hij doet het en ik heken het maar weet niet watquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:29 schreef Plasterk het volgende:
nu dan?
Volgens mij waren de meesten het erover eens dat het af en toe best kon.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:29 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waarom luistert Plasterk nou niet met zijn introotjes en zijn eentonige vragen... Heeft hij de OP ooit gelezen?
Eens, ik ga er van doorquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:29 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waarom luistert Plasterk nou niet met zijn introotjes en zijn eentonige vragen... Heeft hij de OP ooit gelezen?
Doeiquote:
ja, en het nummer?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:32 schreef Berkery het volgende:
Ken het intro ook wel. Stone Sour?
Af en toe ja................quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Volgens mij waren de meesten het erover eens dat het af en toe best kon.
af en toe ja.... maar nu dus al weer 2 vragen die ik niet mee kan doen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Volgens mij waren de meesten het erover eens dat het af en toe best kon.
...staat bij mijn vriendin op de telefoon, titel ben ik vergetenquote:
1 is leuk, 2 erachter elkaar is weer wat minder idd. Maar je laat je wel een beetje kennen met zo'n reactiequote:Op woensdag 25 juli 2007 00:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
af en toe ja.... maar nu dus al weer 2 vragen die ik niet mee kan doen...
Ik ga ook.. Bekijk 't maar Plasterk! [afbeelding]
had er al heel wat gemaakt voor de AKQ, maar er komt een andere vraag aan. Nog even geduld. Bovendien kon je deze ook zonder audio oplossen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
Nog wat, ik doe uit solidariteit met diegenen die geen audio hebben niet meer mee met deze vragen.
Plasterk, waarom stel je nou twee keer achter elkaar een audiovraag?? Dat wil ik nou eens graag weten??
Is ook zonde van je werk eraan, maar wissel het dan wat meer af of zo???Zoiets van 1 per topic?? Is dat een idee??quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:38 schreef Plasterk het volgende:
[..]
had er al heel wat gemaakt voor de AKQ, maar er komt een andere vraag aan. Nog even geduld. Bovendien kon je deze ook zonder audio oplossen.
Stone Sour - Botherquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:41 schreef hierissiedan het volgende:
wat was het antwoord dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |