1) je moet meer vezels etenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef immortalsean het volgende:
p.s. gelukkig heb ik maar één keer per week last van feciës-excretie...
Dat had ik ook nog vanavondquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef immortalsean het volgende:
maar waar ik vooral over wil klagen is toch wel dat er tot treurens toe restpoep aan je bibs blijft zitten .... en jij dan maar végen en végen (gevouwd toiletblad natuurlijk, proppen zijn voor de losers), tot er geen enkel stipje bruin meer op het papier te vinden is, dat edoch volledig rood is gekleurd van tot bloedens toe kapotgeschuurde billetjes.
toch nog iemand met eigenwaarde dus op Fok!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:57 schreef Kikker_kermit het volgende:
... Dacht er ook nog over om een topic over te openen maar dacht toch maar niet![]()
gadverdamme, met noten?quote:
Hoezo je vriendin? Welke vrouw poept er dan wel?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn vriendin poept gelukkig nooit..
je moeder had er wel een handje van!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:05 schreef valek het volgende:
[..]
Hoezo je vriendin? Welke vrouw poept er dan wel?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:01 schreef immortalsean het volgende:
[..]
toch nog iemand met eigenwaarde dus op Fok!
nouja, het is vooral de nasleep die 't 'm doet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef Pikkebaas het volgende:
Onzin, poepen is heerlijk. Je voelt die druk opbouwen, zweet parelt op je voorhoofd, en uiteindelijk voel je zo'n ellenlange drol heerlijk je poepert uitglijen (ondertussen je prostaat masserend) terwijl er een traan over je wang rolt.
Poepen is leven !
Dat zeg ik! Tarrels. Daar zit jouw probleemquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:31 schreef immortalsean het volgende:
[..]
nouja, het is vooral de nasleep die 't 'm doet.
dan komt 't er aan de andere kant wel weer uit ... dat was ook eens een keer in 'house' daar poepte een wijf uit d'r mond!quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Tarrels. Daar zit jouw probleem![]()
quote:U hebt gezocht op tarrels:
Het door u gezochte woord is niet gevonden
de gene die dat uitgevonden heeft moet als nog de nobel prijs voor de anus krijgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:25 schreef PeZu het volgende:
oooh ja alle mensen zonder vochtig toiletpapier thuis zijn smerige ransapen![]()
En over de mensen in je omgeving hoef je je dan geen zorgen te maken! Die zullen de steeds verder opbouwende odeur die in kleine pufjes de hele dag door de endeldarm uitglijden zeker wel waarderen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:22 schreef Nexxennium het volgende:
Je moet het gewoon een tijd ophouden. Wedden dat je het daarna heerlijk vindt om te schijten?
Tarrels:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:20 schreef immortalsean het volgende:
[..]
[..]
sorry, ik heb geen idee wat je nu bedoelt...
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Tarrels:
Gedroogde brokjes faecaliën die aan de haartjes rond de anale opening blijven zitten.![]()
vouwen ja proppen is voor vrouwen en homo'squote:
En dan het risico lopen met je krachtige, mannelijke veegbeweging dwars door het gevouwen papier heen te scheuren zekerquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
vouwen ja proppen is voor vrouwen en homo's
dan moet je niet van dat pauper papier halenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan het risico lopen met je krachtige, mannelijke veegbeweging dwars door het gevouwen papier heen te scheuren zeker![]()
Vertel dat mijn baas effe jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan moet je niet van dat pauper papier halen_!
uh, welke beweging is mannelijker, netjes vouwen of gewoon snel proppen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
vouwen ja proppen is voor vrouwen en homo's
zomg niemand heeft het je nog verteldquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
uh, welke beweging is mannelijker, netjes vouwen of gewoon snel proppen?
Je veegt zeker ook zittend je reet af
Vouwenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg niemand heeft het je nog verteld![]()
proppen_!
dus jij propt liever iets in je reetquote:
Nee hoor, ik laat mijn prop er gewoon langs glijden.quote:
hoe verzin je hetquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee hoor, ik laat mijn prop er gewoon langs glijden.
Jij vouwt je papier zeker op tot een klein staafje omdat daarna langzaam en vol genot rectaal in te brengen zeker?
never nooit niet dat je d'r doorheen komt, mits wel minstens 5 velletjes op elkaar gevouwen (10 bij pauperpapier)quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan het risico lopen met je krachtige, mannelijke veegbeweging dwars door het gevouwen papier heen te scheuren zeker![]()
ja en 'luie neger' ook, ik zie je probleem niet...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef Argento het volgende:
Is 'anusgat' niet dubbelop?
geen probleem, slechts een constatering dat je taalgevoel te wensen overlaat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:29 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ja en 'luie neger' ook, ik zie je probleem niet...
Man, ik heb dat dagelijksquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef immortalsean het volgende:
...met zo'een grote las-brander!
want ik heb het helemaal gehad met poepen. toch wel dé smerigste bezigheid die een uit z'n voegen gegroeide primaat (de mens, red.) zich kan bezigen. net weer zo'n ranzige dikke bruine (niets tegen negers, jeweets!) reetschepsel uit m'n schijtgat geperst.
maar waar ik vooral over wil klagen is toch wel dat er tot treurens toe restpoep aan je bibs blijft zitten .... en jij dan maar végen en végen (gevouwd toiletblad natuurlijk, proppen zijn voor de losers), tot er geen enkel stipje bruin meer op het papier te vinden is, dat edoch volledig rood is gekleurd van tot bloedens toe kapotgeschuurde billetjes.
en ben je eenmaal uit het schijthok, en z'n onlosmakelijk verbonden geur, weg, dan voel je jezelf nog steeds smerig, en ondanks dat je weet dat je jezelf bijna klinisch schoon hebt geveegd daar, besluit je toch nog maar even een keer extra onder de douche te gaan, en zet je de harde straal op volle kracht erop totdat je daar helemaal geen gevoel meer hebt.
en na luttele uren verspild te hebben, ben je dan pas eindelijk klaar met poepen.
klacht: nu heb ik het begin van 'medical investigators' gemist :'(
gewoon dubbelvouwen of 2 velletjes gebruikenquote:
Het is wetenschappelijk bewezen dat proppen hygiënischer en effectiever is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef immortalsean het volgende:
maar waar ik vooral over wil klagen is toch wel dat er tot treurens toe restpoep aan je bibs blijft zitten .... en jij dan maar végen en végen (gevouwd toiletblad natuurlijk, proppen zijn voor de losers)
W T Fquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef immortalsean het volgende:
Deden ze vroeger ook jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
2. doe het met je handen; maakt het lekker goed schoon en schijnt nog hygienischer te zijn ook.
Met vouwen bereik je een groter veegoppervlak en worden restjes sneller opgenomen door de meegaande bewegingquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:26 schreef fraQture het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat proppen hygiënischer en effectiever is.
Proppen is voor kleuters godverdomme.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:26 schreef fraQture het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat proppen hygiënischer en effectiever is.
Uiteraard...de vingers die mijn neus ingaan voor het peuteren raken echt mijn delicate anusje niet aan hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:11 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Deden ze vroeger ook ja
Wel met links doen he?![]()
En je smeert het meer uit met vouwen....kan je dus nog langer vegen. Proppen vegen het dan ook niet zo extreem uit, maar door de niet-gladde structuur worden ze beter door het papier opgenomen.quote:Met vouwen bereik je een groter veegoppervlak en worden restjes sneller opgenomen door de meegaande beweging![]()
hhmm..anti bacterie-freak ??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef immortalsean het volgende:
...met zo'een grote las-brander!
want ik heb het helemaal gehad met poepen. toch wel dé smerigste bezigheid die een uit z'n voegen gegroeide primaat (de mens, red.) zich kan bezigen. net weer zo'n ranzige dikke bruine (niets tegen negers, jeweets!) reetschepsel uit m'n schijtgat geperst.
en ben je eenmaal uit het schijthok, en z'n onlosmakelijk verbonden geur, weg, dan voel je jezelf nog steeds smerig, en ondanks dat je weet dat je jezelf bijna klinisch schoon hebt geveegd daar, besluit je toch nog maar even een keer extra onder de douche te gaan, en zet je de harde straal op volle kracht erop totdat je daar helemaal geen gevoel meer hebt.
en na luttele uren verspild te hebben, ben je dan pas eindelijk klaar met poepen.
klacht: nu heb ik het begin van 'medical investigators' gemist :'(
Een ejaculerende wc pot?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:13 schreef Doodkapje het volgende:
Kijk... in Japan hebben ze daar ook weer een oplossing voor gevonden...
[afbeelding]
Raap me maar weer van de grond...briljante opmerking...quote:
Ik wou eigenlijk laatst ook al een topique er over maken,quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:01 schreef immortalsean het volgende:
[..]
toch nog iemand met eigenwaarde dus op Fok!
Maar je hóeft je toiletgedrag niet met de rest van de samenleving te delen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Neemt niet weg dat ik ze ook vouw hoor, ik wil toch echt niet als loser gezien worden.
Een papierprop bevat meer luchtvolume en is zodoende beter in staat zich te vormen naar de bilspleet, waardoor je effectief meer schijtklonters kunt bereiken, ook op de moeilijker bereikbare plekken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:11 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Met vouwen bereik je een groter veegoppervlak en worden restjes sneller opgenomen door de meegaande beweging![]()
Daar staat echter tegenover dat een gevouwen papiertje dat voor gebruik licht bevochtigd wordt dankzij de ontstane cohesie een beter resultaat geeft en de verwijdering van uitgescheiden stoffen stimuleertquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:45 schreef fraQture het volgende:
[..]
Een papierprop bevat meer luchtvolume en is zodoende beter in staat zich te vormen naar de bilspleet, waardoor je effectief meer schijtklonters kunt bereiken, ook op de moeilijker bereikbare plekken.![]()
Echter is door de vorm van een papierprop het veegoppervlak dermate vergroot dat de kans op bevuilde vingers en armen verkleind wordt waarbij tevens geconcludeerd kan worden dat de door het grillige oppervlak, ontstaan door het papier in een onregelmatige vorm te proppen, veroorzaakte veegfrictie beter in staat is ook hardnekkig aangekoekte faeces, waar nodig, te verwijderen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:00 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
Daar staat echter tegenover dat een gevouwen papiertje dat voor gebruik licht bevochtigd wordt dankzij de ontstane cohesie een beter resultaat geeft en de verwijdering van uitgescheiden stoffen stimuleert![]()
dat kan helemaal niet gekquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:18 schreef immortalsean het volgende:
[..]
dan komt 't er aan de andere kant wel weer uit ... dat was ook eens een keer in 'house' daar poepte een wijf uit d'r mond!
Fecaal brakenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:43 schreef nicoo het volgende:
[..]
dat kan helemaal niet gek![]()
maar house is wel cool![]()
ik weet niet of jij ooit biologie hebt gehad, maar mondt en kondt zitten toch echt op elkaar aangesloten, dus zeer wel dat dat kan!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:43 schreef nicoo het volgende:
[..]
dat kan helemaal niet gek![]()
maar house is wel cool![]()
ik weet niet waar jouw natte hond doorheen heeft gerold, maar....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:20 schreef LoggedIn het volgende:
DAMPPOEP
Na een avondje flink stappen en de nodige pilsjes genuttigd te hebben, ruikt je kak naar een dampende natte hond.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk laatst ook al een topique er over maken,
maar dan meer omdat je soms van die drollen hebt die dan twijfelen, en weer terugglippen.
Of dat je lekker zit te schijten en dat je anus dan schrikt van bijv. terugvallend water en je de drol doorsnijdt met je anus, wat resulteert in een niet netjes schone anus, maar een propje drol die nog in de diepste rimpels van je anus hangt. Wat dán weer resulteert in BERGEN wc papier en een rauwe/bebloede anus wat voelt alsof je een hete peper in je reet hebt hangen
Poepen bij de baas thuisquote:
Maar zelf ben ik het daar niet helemaal mee eens, ik eet elke dag Brinta en nog steeds 'plakbandpoep' zoals het in de vorige link genoemd wordt.quote:"De onderzoeker van de Consumentenbond voegde aan zijn rapport toe: "Vieze billen zijn voor een deel het gevolg van verkeerde eetgewoonten. Als u voldoende voedingsvezels eet, kan uw ontlasting in het toilet vallen, zonder al te veel sporen op uw billen achter te laten."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |