Voor de echte terror moeten ze brrrian gewoon zijn pammetjes afnemen. Die flipt binnen enkele dagen en dan heeft het nieuws straks echt iets te melden. De kranten zullen er vol van staan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
Brian is dus in geen velden of wegen te bekennen. Preventieve pammetjestoediening misschien?
Heeft wat inwerktijd nodig natuurlijk.
Het is dan ook een hele grote villa hèquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:47 schreef neehe het volgende:
Verdomd hij kan hem niet vinden ha ha ha.
Dennix weet dat er mensen kijken via streams..Hij wil het langzaam opbouwen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
De spanning wordt me echt teveel, ik hou het niet meer.![]()
Nadia en Amanda hebben wat met dezelfde voetballer gehad ..........snollenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:45 schreef Visual het volgende:
over wie praat amanda
Nee gaat hij doen bij de bikinicontest, de aanvragen stromen trouwens binnen volgens de buren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:43 schreef mazaru het volgende:
Hoe zit het trouwens met die disrap van Brian, heeft die daar Huub al mee gedist?
Kolere zeg die horloge. Is dennix slechtziend ofzo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:38 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Is dat ding om zijn linkerpols wel een horloge? Of is het een display van de redaktie wat hij moet zeggen..Hij word zo opgepiept...
Aanvragen voor de disrap van Brrr, of aanvragen voor de bikiniorgiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:48 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Nee gaat hij doen bij de bikinicontest, de aanvragen stromen trouwens binnen volgens de buren.
Nerderland is te klein voor hem, Hollywood wacht.............quote:
vandaag?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:49 schreef DrsH het volgende:
Ik ga al aan mijn vijfde witte neus
goeie vraagquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aanvragen voor de disrap van Brrr, of aanvragen voor de bikiniorgie![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32112&sess=664quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:50 schreef droomkoningin het volgende:
is dr al een fimpje van? dat dennix de brief kreeg en begon te janken?
Yessssssssssssssssssssssquote:
Ik heb zo'n medelijden met die jongen hè... die staat het nieuwe voetbalseizoen gewoon weer voor het eerste team van de Alphense Boys in het doel natuurlijk....quote:
Oh... was ik maar bij moeder thuis gebleeeehhvequote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:51 schreef Borga het volgende:
Redactie kan er een leuk liedje onder Dennix
Sproten??????quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:50 schreef farscapevr6 het volgende:
ik ga zo van 18.30 tot 20.30 sproten, hoop dat ik niks mis van nixterror
http://nl.youtube.com/watch?v=3v1anN4Cf1squote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:51 schreef Borga het volgende:
Redactie kan er een leuk liedje onder Dennix
Waar haal je het vandaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb zo'n medelijden met die jongen hè... die staat het nieuwe voetbalseizoen gewoon weer voor het eerste team van de Alphense Boys in het doel natuurlijk....
Maar hij zal meer moeite met de "Hee euh Dennisje... Terror hè jonguh" opmerkingen krijgen dan met de ballen van de tegenstander... tenzij de tegenstander bij voorbaat al bijna in z'n broek zeikt van t lachen.
dankquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:54 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=3v1anN4Cf1s
Ik denk dat er geen dag voorbij zal gaan, of hij hoort wel ergens roepen "Hierrrr poesie, poesie"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb zo'n medelijden met die jongen hè... die staat het nieuwe voetbalseizoen gewoon weer voor het eerste team van de Alphense Boys in het doel natuurlijk....
Maar hij zal meer moeite met de "Hee euh Dennisje... Terror hè jonguh" opmerkingen krijgen dan met de ballen van de tegenstander... tenzij de tegenstander bij voorbaat al bijna in z'n broek zeikt van t lachen.
Alleen van de lionking..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:55 schreef Marrije het volgende:
Amanda: oh ik ken afrika niet zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |