1) je moet meer vezels etenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef immortalsean het volgende:
p.s. gelukkig heb ik maar één keer per week last van feciës-excretie...
Dat had ik ook nog vanavondquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef immortalsean het volgende:
maar waar ik vooral over wil klagen is toch wel dat er tot treurens toe restpoep aan je bibs blijft zitten .... en jij dan maar végen en végen (gevouwd toiletblad natuurlijk, proppen zijn voor de losers), tot er geen enkel stipje bruin meer op het papier te vinden is, dat edoch volledig rood is gekleurd van tot bloedens toe kapotgeschuurde billetjes.
toch nog iemand met eigenwaarde dus op Fok!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:57 schreef Kikker_kermit het volgende:
... Dacht er ook nog over om een topic over te openen maar dacht toch maar niet![]()
gadverdamme, met noten?quote:
Hoezo je vriendin? Welke vrouw poept er dan wel?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn vriendin poept gelukkig nooit..
je moeder had er wel een handje van!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:05 schreef valek het volgende:
[..]
Hoezo je vriendin? Welke vrouw poept er dan wel?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:01 schreef immortalsean het volgende:
[..]
toch nog iemand met eigenwaarde dus op Fok!
nouja, het is vooral de nasleep die 't 'm doet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef Pikkebaas het volgende:
Onzin, poepen is heerlijk. Je voelt die druk opbouwen, zweet parelt op je voorhoofd, en uiteindelijk voel je zo'n ellenlange drol heerlijk je poepert uitglijen (ondertussen je prostaat masserend) terwijl er een traan over je wang rolt.
Poepen is leven !
Dat zeg ik! Tarrels. Daar zit jouw probleemquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:31 schreef immortalsean het volgende:
[..]
nouja, het is vooral de nasleep die 't 'm doet.
dan komt 't er aan de andere kant wel weer uit ... dat was ook eens een keer in 'house' daar poepte een wijf uit d'r mond!quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Tarrels. Daar zit jouw probleem![]()
quote:U hebt gezocht op tarrels:
Het door u gezochte woord is niet gevonden
de gene die dat uitgevonden heeft moet als nog de nobel prijs voor de anus krijgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:25 schreef PeZu het volgende:
oooh ja alle mensen zonder vochtig toiletpapier thuis zijn smerige ransapen![]()
En over de mensen in je omgeving hoef je je dan geen zorgen te maken! Die zullen de steeds verder opbouwende odeur die in kleine pufjes de hele dag door de endeldarm uitglijden zeker wel waarderen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:22 schreef Nexxennium het volgende:
Je moet het gewoon een tijd ophouden. Wedden dat je het daarna heerlijk vindt om te schijten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |