Als ouwe grijze tovenaar lijken ze wel een beetje op elkaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:16 schreef Houtspeer het volgende:
Ian McKellen (Gandalf, Magneto) moest Dumbledore zijn
Ik dacht dat ze al een Tom Riddle hadden in de persoon van Christian Coulson? Of heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:25 schreef Anyanka het volgende:
Ik denk dat Stuart Townsend wel geschikt is als Tom Riddle...
Hij ziet er knap doch een tikkeltje evil uit.
[afbeelding]
Alleen wel oud!
neeje...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:16 schreef Houtspeer het volgende:
Ian McKellen (Gandalf, Magneto) moest Dumbledore zijn
Ze hebben Tonks dan ook paars haar gegeven i.p.v. roze onder het mom van: ze zou wel eens teveel geassocieerd kunnen worden met de slechte Umbridge met haar roze pakje. Alsof mensen het verschil niet kunnen zien tussen goed / kwaadquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:55 schreef Chivu het volgende:
Mooi, want Watts is veel te lief voor haar toebedeelde rol als Narcissa Black.
Ik geef toe, veel mensen zijn in vorige films misschien wel goed genoeg gecast, maar zijn daarna niet volgens de omschrijving van het boek opgemaakt. Details kloppen niet. Harry, Hermione, Ron, Snape, de oude Dumbledore, McGonagall, Lucius Malfoy en Voldemort zijn prima gecast.
Gary Oldman had beter Lupin kunnen spelen, Iam McKellen had natuurlijk Dumbledore moeten spelen na het overlijden van Richard Harris, om het over de meeste karakters die na de eerste film in zijn komen stromen maar niet te spreken. Een van de weinige uitzonderingen zijn Trelawney, Voldemort en Bellatrix Lestrange. Maar daar noem je dan ook wel 3 acteurs...
Ze hebben in de films gewoon de fout gemaakt om veel karakters gewoon niet volgens het boek op te maken, en de films staan steeds verder van de boeken af.
Sectumsempraquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Vraag me af hoe ze dat gaan doen als Harry malfidus tegenkomt op het toilet en dat harry zo'n spreuk (ff de naam kwijt) waardoor het bloed in het rond vliegt..
Toen ik dat las moest ik toch even fronsen..
Boek 7 is al uit. De Nederlandse vertaling komt 17 november uit.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:41 schreef Pro_Shifty het volgende:
nog meer dan een jaar wachten
boek 7 komt toch in december 2007 uit?
Ik heb 7 ook gelezen en ik waardeer Gambon nog steeds even veel...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Nu ik boek 7 heb gelezen begrijp en waardeer ik Gambon toch wat beter.![]()
Die vind ik er allebei veel te lief uitzien...Narcissa moet wel een beetje bitchy ogen!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze al een Tom Riddle hadden in de persoon van Christian Coulson? Of heb ik iets gemist?
Verder vind ik Alison Doody:
[afbeelding]
of Rosamund Pike:
[afbeelding]
wel goed voor de rol van Narcissa, behalve dan dat Rosamund nogal jong is.. ze is maar 8 jaar ouder dan de acteur die haar zoon speelt.
Dat zeg ik, ze hoeven alleen maar de eerste paar hoofdstukken, de laatste paar hoofdstukken en de flashback van Voldemort te verfilmen, perfect boek voor een verfilmingquote:Op zondag 29 juli 2007 22:44 schreef Silaz het volgende:
tvp.Maar dit is idd de beste film die ze (denk ik) kunnen verfilmen. hier zitten niet echt side-subjects bij. op de horcrux's na dan, maar dat hangt weer vast met de rest zegmaar
![]()
hij kwam toch niet meer terug???quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:40 schreef Patch het volgende:
Jonge Voldemort uit het 2e deel
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:36 schreef Angelic_Rose het volgende:
Het maakt me allemaal geen ene reet uit wie er allemaal mee gaan doen in de Halfblood Prince zolang Alan Rickman zijn rol als Snape maar weer vertolkt..![]()
geen idee, ik zou hem wel auditie laten doen iig...quote:
Ik noem een Richard Harris, een John Cleese, een Robbie Coltrane, een David Thewlis, een Brendan Gleeson, een Richard Griffiths...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:44 schreef Wouser het volgende:
[..]geweldige acteur... hij en emma watson zijn eigenlijk de enigste 2 fatsoenlijke, Maggie Smith kan er ook nog wel mee door...
En hij heeft een van de grootste rollen van de harry Potter series.quote:Gambon admits to not having read the Harry Potter novels and says that this is because he does not want to be upset by an extremely large change or death in the books. Similarly, he has also stated that, when playing Dumbledore, "I don't have to play anyone really. I just stick on a beard and play me, so it’s no great feat. I never ease into a role – every part I play is just a variant of my own personality. I’m not really a character actor at all...
Nou ja, hij wil dus eigenlijk niet omdat ie bang is dat hij dan voor eeuwig als Snape wordt gezien...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:36 schreef Angelic_Rose het volgende:
Het maakt me allemaal geen ene reet uit wie er allemaal mee gaan doen in de Halfblood Prince zolang Alan Rickman zijn rol als Snape maar weer vertolkt..![]()
Ja dat wist ik al, daarom zit ik ook tenenkrommend te wachten op het verlossende woord of die wel of niet meedoet..quote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, hij wil dus eigenlijk niet omdat ie bang is dat hij dan voor eeuwig als Snape wordt gezien...
Vandaar dat tie z'n personage zo kut neer zetquote:Op maandag 30 juli 2007 19:55 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
En hij heeft een van de grootste rollen van de harry Potter series.![]()
Yeah, precies. En zeker gezien de ontwikkelingen in boek 7 lijkt het me niet dat hij nee zal zeggen.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al, daarom zit ik ook tenenkrommend te wachten op het verlossende woord of die wel of niet meedoet..![]()
Maar dan alsnog, hij heeft al 5 films meegedaan, die laatste 2 kunnen er ook nog wel bij, iedereen ziet hem nu toch al als Snape..![]()
Richard Harris kan ik meekomen maar die is dood dus dat telt niet meer. De rest mag jij goed vinden maar vind ik niet...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik noem een Richard Harris, een John Cleese, een Robbie Coltrane, een David Thewlis, een Brendan Gleeson, een Richard Griffiths...![]()
Emma Watson is in de eerste 2 delen tenenkrommend... en meerdere met haar...
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:24 schreef Wouser het volgende:
[..]
Richard Harris kan ik meekomen maar die is dood dus dat telt niet meer. De rest mag jij goed vinden maar vind ik niet...
Da's waar. Ik herhaal ook alleen maar wat ik gelezen hebquote:Op maandag 30 juli 2007 20:34 schreef Patch het volgende:
Alan Rickman doet de andere films ook nog gewoon mee.
Zeker qua toneelstandaarden, en dat weet ie zelf ook, is hij het het personage schuldig dat hij het gestalte moet geven...
Hans Gruber en Snape. Tsja, zo is dat nu eenmaal met grote rollen in populaire blockbusters...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, hij wil dus eigenlijk niet omdat ie bang is dat hij dan voor eeuwig als Snape wordt gezien...
Hij moet een oscar krijgen.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:05 schreef Patch het volgende:
Dat beetje Alan Rickman als Snape in The Order of the Phoenix en dan zo verdomde goed van het scherm kunnen spatten met zo weinig tekst & mogelijkheden![]()
Meneer Rickman: petje af![]()
Heh. Dat verklaart wel wat ja.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef Patch het volgende:
Alan Rickman:
When he was a child, he had a speech disability: his lower jaw was very tight, causing his words to be indistinctive and muffled. He still has a slight speech impediment, it is the tight lower jaw which gives him his distinctive drawl.
Daar hoeft Rickman zich geen zorgen om te maken. Toen ik Snow Cake aan het kijken was heb ik geen moment aan Gruber of Snape gedacht.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:59 schreef Chivu het volgende:
Hans Gruber en Snape. Tsja, zo is dat nu eenmaal met grote rollen in populaire blockbusters...
iddquote:Op maandag 30 juli 2007 21:31 schreef chibibo het volgende:
[..]
Daar hoeft Rickman zich geen zorgen om te maken. Toen ik Snow Cake aan het kijken was heb ik geen moment aan Gruber of Snape gedacht.
dat zeg ik niet de rest is zeker niet slecht maar steekt er zeg maar niet boven uit... en btw emma moet je toch wel ff vergelijken met de andere 2 en dan is ze toch echt wel beter als daniel en rupert...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:35 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus jij vindt alleen Rickman, Watson en Smith goed?
![]()
Voor mij is hij toch Colonel Brandonquote:Op maandag 30 juli 2007 21:31 schreef chibibo het volgende:
[..]
Daar hoeft Rickman zich geen zorgen om te maken. Toen ik Snow Cake aan het kijken was heb ik geen moment aan Gruber of Snape gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |