Normaal altijd op een dinsdag avond, zal dus wel om 21:00 of 22:00 zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:02 schreef koemleit het volgende:
vraagje wanneer is de uitslag van de popupol?
Denniks zal Brian nooit para krijgen trouwens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:02 schreef avonne het volgende:
Brian zegt "doei!"
Oh nee, wacht maar eens af...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:02 schreef wolferl het volgende:
Denniks is nu al vast geluld.
Brian wil de dames erbij halen, Denniks durft niet.
Ik ben bang van wel.quote:
Nee, hij krijgt Brian nooit gek, dat lukt Huub wel, maar Nix echt niet!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat hij goed start, maar nu moet hij doorgaan. Achter Brian aanlopen en doorzetten. Brian wordt vanzelf gek
ik geniet hiervan...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:04 schreef T-lex het volgende:
Huub en Brian gaan samen op Dennis...LEUK!!
weer eens wat andersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:04 schreef T-lex het volgende:
Huub en Brian gaan samen op Dennis...LEUK!!
Koppie, koppie, vanavond zijn er meer streamers!quote:
Isoleren die hap, werkt beter bij Dennix.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:06 schreef Nostalgist het volgende:
Hè, jammer dat Huub er niet direct even op losgaat.....
Vanavond in het kantoor zal hij het hele scenario idd wel weer goed oefenen... and again, and againquote:
idd... ik lig in een deuk...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:08 schreef Marrije het volgende:
oh lachen dit
Huub en 100.000 streamers.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:08 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis wil dat Huub weggaat........ Geen kans op, denk ik
Verstond ik ook, slaat nergens op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Nada nou? Ik ga weg anders heb ik hetzelfde probleem als Natasja met Wilgo?![]()
ja dat hoorde ik ook...wtf?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Nada nou? Ik ga weg anders heb ik hetzelfde probleem als Natasja met Wilgo?![]()
waar overquote:
Tenzij die date die die 10.000 wel ff wilde lappen denkt dat hij meer is dan een datequote:
gauw de deur op slot doen! die ene keer dat dennis geluid maakt!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:11 schreef Desii het volgende:
shit, mijn visite komt terug...... please wordt dit opgenomen![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:11 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi gesprek nu tussen de drie mannen.
Over een jurkquote:
Twee mannen en 1 snotjochiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:11 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi gesprek nu tussen de drie mannen.
yep, maar die van Eveline was echt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij die date die die 10.000 wel ff wilde lappen denkt dat hij meer is dan een date
Had Eveline niet een soortgelijk scenario?![]()
hoe zo komt jouw visite terug dan???quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:11 schreef Desii het volgende:
shit, mijn visite komt terug...... please wordt dit opgenomen![]()
Daar krijgt ie Brian wel para meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:12 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis geeft nu toe dat hij met Amanda wil neuken ????? Oeiiii
Ik ben voor 3 snot jochiesquote:
Wat ben ik blij dat jij er weer bent... dit is echt een live verslag meelezen, thnx beebquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:14 schreef Nostalgist het volgende:
Huub houdt zich wat op de vlakte..... Die zuigt de informatie gewoon in zich op....
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:15 schreef yvonne het volgende:
Ben ik nog op tijd?!
hmz ben bang dat het hoogtepunt van dennis al weer geweest is hoor..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:15 schreef yvonne het volgende:
Ben ik nog op tijd?!
here we goquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:14 schreef Nostalgist het volgende:
Huub houdt zich wat op de vlakte..... Die zuigt de informatie gewoon in zich op....
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:16 schreef avonne het volgende:
Huub "dat jouw Chickie je elke keer gaat pijpen en je niet laat komen..."
Dennis "ik blijf lachen, zie je toch, ik blijf lachen"
Brian "Huub vraagt of het frustratie is"
Brian moet Dennis zelfs nog een beetje helpen
Als die 2 ruzie hebben gaat het meestal over nietsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:15 schreef Borga het volgende:
waar hadden Zdngmw en Amanda ruzie over
Hij kan het niet eens aan tegen Brian alleen buiten net, werd als een klein jochie door Brian terechtgewezen, hij was op z'n 'pikkie' getraptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:15 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis kan het duidelijk niet aan tegen twee man.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij er weer bent... dit is echt een live verslag meelezen, thnx beeb
Mootie is ijzersterkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:17 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis scheldt vaak met het woord "kikker" Dat maakt nou niet echt indruk geloof ik.
Niet echt indrukwekkend nee. Wat dat betreft was de "kabouter" taal van Jaap heel wat krachtiger...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:17 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis scheldt vaak met het woord "kikker" Dat maakt nou niet echt indruk geloof ik.
quote:
goed hequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:19 schreef ScofieldM het volgende:
Damn dat huub tussen Brian en nix in gaat staan, dat ik dat nog mee mag maken![]()
Huub houdt van dit programma. Hij weet dat als dingen tussen Brian en Nix uit de hand lopen dat dat wel eens de genadeslag voor dit programma zal worden...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:19 schreef ScofieldM het volgende:
Damn dat huub tussen Brian en nix in gaat staan, dat ik dat nog mee mag maken![]()
Valt nog mee... van 6 kanten gebeurt ook wel eensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:20 schreef Nostalgist het volgende:
D: "Er wordt van twee kanten in mijn oor getetterd"
H: Ja, joh, dit is de Gouden Kooi
vind ik ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:20 schreef BuffyJan het volgende:
Brian: 2 minuten geleden vroeg ik t je om t op jezelf te betrekken, je zit nu nog steeds te kwaken
Af en toe is ie best grappig
3 waarvan er één een stuk sympathieker is dan de andere 2quote:
Maar ja toen hoorde hij bij de 6 hé.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:20 schreef akveor het volgende:
Owww nou wil nix ineens 1 op 1... kan me nog herinneren dat het 6 tegen 2 was... de lafbek...
Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi één tweetje tussen Huub en Brian naar Dennis...
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:24 schreef FdW het volgende:
FF serieus, maar Dennis gaat zo los tegen huppeltje:
Kwaak kwaak < even wachten > kwaak kwaak![]()
![]()
Dennis is een geconstipeerd denker. Die zit nog met zijn hoofd bij 6 tegen 2. Hij is niet flexibel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:24 schreef mootie het volgende:
Wie denkt Dennis dat hij is dat hij Brian kan aanspreken op samenwerken met Huub....
Zie ik Huub daar nou zijn lachen inhouden??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef mazaru het volgende:
Dit plaatje spreekt boekdelen
[afbeelding]
Nee hoor, tegen Nathanael en Eric ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
volgens mij is het de eerste keer dat huub en brian samenspannen
Ook goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:23 schreef Borga het volgende:
[..]
3 waarvan er één een stuk sympathieker is dan de andere 2
Die krijgt straks gegarandeerd de slappe lachquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie ik Huub daar nou zijn lachen inhouden??![]()
![]()
hahahahahaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis is een geconstipeerd denker. Die zit nog met zijn hoofd bij 6 tegen 2. Hij is niet flexibel.
wow wat een onderkinquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef mazaru het volgende:
Dit plaatje spreekt boekdelen
[afbeelding]
Dennis heeft nog immuniteit (net als Nadia)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef StephanL het volgende:
Huub had beter een stemronde tegen Dennis kunnen beginnen.
Huppeltje heeft Lieke als vrouw. Dan kun je onbekommerd genieten van het leven.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie ik Huub daar nou zijn lachen inhouden??![]()
![]()
nee, maar ik weet niet meer wanneer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
volgens mij is het de eerste keer dat huub en brian samenspannen
Waarom moet Huub dat doen? Omdat je een Huub fan bent?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:28 schreef riri het volgende:
wat huub moet doen is steeds met z'n rug voor dennix gaan staan...overal waar dennix staat voor hem gaan staan....voortdurend waar hij ook maar loopt en staat
Omdat hij liever knap en niet sucsesvol isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:27 schreef rooie3 het volgende:
Dennis kan alleen maar kwaken en lelijkerd zeggen.
hmz..vind het meer dom..hij schat zijn eigen impact echt zo verkeerd in..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is geen killer, jammer maar helaas. Hij is te lief!
niets bijzonder ging over dat autobedrijf PON stopt met DGKquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:29 schreef Borga het volgende:
Nu op RTL 4 stop de goouden kooi
En de reden die ze geeft is dat ze net een brief heeft gehadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia peert umDie ziet de bui al hangen
De reden is dat ze donders goed weet dat Dennis gelijk heeftquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En de reden die ze geeft is dat ze net een brief heeft gehad![]()
Het liegen en woorden verdraaien gaat dan ook niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:31 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia heeft ook al geen zin im met zijn allen te praten....
Mata Hari heeft alles onder controlequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:32 schreef mazaru het volgende:
Vluchten kan niet meer Nadia, je leugens komen altijd bij je terug
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:33 schreef FdGK het volgende:
[..]
Het liegen en woorden verdraaien gaat dan ook niet zo makkelijk![]()
Femme fatale zit rustig op kantoor......een beetje te heet onder de blote voetjes......vanavond maar weer een gesprek met Jaap denk ik.quote:
Verlies van immuniteit in de komende stemronde was een mooiere straf voor nix geweest voor het verscheuren van de brieven/kaarten van Lieke en Huub.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dennis heeft nog immuniteit (net als Nadia)
Hij kan er 30 augustus pas uitgestemd worden...
Persoonlijk denk ik dat hij dan al getoneelhaakt is of een exit heeft gekregen omdat hij een potje nagellak van Amanda op de verkeerde plank heeft neergezet (en dus heeft kwijtgemaakt)
Iets in de zin van: Leuk....maar met een cynische ondertoon....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:36 schreef avonne het volgende:
Wat zei Dennis over Deborah????
De vernedering is kennelijk nog niet groot genoeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Verlies van immuniteit in de komende stemronde was een mooiere straf voor nix geweest voor het verscheuren van de brieven/kaarten van Lieke en Huub.
Dat ze binnenkort langs gaat komenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:36 schreef avonne het volgende:
Ja, tot dusver komt hij niet tot zijn recht. Maar denk aan Jaap. Die heeft er ook een maand of twee over gedaan. Kreeg het ook niet voor elkaar tegen Eric en Huubquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vernedering is kennelijk nog niet genoeg.
Ik denk dat "achter" echt pissed is over die vermelding "sexverslaafd" op zijn inschrijfformulier.
Die hebben gewoon een kat hand in de zak gekocht.
Nope, hij ziet er wel stoer uit zo maar met een agressief ondertoontje... en dat vind ik nixquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind Brian zo best aantrekkelijk (zegt een heteroman) - Jullie ook dames?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, nix heeft natuurlijk ook altijd nog die ene troef in z'n zak. Huub's zus die in het blijfvanmnlijfhuis zou zijn opgenomenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:36 schreef avonne het volgende:
Nadia is wel degene geweest die dit verhaal de wereld in heeft geholpenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:38 schreef ScofieldM het volgende:
Nadia ontkracht nu het verhaal tegenover Amanda jammerrrrrrrrrrrr nix
Het is wel mooi om te zien dat Bwian nu zo straalt terwijl hij gisteren een uurtje of 5 in paniek was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, hij ziet er wel stoer uit zo maar met een agressief ondertoontje... en dat vind ik nix![]()
Mata Hariquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nadia is wel degene geweest die dit verhaal de wereld in heeft geholpen
Sommige vrouwen zijn ook echt verwendquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, hij ziet er wel stoer uit zo maar met een agressief ondertoontje... en dat vind ik nix![]()
Ik vind die naam eigenlijk te hoog gegrepen voor die trutquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind die naam eigenlijk te hoog gegrepen voor die trut![]()
Net zoals femme fatale btw
Persoonlijk vind ik Brian sowieso de knapste man van de Kooi! (heb het over uiterlijk en niet karakter)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
Huub geeft aan dat hij nodig naar de wc moet
[afbeelding]
Daar zijn ze niet slim genoeg voorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
Jaap "jouw verhaal valt of staat met wat Nadia ontkent of bevestigt"
Dennis is dus de lul, want Nadia zal ontkennen.
Hopenlijk realiseert ieder zich de rol van Nadia
nee hoor, de echte Mata Hari was minder spectaculair dan de mythische.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind die naam eigenlijk te hoog gegrepen voor die trut![]()
Net zoals femme fatale btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |