Dat is Procol Harumquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Whiter shade of Pale?
die is van procol harumquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Whiter shade of Pale?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:36 schreef Plasterk het volgende:
paranoid
Ik protesteer!! Het antwoord begint niet met een hoofdletter en er staan geen puntjes op de iquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
Plasterk +1
Tussenstand deeltje 908:
Plasterk 1
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik protesteer!! Het antwoord begint niet met een hoofdletter en er staan geen puntjes op de i
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik protesteer!! Het antwoord begint niet met een hoofdletter en er staan geen puntjes op de i
Je opmerking raakt kant nog wal want ik had het over de vraagstelling.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:44 schreef Plasterk het volgende:
Je opmerking raakt kant nog noch wal want ik had het over de vraagstelling.
iig bedankt voor je metalbandhintquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
GRRRRRRRRR. Ik dacht aan het silhouet al te zien dat het Ozzy was.
die wou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:46 schreef ElizabethR het volgende:
Number of the beast?
quote:
Ik dacht dat we afgesproken hadden geen geluiden meer te doen omdat een boel van ons dan niet mee kunnen doen??????????quote:
' Men' vindt dat het wel kan, zo af en toe.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik dacht dat we afgesproken hadden geen geluiden meer te doen omdat een boel van ons dan niet mee kunnen doen??????????
en heb ik een audiovraag gesteld met the number of the beastquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef Neleos het volgende:
Vanmiddag dat album Number Of The Beast nog gedraaid.
Mwoa, dat zijn juist de leukste vragen, zo nu en dan moet wel kunnen vind ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik dacht dat we afgesproken hadden geen geluiden meer te doen omdat een boel van ons dan niet mee kunnen doen??????????
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
tja ..Plasterk vind van wel in elk gevalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
' Men' vindt dat het wel kan, zo af en toe.
Pfffffff.... Het is vooral erg lullig voor diegenen die mee willen spelen maar dat dan niet kunnenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
' Men' vindt dat het wel kan, zo af en toe.
Haha, School's Out van Alice Cooper dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef Plasterk het volgende:
jullie zijn te druk bezig met Iron Maiden
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:51 schreef Plasterk het volgende:
druk anders even een koptelefoon in je audiouitgang
I knowquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Pfffffff.... Het is vooral erg lullig voor diegenen die mee willen spelen maar dat dan niet kunnen![]()
Op m'n werk???quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:51 schreef Plasterk het volgende:
druk anders even een koptelefoon in je audiouitgang
je pc heeft toch wel een audiouitgang?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
I know
Maar ja, je moet je er maar bij neerleggen denk ik. Meerderheid beslist. Ik kan ook alleen thuis luisteren, zit op het werk op een netwerk.
Jazeker, maar ik kan niets downloadenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:55 schreef Plasterk het volgende:
[..]
je pc heeft toch wel een audiouitgang?
quote:
Goed gedaan WA,quote:
hap hap hapquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Arrogante zak!
Hou jij je effe lekker bij je eigen zaakjes....
Ik beslis zelf wat ik op mijn werk doe
Erg hèquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:57 schreef qonmann het volgende:
Goed gedaan WA,![]()
(en dan ging het punt ook nog naar iemand anders)
Kan wel zijn, maar het is nu wel leuk geweest hoor. Toch??quote:
Een geintje tussen door moet kunnen, dit staat los van jou vraagstellingen. Of je moet een verband zien..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar het is nu wel leuk geweest hoor. Toch??
Precies... Hoe lang kun je over iets belachelijks doorgaan...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Eens. Nokken nou en gewoon gezellig verder spelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het enige wat ik zie is een constante stroom van steken onder water naar mijn persoontje. Nou ja, als jij daar lol in hebt vind ik het prima hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:00 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Een geintje tussen door moet kunnen, dit staat los van jou vraagstellingen. Of je moet een verband zien..
geen woord van gelogenquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens. Nokken nou en gewoon gezellig verder spelen.![]()
Kap nou es klein kindquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:00 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Een geintje tussen door moet kunnen, dit staat los van jou vraagstellingen. Of je moet een verband zien..
is nooit mijn bedoeling geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het enige wat ik zie is een constante stroom van steken onder water naar mijn persoontje. Nou ja, als jij daar lol in hebt vind ik het prima hoor
Ja hoor, de hele saharaquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
Een truffel???
Whehehe, was een hele goeie hint!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
ElizabethR +1
Tussenstand deeltje 908:
Plasterk 1
Homdeck 1
ElizabethR 1
Nee, helaas, dat was in Silence of the lambsquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Jodie Foster.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:16 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Julianne Moore
Oh verkeerd geschreven. kan ik eigenlijk niet goed rekenen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:20 schreef Plasterk het volgende:
helss angels
Invalid Download Codequote:Op woensdag 25 juli 2007 00:26 schreef Plasterk het volgende:
Artiest + nummer
Voor de werkenden onder ons een plaatje:
[afbeelding]
Voor rest nog een extra hulplijn met een intro:
klik
hij doet het en ik heken het maar weet niet watquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:29 schreef Plasterk het volgende:
nu dan?
Volgens mij waren de meesten het erover eens dat het af en toe best kon.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:29 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waarom luistert Plasterk nou niet met zijn introotjes en zijn eentonige vragen... Heeft hij de OP ooit gelezen?
Eens, ik ga er van doorquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:29 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waarom luistert Plasterk nou niet met zijn introotjes en zijn eentonige vragen... Heeft hij de OP ooit gelezen?
Doeiquote:
ja, en het nummer?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:32 schreef Berkery het volgende:
Ken het intro ook wel. Stone Sour?
Af en toe ja................quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Volgens mij waren de meesten het erover eens dat het af en toe best kon.
af en toe ja.... maar nu dus al weer 2 vragen die ik niet mee kan doen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Volgens mij waren de meesten het erover eens dat het af en toe best kon.
...staat bij mijn vriendin op de telefoon, titel ben ik vergetenquote:
1 is leuk, 2 erachter elkaar is weer wat minder idd. Maar je laat je wel een beetje kennen met zo'n reactiequote:Op woensdag 25 juli 2007 00:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
af en toe ja.... maar nu dus al weer 2 vragen die ik niet mee kan doen...
Ik ga ook.. Bekijk 't maar Plasterk! [afbeelding]
had er al heel wat gemaakt voor de AKQ, maar er komt een andere vraag aan. Nog even geduld. Bovendien kon je deze ook zonder audio oplossen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
Nog wat, ik doe uit solidariteit met diegenen die geen audio hebben niet meer mee met deze vragen.
Plasterk, waarom stel je nou twee keer achter elkaar een audiovraag?? Dat wil ik nou eens graag weten??
Is ook zonde van je werk eraan, maar wissel het dan wat meer af of zo???Zoiets van 1 per topic?? Is dat een idee??quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:38 schreef Plasterk het volgende:
[..]
had er al heel wat gemaakt voor de AKQ, maar er komt een andere vraag aan. Nog even geduld. Bovendien kon je deze ook zonder audio oplossen.
Stone Sour - Botherquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:41 schreef hierissiedan het volgende:
wat was het antwoord dan?
En ja hoor weer een muziekvraag..........quote:Probeer wat variatie in de vragen aan te brengen. Het is verleidelijk om door te vragen op het vorige onderwerp, maar dat is minder leuk voor de medequizzers die dat onderwerp net niet interessant vinden.
Had het gelezen idd, maar bedankt voor de herhaling. Trouwens ik vroeg gisteren toen je weg ging, wat is slaap lekker in het Iers. Zou je het me als og willen vertellen?quote:
Ow sorry, dat had ik niet meegekregenquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:45 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Had het gelezen idd, maar bedankt voor de herhaling. Trouwens ik vroeg gisteren toen je weg ging, wat is slaap lekker in het Iers. Zou je het me als og willen vertellen?
Hoeft natuurlijk niet te persoonlijk te worden. Het wordt er ook niet leuker op als je op die manier gaat reageren. Voor de rest begrijp ik je wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
En ja hoor weer een muziekvraag..........
En ja Erkel, ik laat me nu even kennen omdat het maar eens een keertje duidelijk gezegd moet worden...
Ik weet dat het maar een spelletje is maar ik kan er goed geirriteerd van raken en volgens mij is dat niet de bedoeling van de AKQ.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
[quote]Probeer wat variatie in de vragen aan te brengen. Het is verleidelijk om door te vragen op het vorige onderwerp, maar dat is minder leuk voor de medequizzers die dat onderwerp net niet interessant vinden.
En ja hoor weer een muziekvraag..........
Ik irriteer me ook wel eens aan een vraagstelling hoor en laat me soms ook wel eens gaan. Niks mis mee. Overigens slaat bovenstaande van jou op de vragen en niet op de vraagsteller.quote:En ja Erkel, ik laat me nu even kennen omdat het maar eens een keertje duidelijk gezegd moet worden...
Ik weet dat het maar een spelletje is maar ik kan er goed geirriteerd van raken en volgens mij is dat niet de bedoeling van de AKQ.
denk dat je al weg was, maar is mooi!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow sorry, dat had ik niet meegekregen
Oíche mhaith
Euj! Ik had nog een antwoordje, is dat misschien wat??quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:49 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik irriteer me ook wel eens aan een vraagstelling hoor en laat me soms ook wel eens gaan. Niks mis mee. Overigens slaat bovenstaande van jou op de vragen en niet op de vraagsteller.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is ook zonde van je werk eraan, maar wissel het dan wat meer af of zo???Zoiets van 1 per topic?? Is dat een idee??
2?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Euj! Ik had nog een antwoordje, is dat misschien wat??
[..]
Je spreekt het uit als Ie-ha-waquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:50 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
denk dat je al weg was, maar is mooi!
Correctquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:53 schreef ElizabethR het volgende:
Ulysses Grant
Die heeft ie ook gecomponeerd inderdaad. Maar ik zoek een andere. Als niemand op komt dagen met het goede antwoord binnen nu en 5 minuten krijg je het punt. En dan ben ik supertrots dat iemand opera's kentquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
Madame Butterfly?
doe mij maar een goede filmquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die heeft ie ook gecomponeerd inderdaad. Maar ik zoek een andere. Als niemand op komt dagen met het goede antwoord binnen nu en 5 minuten krijg je het punt. En dan ben ik supertrots dat iemand opera's kent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
okquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:02 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
turandot
Mij ook, maar ook opera!!!quote:
Guiseppe Verdi, geen Pucciniquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:00 schreef Feitosa het volgende:
Aida?
Neequote:Op woensdag 25 juli 2007 01:07 schreef Feitosa het volgende:
Is die al uit dan?
1 download muziek vraag per poster.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:11 schreef wyccie het volgende:
ER: bedoelde je met 1 per topic slechts 1 muziekvraag per topicof 1 muziekfragmentvraag per topic?
lijkt me een goed idee. Dezelfde regel ook voor foto's?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
1 download muziek vraag per poster.
Plasterk stelt er twee achter elkaar, Stanley heeft die neiging ook. Als nou gewoon iedereen die perse zo'n audiovraag wil stellen het houdt bij 1 vraag per topic dan valt het geheel wel mee denk ik??????? En blijft de afwisseling gewaarborgd??
Of denk ik nu faeces??
Oh, dat valt heel erg mee. Vind ik een prima idee!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:16 schreef ElizabethR het volgende:
1 download muziek vraag per poster.
Plasterk stelt er twee achter elkaar, Stanley heeft die neiging ook. Als nou gewoon iedereen die perse zo'n audiovraag wil stellen het houdt bij 1 vraag per topic dan valt het geheel wel mee denk ik??????? En blijft de afwisseling gewaarborgd??
Of denk ik nu faeces??
Yesss!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:19 schreef qonmann het volgende:
of gewoon in muziektrivia gaan posten ...
Lijkt me wel logisch dat niet iedereen dan maar een audiovraag gaat stellen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Gemiddeld 15 posters per topic is dus maximaal 15 audio vragen.....![]()
Maar gelukkig wil niet iedereen die kutaudiovragen stellenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Gemiddeld 15 posters per topic is dus maximaal 15 audio vragen.....![]()
Nee, want een foto kan iedereen zien. En een foto kan voor allerlei categoriën gebruikt worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:19 schreef hierissiedan het volgende:
lijkt me een goed idee. Dezelfde regel ook voor foto's?
Inderdaad. En het lijkt me ook wel zo sociaal om er rekening mee te houden wie er op dat moment aanwezig zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
Maar gelukkig wil niet iedereen die kutaudiovragen stellenDat zijn er maar een paar, dus ik schat in dat het dan uiteindelijk een tweetal vragen van dergelijk kaliber op gaat leveren per topic. Hooguit.
Foto's kan toch iedereen zien in een topic???quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:19 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
lijkt me een goed idee. Dezelfde regel ook voor foto's?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
seborga
Wel een beetje opletten ERquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
Ondertussen zit ik gewoon vragen te missen![]()
nee maar weet die vragen nooit:P Plus dat het een computer is uit 1910 dus die heeft wat moeite met het herladen van pagina'squote:Op woensdag 25 juli 2007 01:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Foto's kan toch iedereen zien in een topic???
Anders ben je echt wel toe aan een PC die niet uit 1904 stamt hoor!!
quote:
Jahaaaquote:
Skunk25 waarschijnlijk?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:27 schreef erkel het volgende:
Trouwens FKA, tijd geleden deed hier in de quiz nog een collega van je even meeZijn username weet ik niet meer. Weet je wie het is?
Ja dat was hem! Scoorde idd gelijk 5 of 6 punten in een topicquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:28 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Skunk25 waarschijnlijk?
Die is nu met vakantie maar komt zeker wel weer terug....
Die weet nog meer dan ik![]()
Veel te zoet!!!quote:
Kweenie, ben al een aantal keer in de Guinness brouwerij geweest en daar hangt ie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Te makkelijk?
O ja?? Damn!!! Moet ik een andere zoeken??quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:49 schreef wyccie het volgende:
Hee, die foto is al eerder geweest.
Hoeft van mij niet, want ik weet het al niet meer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
O ja?? Damn!!! Moet ik een andere zoeken??
Je haalt de woorden uit mijn mond!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet, want ik weet het al niet meer.![]()
(Cobra, dit bedoel ik nou met het afsterven van mijn hersencellen.)
Jawel!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:57 schreef Cobra4 het volgende:
Alec Guinness?
Tikkie terug dan maar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
Sleeping with the enemy
Oh ja...quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
Fleet street.
Oh ja!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
Fleet street.
Correctquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:20 schreef Plasterk het volgende:
hebriden
Sorry, maar da's in mijn vakgebied, dus daar moest ik nog effe op antwoorden, maar minister Plas heeft het al goed dus kan ik lekker gaan slapen nuquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
Hebriden
Nogmaals weltrusten dan!quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sorry, maar da's in mijn vakgebied, dus daar moest ik nog effe op antwoorden, maar minister Plas heeft het al goed dus kan ik lekker gaan slapen nu
Je mag nog een vraag stellen.quote:
Correctquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:45 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Urbanus van Anus
Vergeet Jef Blaaskop nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:52 schreef Cobra4 het volgende:
Sus Antigoon?
FKA +1quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:58 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Wodan?
Was hij niet van de Vetten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |