Eensquote:Op maandag 30 juli 2007 22:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vind wel dat Radcliffe vooruit is gegaan..
Hij kwam overtuigend over, en nee hij is nog steeds geen geweldig acteur maar er zit zeker wel een stijgende lijn in..
Bij Watson is dat helemaal niet zo..
Die gilt alles eruit en dat niet alleen, alles wat ze zegt gaat snel.. Net alsof ze de trein moet halen en dus haar zinnen nog even heel snel eruit moet gooien..
En Grint.. Die heeft gewoon een charismatische kop, zeker tijdens scenes waarin die weer zo'n echte Ronkop trekt..
Het zijn de 'bijfiguren' die het doen..
Laten we eerlijk zijn, Daniel, Rupert en Emma worden natuurlijk bijgestaan door de creme de la creme van de Britse acteerwereld..
Zonder Alan Rickman, Gary Oldman, Maggie Smith, Ralph Fiennes etc was het natuurlijk 3 keer niks geweest..![]()
Precies!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vind wel dat Radcliffe vooruit is gegaan..
Hij kwam overtuigend over, en nee hij is nog steeds geen geweldig acteur maar er zit zeker wel een stijgende lijn in..
Bij Watson is dat helemaal niet zo..
Die gilt alles eruit en dat niet alleen, alles wat ze zegt gaat snel.. Net alsof ze de trein moet halen en dus haar zinnen nog even heel snel eruit moet gooien..
En Grint.. Die heeft gewoon een charismatische kop, zeker tijdens scenes waarin die weer zo'n echte Ronkop trekt..
Het zijn de 'bijfiguren' die het doen..
Laten we eerlijk zijn, Daniel, Rupert en Emma worden natuurlijk bijgestaan door de creme de la creme van de Britse acteerwereld..
Zonder Alan Rickman, Gary Oldman, Maggie Smith, Ralph Fiennes etc was het natuurlijk 3 keer niks geweest..![]()
Dit is als het goed is Mark Strongquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:06 schreef wonderer het volgende:
Ik heb van het weekend Stardust gekeken en Mark Strong, die daar de slechterig Septimus speelt, kan ook best goed voor Snape doorgaan, eigenlijk.
Kon helaas geen foto's vinden, maar zowel zijn uiterlijk als zijn manier van spelen sluit goed aan op wat er in de boeken staat.
Niet dat ik wil dat Rickman het niet meer doet, perfecter bestaat niet. Maar ik was wel verbaasd dat er uberhaupt nog iemand was die het zou kunnen
Ja! Dat is hem (ik heb niet HEEL goed gezochtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:01 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Dit is als het goed is Mark Strong
[afbeelding]
8e fotoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja! Dat is hem (ik heb niet HEEL goed gezocht). Ik vind hem best passen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Lacock Abbey
Hier is eerder bijvoorbeeld de scene met Dobby is free! opgenomen.
Ja, dat Hogwarts niet echt bestond besefte ik dus wel, maar ik dacht echt dat er één kasteel in Engeland voor was uitgekozen wat je grotendeels in beeld ziet in de films..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:10 schreef alwaysthebest het volgende:.
Hogwarts is een maquette en komt voor de rest uit de computer. Scénes zijn o.a. voor PS gefilmd bij Alnwick Castle, Gloucester Cathedral, Durham Cathedral enz enz... Voor Gringotts is bv. Australia House gebruikt.
En een hoop is natuurlijk gewoon bij Leavesden Studio's gefilmd.
ja klopt, collega van me is daar geweest en ik heb vele foto's gezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
maar ik dacht echt dat er één kasteel in Engeland voor was uitgekozen wat je grotendeels in beeld ziet in de films..
Grawp (Groemp) zat ook al in Order of the Phoenix, die nu in de bioscopen is hé.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:09 schreef Borizzz het volgende:
Voor deel 6 ben ik wel benieuwd naar Groemp en de dood van Perkamentus.
Belinda hebben ze gecast dus die zoen scenes met Ron zullen er wel inkomen.
Ik vond 'm echt schattig, zo met die fietsbelquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Grawp (Groemp) zat ook al in Order of the Phoenix, die nu in de bioscopen is hé.
quote:Actor Jim Broadbent: I am Horace Slughorn
HBP Film
Posted by: Sue
September 17, 2007, 11:36 AM
In an exclusive interview with our friend Garth Franklin of Dark Horizons, actor Jim Broadbent confirms that he has been cast in the role of new Potions master Horace Slughorn for the upcoming Harry Potter and the Half-Blood Prince Film.
The actor, who says he has read the Harry Potter books, confirms he will play the pivotal character in the sixth Harry Potter film which is in rehearsals this week and is set to begin filming shortly. The actor, best known for his roles in Moulin Rouge, Bridget Jones and his Academy Award winning role in “Iris” says the following:
Who are you?
Broadbent: Who am I? He’s called Horace Slughorn. He’s a retired teacher of magic who’s drawn back out of retirement because he’s got some secrets they need in the battle against the Deatheaters and he’s quite star struck as a teacher and he’s drawn back into the fold because he likes to notch up celebrity students, and he’s drawn back by Harry.
Question: Is he a comic character?
Broadbent: He is quite a comic character, yes. I haven’t started yet. I’ve had endless costume fittings and makeup and …
Question: What kind of costumes?
Broadbent: Tweedy sort of things with a bit of padding. He’s an older man, I’m aging up again.
Bron: TLC
Jij blij nuquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:25 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vraag me af wie Slughorn gaat spelen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Bob Hoskins of Jim Boadbent
Ik inderdaad blij nuquote:
Volgens mij had ik dan elke keer Gandalf voor me gezien... hij had het vast geweldig gedaan maar de gelijkenis met Gandalf is voor mij toch te grootquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:53 schreef wonderer het volgende:
Ik blijf erbij, ze hadden Ian McKellen moeten nemen voor Dumbledore
Helemaal mee eens. Gandalf lijkt gewoon in veel opzichten op Dumbledore dus ik ben er van overtuigd dat Ian McKellen Dumbledore heel goed had kunnen spelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:53 schreef wonderer het volgende:
Ik blijf erbij, ze hadden Ian McKellen moeten nemen voor Dumbledore
En om dan meteen te hopen dat Gambon dood gaat, gaat wat ver, hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
Ik zie Dumbie nog niet echt met een zwaard en staf zwaaien nee, maar echt fragiel zie ik hem niet.
Nou ja, het is toch nutteloos, tenzij Gambon doodgaat, blijft hij het toch doen.
Ja dat vond ik ook nergens op slaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:09 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
En om dan meteen te hopen dat Gambon dood gaat, gaat wat ver, heIk begrijp de producers ook wel, maar had liever McKellen gehad.
Wat ik trouwens niet snap, is dat je als regisseur Gambon niet wat meer stuurt naar een bepaalde performance. Je kunt een acteur toch vragen om de tekst anders te benaderen?
Wat ik trouwens ook slecht vond van de schrijvers (kon Gambon weinig aan doen) was de scene waarin Trelawney de zak kreeg. Daarin zei Gambon dus heel kalm dat alleen hij leraren van het terrein af mocht sturen (compliment voor Gambon) en vervolgens zei Umbridge met een valse glimlach 'For now'. In het boek moet Umbridge daar heel boos zijn en gefrusteerd zijn, maar in de film was het juist Dumbledore die gefrustreerd wegliep en de leerlingen na riep (op geïrriteerde toon): 'Don't you all have studying to do?!'
Ik vond dat echt heel slecht van de schrijvers en Gambon valt daar niets te verwijten aangezien ook hij gwn het script moet volgen).
Jah, maar als het in het script staat dan heb je als acteur ook weinig keus. Maar het was idd weer een slecht stukje verfilming... Het maakt me niet uit dat ze bepaalde delen uit het boek wegknippen: dat heb je nou eenmaal met verfilmingen. Houd je echter bepaalde scenes in het script, houd je er ook aan! Zucht, moet ik dan helemaal naar London komen om het hun uit te leggen?? *hoopt stiekem dat het echt gebeurtquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat was weer echt zo'n'Did you put your name in the Goblet Harry?!' momentje.
Rupert heeft niet te klagen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Lavender is gecast. Ze heet Jessie Cave. Foto's hier.
Veel meer dan kleffen hoeft ze in die film ook niet te doenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:10 schreef bladibladibla het volgende:
Ik had nog nooit nagedacht over hoe Lavender eruit zou kunnen zien, maar zij is echt perfect om een klef vriendinnetje te spelen
Ook Won-Won roepen natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 10:35 schreef Koningin het volgende:
Veel meer dan kleffen hoeft ze in die film ook niet te doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:59 schreef DaFrenk het volgende:
Ow! Pardon, ik had niet gewacht tot hij uitgeladen was![]()
Op zich wel leuk, hier is wat je ziet o.a.:Dat is de straat van Grimmauld Place als ik het goed zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Casting Now Complete for "Half-Blood Prince"
The names of two actors who will portray a younger Lord Voldemort in the upcoming “Harry Potter and the Half-Blood Prince” film have now been revealed. Newsround is reporting that, as rumored previously, Hero Fiennes Tiffin (age 11 and nephew of actor Ralph Fiennes) will play the 11-year-old Tom Riddle. An actor named Frank Dillane, who is 16 years old, is said to be cast in the part of a teenage Voldemort.
UPDATE: Warner Brothers has just issued a press release indicating the casting is now complete for the sixth Harry Potter film. In addition to the Trio of Dan Radcliffe, Rupert Grint and Emma Watson, confirmed in this press release are the return of :
# Helena Bonham Carter (Bellatrix), David Bradley (Filch), Robbie Coltrane(Hagrid), Warwick Davis (Prof Flitwick), Tom Felton (Draco), Michael Gambon (Prof. Dumbledore), Alan Rickman (Prof. Snape), Maggie Smith (Prof McGonagall), Natalia Tena (Tonks), Julie Walters (Molly Weasley) and David Thewlis (Lupin), as well as Evanna Lynch (Luna), Matthew Lewis (Neville) and Bonnie Wright (Ginny Weasely). Also mentioned, as announced earlier this week, are the confirmation of actress Helen McCrory as Narcissa, and Jessie Cave as Lavender Brown.
David Heyman said, “I am really excited that David Yates and all our cast are back for the sixth film and welcome some wonderful new additions to our ensemble. We all share a commitment to Jo Rowling and to Harry Potter fans around the world to keep making these films the best they can be and, as we head into the final installments, I can promise that this level of commitment will not waver.”
In addition, confirming earlier reports here on TLC, noted cinematographer Bruno Delbonnel (“A Very Long Engagement,” “Amelie”) will serve as the director of photography, along with the return of production designer Stuart Craig, editor Mark Day, costume designer Jany Temime, creature & make-up effects designer Nick Dudman, special effects supervisor John Richardson, visual effects supervisor Tim Burke, and composer Nicholas Hooper.
“Harry Potter and the Half-Blood Prince” is in production in London, England and will be released in theaters November of 2008.
Nron: TLC
Er zijn inmiddels weer wat personen gecast, o.a. voor Fenrir Greyback en Amycus Carrow. Er komt een scène in het midden van de film die niet in het boek staat die zich afspeelt bij het huis van de Weasley familie, en dat laat zien dat de wereld gevaarlijk is.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:17 schreef Borizzz het volgende:
KICK
Goed, iemand al wat meer updates over deze komende film?
Wowquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:41 schreef SmashBro het volgende:
Neville is wel erg goed opgedroogd zeg.
[ afbeelding ]
Ik had hem bijna niet herkend.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:41 schreef SmashBro het volgende:
Neville is wel erg goed opgedroogd zeg.
[ afbeelding ]
Dat had mij wel een leuke film /serie geleken dan.quote:
quote:
Het zou echt zonde zijn als het einde verprutst zou worden door zoveel verhaallijnen in een film van 2 uur te stoppen. Ik ben daarom ook blij dat ze het verspeiden over 2 films. Enige jammere is dat je bij het 1e deel dan waarschijnlijk een ontzettende cliffhanger krijgt, zodat mensen ook het 2e deel gaan kijken. Gelukkig heb ik de boeken gelezen dus weet ik wat er gebeurt, maar het is wel f*cking irritant...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is nog een beetje vroeg voor een Deathly Hallows topic, dus hier maar:
Het is officieel bevestigd dat Deathly Hallows in twee delen uit zal komen.( Zie onder andere TLC)
Wel tof, dat boek is zo vol en er moet zoveel verteld worden, ik denk dat het goed is dat er twee films van worden gemaakt.
Stappen ze nou echt helemaal af van de tovenaarskleren?quote:
die cliffhanger is waarschijnlijk het moment dat ze opgepakt worden door fenrirquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:01 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Het zou echt zonde zijn als het einde verprutst zou worden door zoveel verhaallijnen in een film van 2 uur te stoppen. Ik ben daarom ook blij dat ze het verspeiden over 2 films. Enige jammere is dat je bij het 1e deel dan waarschijnlijk een ontzettende cliffhanger krijgt, zodat mensen ook het 2e deel gaan kijken. Gelukkig heb ik de boeken gelezen dus weet ik wat er gebeurt, maar het is wel f*cking irritant...
Misschien niet eens zo slechtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stappen ze nou echt helemaal af van de tovenaarskleren?
Waarschijnlijk wel... Vind het wel jammer, vond die tovenaarsgewaden altijd wel stoerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stappen ze nou echt helemaal af van de tovenaarskleren?
Dat zou wel eens heel goed kunnenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
die cliffhanger is waarschijnlijk het moment dat ze opgepakt worden door fenrir
???quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:45 schreef Patch het volgende:
Andere interessante personages zijn Horace Slughorn en Rufus Scrimgeour
Horace Slughorn:
[ afbeelding ]
Zou dat niet een Bob Hoskins, een John Rhys-Davies of een Jim Broadbent goed kunnen doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hou dit topic in de gaten voor nieuwe Snape-picsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:54 schreef wonderer het volgende:
Heb je geen plaatjes van Snape? Veel interessanter
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:04 schreef Patch het volgende:
[..]
hou dit topic in de gaten voor nieuwe Snape-pics
[ afbeelding ]
Maar als het een naaktfoto van Hermelien was geweest, vast wel gok ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:36 schreef Borizzz het volgende:
Die laatste foto had van mij niet gehoeven.
quote:
Ik heb die scène helemaal gemistquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:08 schreef DaFrenk het volgende:
Idd hele vreemde fotoMaar wel mooie hoge resolutie!
Overigens is het wel een foto van de vorige film> http://mugglenet.com/app/news/full_story/1623
Heb er erg veel zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |