Old news, zet geen zoden aan de dijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:35 schreef mazaru het volgende:
Was dit al bekend?
http://www.telegraaf.nl/p(...).html?p=8,1#reacties
Actie voor stopzetting Gouden Kooi
HILVERSUM - Via het internet is een actie begonnen om het programma de Gouden Kooi van Tien te stoppen. De handtekeningen die de initiatiefnemers daarop verzamelen willen ze aanbieden aan programmamaker John de Mol, zo verklaren ze op de website stopgoudenkooi.nl.
Weinig of geen streams gezien vandaag, maar wat maakt het me blij dat Dennix een boete heeft gekregen en wat heb ik genoten van het filmpje waarin hij de brief niet verder kon voorlezen. Jammer dat je zijn gezicht niet goed kon zien op het filmpje, maar dit was al superquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:33 schreef ScofieldM het volgende:
Gezellig he nix zo alleen buiten bij je vrienden
Ik had nog nooit gehoord van Stephen Lynch maar hij is inderdaad errug leuk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:20 schreef farscapevr6 het volgende:
voor de gene die de spanning ook niet meer kunnen bedwingen hier een hilarisch filmpje van
stephen lynch hehehehe
http://nl.youtube.com/watch?v=p_tWeFFPKGs
meesterlijke stand up comedian
nee, neem dan nadia met haar hamsterbek (wederom excuses aan hamster Turbo)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:23 schreef patrick37 het volgende:
[..]
knapste wijf?![]()
jij vindt Kelly van BB zeker ook een lekker ding?
jezus,amanda een lekker wijf met haar vissekop
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap niet waar hij bang voor is. Hij kan het op zijn minst proberen. Trek desnoods de handdoek van Nadia weg of doe de deken omhoog en laat nederland haar pens zien. Dat is terror.
Nee, daar heb jij weer gelijk in.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:36 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Old news, zet geen zoden aan de dijk![]()
Het was de hele morgen op het nieuws van Radio1. Waarom, wie zal het zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:35 schreef mazaru het volgende:
Was dit al bekend?
http://www.telegraaf.nl/p(...).html?p=8,1#reacties
Actie voor stopzetting Gouden Kooi
HILVERSUM - Via het internet is een actie begonnen om het programma de Gouden Kooi van Tien te stoppen. De handtekeningen die de initiatiefnemers daarop verzamelen willen ze aanbieden aan programmamaker John de Mol, zo verklaren ze op de website stopgoudenkooi.nl.
Nee en ik ook niet want ik ben dronken net zoals Brianquote:
huub grijpt nu elke mogelijkheid aan om hem 'crybaby' te noemen als hij in de buurt is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Weinig of geen streams gezien vandaag, maar wat maakt het me blij dat Dennix een boete heeft gekregen en wat heb ik genoten van het filmpje waarin hij de brief niet verder kon voorlezen. Jammer dat je zijn gezicht niet goed kon zien op het filmpje, maar dit was al super![]()
.
Ik snap niet dat jullie allemaal vol spanning op de Terror van Dennix wachten. Hij zit er nu 8 weken en wat hebben we gezien ?????? NIETS. Ik zal jullie ff wakkerschudden die 100%, zowiezo en morgen ga ik knallen dat gaat ECHT NIET gebeuren. Ik wil jullie niet teleurstellen hoor, maar ....![]()
Hij gaat zich met ranja moed indrinken terrorrrrrrrrrquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:38 schreef riri het volgende:
Daar komt ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
nu gaat het dan gebeuren...100%
Volgens mij is dat idd zijn auto-cue....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:38 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Is dat ding om zijn linkerpols wel een horloge? Of is het een display van de redaktie wat hij moet zeggen..Hij word zo opgepiept...
Jawelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:37 schreef Vlindur het volgende:
Hmm, Op 3FM hoor ik nu dat ze vanavond de regels nog meer gaan versterken. Dat hoorden de DJ's via het autobedrijf dat nu niet meer wil sponseren... Weet iemand meer?
quote:
Iedereen moet er bij zijn ..Alleen 1 op 1 doet dennix niet aan..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
Brian zit gewoon in de private, wat is het probleem?
Pure suspence, Hitchkok niveau..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
De spanning wordt me echt teveel, ik hou het niet meer.![]()
Rustig maar volgende week komt er een plaatsje vrij in mijn kliniekquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
De spanning wordt me echt teveel, ik hou het niet meer.![]()
Hij bouwt het wel goed op...........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |