Eensquote:Op maandag 30 juli 2007 22:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vind wel dat Radcliffe vooruit is gegaan..
Hij kwam overtuigend over, en nee hij is nog steeds geen geweldig acteur maar er zit zeker wel een stijgende lijn in..
Bij Watson is dat helemaal niet zo..
Die gilt alles eruit en dat niet alleen, alles wat ze zegt gaat snel.. Net alsof ze de trein moet halen en dus haar zinnen nog even heel snel eruit moet gooien..
En Grint.. Die heeft gewoon een charismatische kop, zeker tijdens scenes waarin die weer zo'n echte Ronkop trekt..
Het zijn de 'bijfiguren' die het doen..
Laten we eerlijk zijn, Daniel, Rupert en Emma worden natuurlijk bijgestaan door de creme de la creme van de Britse acteerwereld..
Zonder Alan Rickman, Gary Oldman, Maggie Smith, Ralph Fiennes etc was het natuurlijk 3 keer niks geweest..![]()
Precies!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vind wel dat Radcliffe vooruit is gegaan..
Hij kwam overtuigend over, en nee hij is nog steeds geen geweldig acteur maar er zit zeker wel een stijgende lijn in..
Bij Watson is dat helemaal niet zo..
Die gilt alles eruit en dat niet alleen, alles wat ze zegt gaat snel.. Net alsof ze de trein moet halen en dus haar zinnen nog even heel snel eruit moet gooien..
En Grint.. Die heeft gewoon een charismatische kop, zeker tijdens scenes waarin die weer zo'n echte Ronkop trekt..
Het zijn de 'bijfiguren' die het doen..
Laten we eerlijk zijn, Daniel, Rupert en Emma worden natuurlijk bijgestaan door de creme de la creme van de Britse acteerwereld..
Zonder Alan Rickman, Gary Oldman, Maggie Smith, Ralph Fiennes etc was het natuurlijk 3 keer niks geweest..![]()
Dit is als het goed is Mark Strongquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:06 schreef wonderer het volgende:
Ik heb van het weekend Stardust gekeken en Mark Strong, die daar de slechterig Septimus speelt, kan ook best goed voor Snape doorgaan, eigenlijk.
Kon helaas geen foto's vinden, maar zowel zijn uiterlijk als zijn manier van spelen sluit goed aan op wat er in de boeken staat.
Niet dat ik wil dat Rickman het niet meer doet, perfecter bestaat niet. Maar ik was wel verbaasd dat er uberhaupt nog iemand was die het zou kunnen
Ja! Dat is hem (ik heb niet HEEL goed gezochtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:01 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Dit is als het goed is Mark Strong
[afbeelding]
8e fotoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja! Dat is hem (ik heb niet HEEL goed gezocht). Ik vind hem best passen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Lacock Abbey
Hier is eerder bijvoorbeeld de scene met Dobby is free! opgenomen.
Ja, dat Hogwarts niet echt bestond besefte ik dus wel, maar ik dacht echt dat er één kasteel in Engeland voor was uitgekozen wat je grotendeels in beeld ziet in de films..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:10 schreef alwaysthebest het volgende:.
Hogwarts is een maquette en komt voor de rest uit de computer. Scénes zijn o.a. voor PS gefilmd bij Alnwick Castle, Gloucester Cathedral, Durham Cathedral enz enz... Voor Gringotts is bv. Australia House gebruikt.
En een hoop is natuurlijk gewoon bij Leavesden Studio's gefilmd.
ja klopt, collega van me is daar geweest en ik heb vele foto's gezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
maar ik dacht echt dat er één kasteel in Engeland voor was uitgekozen wat je grotendeels in beeld ziet in de films..
Grawp (Groemp) zat ook al in Order of the Phoenix, die nu in de bioscopen is hé.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:09 schreef Borizzz het volgende:
Voor deel 6 ben ik wel benieuwd naar Groemp en de dood van Perkamentus.
Belinda hebben ze gecast dus die zoen scenes met Ron zullen er wel inkomen.
Ik vond 'm echt schattig, zo met die fietsbelquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Grawp (Groemp) zat ook al in Order of the Phoenix, die nu in de bioscopen is hé.
quote:Actor Jim Broadbent: I am Horace Slughorn
HBP Film
Posted by: Sue
September 17, 2007, 11:36 AM
In an exclusive interview with our friend Garth Franklin of Dark Horizons, actor Jim Broadbent confirms that he has been cast in the role of new Potions master Horace Slughorn for the upcoming Harry Potter and the Half-Blood Prince Film.
The actor, who says he has read the Harry Potter books, confirms he will play the pivotal character in the sixth Harry Potter film which is in rehearsals this week and is set to begin filming shortly. The actor, best known for his roles in Moulin Rouge, Bridget Jones and his Academy Award winning role in “Iris” says the following:
Who are you?
Broadbent: Who am I? He’s called Horace Slughorn. He’s a retired teacher of magic who’s drawn back out of retirement because he’s got some secrets they need in the battle against the Deatheaters and he’s quite star struck as a teacher and he’s drawn back into the fold because he likes to notch up celebrity students, and he’s drawn back by Harry.
Question: Is he a comic character?
Broadbent: He is quite a comic character, yes. I haven’t started yet. I’ve had endless costume fittings and makeup and …
Question: What kind of costumes?
Broadbent: Tweedy sort of things with a bit of padding. He’s an older man, I’m aging up again.
Bron: TLC
Jij blij nuquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:25 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vraag me af wie Slughorn gaat spelen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Bob Hoskins of Jim Boadbent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |