Nee, helaas, dat was in Silence of the lambsquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Jodie Foster.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:16 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Julianne Moore
Oh verkeerd geschreven. kan ik eigenlijk niet goed rekenen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:20 schreef Plasterk het volgende:
helss angels
Invalid Download Codequote:Op woensdag 25 juli 2007 00:26 schreef Plasterk het volgende:
Artiest + nummer
Voor de werkenden onder ons een plaatje:
[afbeelding]
Voor rest nog een extra hulplijn met een intro:
klik
hij doet het en ik heken het maar weet niet watquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:29 schreef Plasterk het volgende:
nu dan?
Volgens mij waren de meesten het erover eens dat het af en toe best kon.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:29 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waarom luistert Plasterk nou niet met zijn introotjes en zijn eentonige vragen... Heeft hij de OP ooit gelezen?
Eens, ik ga er van doorquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:29 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waarom luistert Plasterk nou niet met zijn introotjes en zijn eentonige vragen... Heeft hij de OP ooit gelezen?
Doeiquote:
ja, en het nummer?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:32 schreef Berkery het volgende:
Ken het intro ook wel. Stone Sour?
Af en toe ja................quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Volgens mij waren de meesten het erover eens dat het af en toe best kon.
af en toe ja.... maar nu dus al weer 2 vragen die ik niet mee kan doen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Volgens mij waren de meesten het erover eens dat het af en toe best kon.
...staat bij mijn vriendin op de telefoon, titel ben ik vergetenquote:
1 is leuk, 2 erachter elkaar is weer wat minder idd. Maar je laat je wel een beetje kennen met zo'n reactiequote:Op woensdag 25 juli 2007 00:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
af en toe ja.... maar nu dus al weer 2 vragen die ik niet mee kan doen...
Ik ga ook.. Bekijk 't maar Plasterk! [afbeelding]
had er al heel wat gemaakt voor de AKQ, maar er komt een andere vraag aan. Nog even geduld. Bovendien kon je deze ook zonder audio oplossen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
Nog wat, ik doe uit solidariteit met diegenen die geen audio hebben niet meer mee met deze vragen.
Plasterk, waarom stel je nou twee keer achter elkaar een audiovraag?? Dat wil ik nou eens graag weten??
Is ook zonde van je werk eraan, maar wissel het dan wat meer af of zo???Zoiets van 1 per topic?? Is dat een idee??quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:38 schreef Plasterk het volgende:
[..]
had er al heel wat gemaakt voor de AKQ, maar er komt een andere vraag aan. Nog even geduld. Bovendien kon je deze ook zonder audio oplossen.
Stone Sour - Botherquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:41 schreef hierissiedan het volgende:
wat was het antwoord dan?
En ja hoor weer een muziekvraag..........quote:Probeer wat variatie in de vragen aan te brengen. Het is verleidelijk om door te vragen op het vorige onderwerp, maar dat is minder leuk voor de medequizzers die dat onderwerp net niet interessant vinden.
Had het gelezen idd, maar bedankt voor de herhaling. Trouwens ik vroeg gisteren toen je weg ging, wat is slaap lekker in het Iers. Zou je het me als og willen vertellen?quote:
Ow sorry, dat had ik niet meegekregenquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:45 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Had het gelezen idd, maar bedankt voor de herhaling. Trouwens ik vroeg gisteren toen je weg ging, wat is slaap lekker in het Iers. Zou je het me als og willen vertellen?
Hoeft natuurlijk niet te persoonlijk te worden. Het wordt er ook niet leuker op als je op die manier gaat reageren. Voor de rest begrijp ik je wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
En ja hoor weer een muziekvraag..........
En ja Erkel, ik laat me nu even kennen omdat het maar eens een keertje duidelijk gezegd moet worden...
Ik weet dat het maar een spelletje is maar ik kan er goed geirriteerd van raken en volgens mij is dat niet de bedoeling van de AKQ.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
[quote]Probeer wat variatie in de vragen aan te brengen. Het is verleidelijk om door te vragen op het vorige onderwerp, maar dat is minder leuk voor de medequizzers die dat onderwerp net niet interessant vinden.
En ja hoor weer een muziekvraag..........
Ik irriteer me ook wel eens aan een vraagstelling hoor en laat me soms ook wel eens gaan. Niks mis mee. Overigens slaat bovenstaande van jou op de vragen en niet op de vraagsteller.quote:En ja Erkel, ik laat me nu even kennen omdat het maar eens een keertje duidelijk gezegd moet worden...
Ik weet dat het maar een spelletje is maar ik kan er goed geirriteerd van raken en volgens mij is dat niet de bedoeling van de AKQ.
denk dat je al weg was, maar is mooi!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow sorry, dat had ik niet meegekregen
Oíche mhaith
Euj! Ik had nog een antwoordje, is dat misschien wat??quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:49 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik irriteer me ook wel eens aan een vraagstelling hoor en laat me soms ook wel eens gaan. Niks mis mee. Overigens slaat bovenstaande van jou op de vragen en niet op de vraagsteller.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is ook zonde van je werk eraan, maar wissel het dan wat meer af of zo???Zoiets van 1 per topic?? Is dat een idee??
2?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Euj! Ik had nog een antwoordje, is dat misschien wat??
[..]
Je spreekt het uit als Ie-ha-waquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:50 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
denk dat je al weg was, maar is mooi!
Correctquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:53 schreef ElizabethR het volgende:
Ulysses Grant
Die heeft ie ook gecomponeerd inderdaad. Maar ik zoek een andere. Als niemand op komt dagen met het goede antwoord binnen nu en 5 minuten krijg je het punt. En dan ben ik supertrots dat iemand opera's kentquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
Madame Butterfly?
doe mij maar een goede filmquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die heeft ie ook gecomponeerd inderdaad. Maar ik zoek een andere. Als niemand op komt dagen met het goede antwoord binnen nu en 5 minuten krijg je het punt. En dan ben ik supertrots dat iemand opera's kent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
okquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:02 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
turandot
Mij ook, maar ook opera!!!quote:
Guiseppe Verdi, geen Pucciniquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:00 schreef Feitosa het volgende:
Aida?
Neequote:Op woensdag 25 juli 2007 01:07 schreef Feitosa het volgende:
Is die al uit dan?
1 download muziek vraag per poster.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:11 schreef wyccie het volgende:
ER: bedoelde je met 1 per topic slechts 1 muziekvraag per topicof 1 muziekfragmentvraag per topic?
lijkt me een goed idee. Dezelfde regel ook voor foto's?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
1 download muziek vraag per poster.
Plasterk stelt er twee achter elkaar, Stanley heeft die neiging ook. Als nou gewoon iedereen die perse zo'n audiovraag wil stellen het houdt bij 1 vraag per topic dan valt het geheel wel mee denk ik??????? En blijft de afwisseling gewaarborgd??
Of denk ik nu faeces??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |