Precies mijn levensmotto.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
"Life is too short, to dance around with the Fat Chicks"
Omdat ze vrouw is, duhquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:50 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik snap niet waarom die Karen loopt te jankzakken om die Billy.
Erg lekker inderdaad. Sowieso fijne ep, nu afkicken en een week wachten (heb sinds vrijdag alles gekekenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:33 schreef Richardfun het volgende: Toffe muziek ook op het eind, The Pretender van de Foo Fighters.
Yup, die film was ook tof, beetje zo'n psychologisch thriller. Alleen Duchovny speelde niet de weirdo..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:53 schreef ChOas het volgende:
Hij speelde toch lang geleden ook in Kalifornia ?
Hmm heb even niet helemaal met volle aandacht gekeken.. maar toen ie naar z'n agent ging zei ie van dat ie de enige kopie aan Karen had gegeven. Ik dacht toen nog van, die gaat natuurlijk zoek raken. Even later lag er inderdaad wel weer een kopie in de auto die gestolen werd, en bij die 16 (slash 22)jarige biatchquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:10 schreef -Menn0- het volgende:
Ik had echt medelijden met Hank, met Karen maar ook zn auto en "novel". Nou is er wel nog een kopie maar die heeft dat lelijke kind, kan niet goed gaan! Wil de volgende ep zien!!!
Hij kreeg zijn kopie terug van Karen. Hij denkt nu dus dat zijn enige kopie weg is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:14 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Hmm heb even niet helemaal met volle aandacht gekeken.. maar toen ie naar z'n agent ging zei ie van dat ie de enige kopie aan Karen had gegeven. Ik dacht toen nog van, die gaat natuurlijk zoek raken. Even later lag er inderdaad wel weer een kopie in de auto die gestolen werd, en bij die 16 (slash 22)jarige biatch![]()
Vreemde zaak?
Ik vond het ook weer een goede aflevering en vind ik ook de verhouding drama:comedy goed! Van mij hoeft er ook niet meer comedy in.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Goede aflevering
Vond het een prima afweging tussen comedy en drama en ik denk ook dat dit eigenlijk de bedoeling van de serie is; van sommige reacties die ik hier lees begrijp ik dat er veel meer comedy verwacht wordt?
Het kinderachtige cynisme van Hank staat in mooi contrast met wat er om 'm heen gebeurt, want z'n schijt-aan-alles-mentaliteit zorgt er wel voor dat 'ie flink in de shit zit...
Ik ben in elk geval blij dat de serie voor in ieder geval een tweede seizoen terug gaat komen
Idd. Zoals deze keer in de gitaarwinkel. Één van de weinige kinderen in films/series, die niet irritant zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:27 schreef rthls het volgende:
[..]
Ik vond het ook weer een goede aflevering en vind ik ook de verhouding drama:comedy goed! Van mij hoeft er ook niet meer comedy in.
Het dochtertje van Hank heeft trouwens vaak rake opmerkingen
Het zat immers in een zak van Kinko'squote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hij kreeg zijn kopie terug van Karen. Hij denkt nu dus dat zijn enige kopie weg is.
Maar die 16 jarige biatch() had stiekem ook een kopie gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |