Maar de boeken zijn zoveel mooier dan de filmsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:44 schreef Vicky het volgende:
ik ben nu in HP3 bezig. Michel slaat 1-4 over want hij heeft de film toch al gezien zegt ie...Donderdag gaan we eindelijk naar HP5
ja ik ook en natuurlijk ook veel uitgebreider maar dat kan ik m maar niet aan zijn verstand brengen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar de boeken zijn zoveel mooier dan de films(vind ik persoonlijk)
Welk topic?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Geen HP, ook geen nieuw huis (hoewel ik echt heel erg de kriebels krijg van dat topic) en eh werk...Tsja, het moet he.
![]()
Maar ik wil wel gewoon weer even mee-kletsen.
Geslaagd voor alle examens kreeg ik er niet meer bij in de TTquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Geen HP, ook geen nieuw huis (hoewel ik echt heel erg de kriebels krijg van dat topic) en eh werk...Tsja, het moet he.
![]()
Maar ik wil wel gewoon weer even mee-kletsen.
Ik probeer mijn ma te overtuigen om zich in de HP sfeer te storten. Ze is net begonnen aan boek 1 maar vindt er eigenlijk nog niets aan. En ze snapt nu zeker niet waarom wij er zo op ingaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja ik ook en natuurlijk ook veel uitgebreider maar dat kan ik m maar niet aan zijn verstand brengen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |