huis waar ze woont.
Bovendien heeft hij in het boek seks met een 16-jarige die hem tijdens de seks een blauw oog slaat. Leg het maar eens uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Een 16-jarige die in haar lessen literatuur ook al een groot talent vertoonde met haar korte verhalen. (dat die verhalen ook van Moody waren, weet verder niemand.) En omdat die verhalen van Hank waren, is het boek natuurlijk ook in dezelfde stijl. En het is een boek dat verder niemand gelezen heeft of kent. Dus het zou best wel eens lastig kunnen gaan worden voor Hank om dat allemaal uit te leggen.
Ik heb in tijden niet meer zo gelachen als om dat stukje 'Charlie..Charlie..i remember why i never called her back..'quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah staat helemaal niet in dat boek dat hij dat was hoor ( altans als hij slim is niet ).
Dat trio was echt geniaal ! SQUIRT!![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:19 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Ik heb in tijden niet meer zo gelachen als om dat stukje 'Charlie..Charlie..i remember why i never called her back..'![]()
11 wordt vanavond uitgezonden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef Licko het volgende:
is 10 op het moment de laatst te downloaden ep?
ik las volgens mij ergens dat ep11 al uit was, maar ik kan m nergens vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |