Haha, als we zo gaan beginnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:37 schreef Burdie het volgende:
Ik bedoelde je nooit enige zorgen toe te brengen
Ik bedoelde je nooit enige pijn toe te brengen
Ik wilde je alleen maar een keer zien lachen
Ik wilde je alleen zien lachen in de paarse regen
Paarse regen, paarse regen.
Ik wilde je alleen maar zien baden in de paarse regen.
Het is gewoon een lijk zoals alle andere lijken die daar liggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaat om het legende achtige princiepe.![]()
Het beeldje op het graf van het arme vrouwtjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo bijster boeiend. Maar goed.
Dat heb ik gemist denk ik. We hebben wat oude graven gezien, onwijs maf om te zien. En we hebben een lollie gegeten op het grasveldje bij de ingangquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:40 schreef Burdie het volgende:
Het beeldje op het graf van het arme vrouwtje.
Was het nog maar een lijk, bedoel, is nu meer een skelet waar weinig meer van over is vermoed ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is gewoon een lijk zoals alle andere lijken die daar liggen.
Heb ik een graf in Parijs?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben bij zijn graf geweest, in Paris.
Hoe kan je me zomaar laten staanquote:
Zo praat je niet over mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was het nog maar een lijk, bedoel, is nu meer een skelet waar weinig meer van over is vermoed ik.![]()
Of een hoop wormpjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was het nog maar een lijk, bedoel, is nu meer een skelet waar weinig meer van over is vermoed ik.![]()
Misschien leeft hij nog wel en heeft hij zijn dood in scene gezet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jimquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien leeft hij nog wel en heeft hij zijn dood in scene gezet.
Maar dan kan ik beter in TRU posten.
Ooit Q. Ooit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef Q. het volgende:
Heb ik een graf in Parijs?
Ik kan bruin zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe kan je me zomaar laten staan
Alleen in een wereld die zo koud is?
Misschien ben ik te veeleisend
Misschien ben ik net als m'n vader te knap
Misschien ben jij net als mijn moeder
Zij is nooit tevreden.
Waarom schreeuwen we tegen elkaar?
Dit is hoe het klinkt
als duiven huilen.
Zo verknipt, ik wil je hier!quote:
Ik wil helemaal geen graf in Parijs, ik wil inquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo verknipt, ik wil je hier!
In mijn kamer, ik wil je hier!
Dadelijk staan we oog-in-oog!
Ik ga alvast op mijn favoriete plekje liggen!
En nu wil ik je hond zijn!
Ik wil je hond zijn!
Ik wil je hond zijn!
Komop!
"Hoofdsponsor".quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen graf in Parijs, ik wil inEnschede
begraven worden. Naast de Grolsch brouwerij.
Oja, ik zeg:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan bruin zijn
Ik kan blauw zijn
Ik kan de violette lucht zijn
Ik kan kwetsen
Ik kan paars zijn
Ik kan alles zijn dat je wilt
Moet groen zijn
Moet gemeen zijn
Moet alles meer zijn
Waarom vind je me niet leuk?
Waarom vind je me niet leuk?
Waarom loop je de deur niet uit!
Je neemt je slanke meisjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oja, ik zeg:
Te hard zuigen aan je lolly!
Liefde gaat je naar beneden halen.
Ik zeg:
Te hard zuigen aan je lolly!
Zeg lief, zeg lief,
Zeg lief, zeg lief,
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is gewoon een lijk zoals alle andere lijken die daar liggen.
Mensen zijn vreemd als je een onbekende bent,quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Billy Brown leidde een normaal leven
Twee kinderen, een hond, en een zorgzame vrouw
Toen het zo ging volgens plan
Toen werd Billy Brown verliefd op een andere man
Hij ontmoette zijn geliefde bijna elke dag
Excuses makend door zijn saaie vakantie
Door zijn religie en zei dat hij verplichting vond
Ze wisten niet dat zijn geloof aards gebonden was
Brown... Oh Billy Brown.
Laat de sterren je niet naar beneden halen
Laat de golven je niet verdrinken
Brown... Oh Billy Brown
Pakken je op zoals een papieren mok
Schudden het water uit elke hoek
Oh Billy Brown
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:08 schreef Anthraxx het volgende:
Tijd voor D2 LoD
Musequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:34 schreef Burdie het volgende:
declare this an emergency
come on and spread a sense of urgency
and pull us through
and pull us through
and this is the end
this is the end of the world
it's time we saw a miracle
come on it's time for something biblical
to pull us through
and pull us through
and this is the end
proclaim eternal victory
come on and change the course of history
and pull us through
and pull us through
and this is the end
Hoi, ze waren hier alweer 2 pagina's verder joh!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey MB!
Die 'heldenmuziek'.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:18 schreef nixxx het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=pDrXtyK2jhc
huuuu bewegende poppetjes met muziek op mijn beeldschermen 1 daarvan ben ik zelf
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die 'heldenmuziek'.![]()
Alsof jullie net Omaha Beach bezet hebben op d-day.![]()
Ja, toen heb ik het afgezet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:28 schreef nixxx het volgende:
[..]! maar later gaat het over op jumpstyle
niet dat ik gejumpt heb, want dat kan ik nie
was op zich wel tof... een heel detachement dat meteen na ~44km lopen even een potje gaat jumpen.. een van die gasten zei heel droog "En als je blaren had... dan zijn ze nu iig door..."quote:
Hoef je ze inderdaad ten minste niet door te prikken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
was op zich wel tof... een heel detachement dat meteen na ~44km lopen even een potje gaat jumpen.. een van die gasten zei heel droog "En als je blaren had... dan zijn ze nu iig door..."
Je hebt echt na twee dagen ontslag genomen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:29 schreef Burdie het volgende:
Trouwens. Nu officieel baanloos. Wat voelt dat fijn zeg!.
Het bezetten van die brug viel ook nog niet mee,quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:26 schreef Plato1980 het volgende:
Alsof jullie net Omaha Beach bezet hebben op d-day.![]()
Ja, ik had het beter met de beroemde gevechten om de Willemsbrug in Rotterdam in mei 1940 kunnen vergelijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het bezetten van die brug viel ook nog niet mee,.
over de waalbrug lopen met al die andere duizenden idioten die in de weg lopen is ook niet makkelijk hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het bezetten van die brug viel ook nog niet mee,.
Ik ben helemaal hersteld, dus een Leffe Triple zou er zeker ingaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:42 schreef nixxx het volgende:
leffe tripel![]()
ben je alweer een beetje beter plaat? dan kun je er ook 1 krijgen
Net als 60 jaar geleden liepen er natuurlijk weer Duitsers in de weg!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
over de waalbrug lopen met al die andere duizenden idioten die in de weg lopen is ook niet makkelijk hoor
", en ze leefden nog lang en gelukkig."quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef vencodark het volgende:
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb gelezen in het Harry Potter Deadly Hallows (ofzo) spoiler topic gelezen. Ik weet nu hoe het afloopt. Oooooeeeeh.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:46 schreef nixxx het volgende:
iedereen een alles gaat dood en harry wordt verliefd op voldemort en ze krijgen samen kindertjes en iedereen leefde nog lang en gelukkig
Totdat Voldemort van het keukentrapje valt als hij de keukenkastjes aan het uitsoppen is en zijn kaak breekt. Er schiet een stukje bot zijn keer in en perforeerst zijn long, waarna chemische schoonmaakgassen in zijn bloedbaan terecht komen en hij een eenzame dood sterft, omdat harry een geheime affaire heeft met ron, die op zijn beurt de geest van de overleden Dumbledore in zich heeft. Tot groot ongenoegen van Hermione, die al jaren een crush op de oude tovenaar, maar 'm niet meer aantrekkelijk vindt in het lichaam van Ron en daarom hangt ze zichzelf op met flosdraad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:46 schreef nixxx het volgende:
iedereen een alles gaat dood en harry wordt verliefd op voldemort en ze krijgen samen kindertjes en iedereen leefde nog lang en gelukkig
ja.. aan een van de doelpalen van quidditch en als harry dat bij zijn volgende wedstrijd ziet wordt ie gek en gaat ie krassen in zijn polsen met the golden snitchquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Totdat Voldemort van het keukentrapje valt als hij de keukenkastjes aan het uitsoppen is en zijn kaak breekt. Er schiet een stukje bot zijn keer in en perforeerst zijn long, waarna chemische schoonmaakgassen in zijn bloedbaan terecht komen en hij een eenzame dood sterft, omdat harry een geheime affaire heeft met ron, die op zijn beurt de geest van de overleden Dumbledore in zich heeft. Tot groot ongenoegen van Hermione, die al jaren een crush op de oude tovenaar, maar 'm niet meer aantrekkelijk vindt in het lichaam van Ron en daarom hangt ze zichzelf op met flosdraad.
hmmm ik voel me persoonlijk aangesprokenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik hoor bepaalde mensen ook wel eens gemene dingen over Utrecht zeggen, maar dat trek ik me ook niet persoonlijk aan.
you tell her! goooooosjow!quote:
Er zat deze maand 200 euro aan overwerkcentjes bij mn loonstrookje op. Toch fijn.quote:
Ik had voor het eerst sindsfebruari geen vkantiegeld, loonsverhoging of loonsverhoging met terugwerkende kracht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zat deze maand 200 euro aan overwerkcentjes bij mn loonstrookje op. Toch fijn.
Dan zie je pas hoe weinig je eigenlijk krijgt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had voor het eerst sindsfebruari geen vkantiegeld, loonsverhoging of loonsverhoging met terugwerkende kracht.![]()
ik ga dat weeekendje van vorige week ook maar uit laten betalen ja.. zou er ook twee vrije dagen voor kunnen krijgen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zat deze maand 200 euro aan overwerkcentjes bij mn loonstrookje op. Toch fijn.
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan zie je pas hoe weinig je eigenlijk krijgt.
Geld is beter. Mijn vrije dagen krijg ik toch ook al nooit op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ga dat weeekendje van vorige week ook maar uit laten betalen ja.. zou er ook twee vrije dagen voor kunnen krijgen...
ja.. ik ga binnenkort nog wel wat tijd nodig hebben om te klussen.. maar daar heb je ook geld voor nodigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Geld is beter. Mijn vrije dagen krijg ik toch ook al nooit op.
ja... das wel erg jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef Q. het volgende:
Man geeft 146.000 euro uit aan avondje stappen
En ik vond dat ik al veel uit gaf op een avondje uit.
En in z'n thuisland de vrome huisvader uithangen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef Q. het volgende:
Man geeft 146.000 euro uit aan avondje stappen
En ik vond dat ik al veel uit gaf op een avondje uit.
whehe de walvismanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
Als we het toch over berichten op de FP hebben: is dawg vandaag al gesignaleerd?![]()
Nietus, wantquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:12 schreef nixxx het volgende:
en overigens.. de provincie groningen moet afgeschaft en/of afgestoten worden en bij de NAM werken ook nog wel leuke meisjes
maar delft is tenminste dichtbij.. groningen is zo ver weg.. vandaag 6! uur in de auto gezeten om even een presentatie van ~15minuten te doen en daarna een rondleiding over onze installatie van ~30 minuten.. verder nog wel wat gedaan... maar wat het niet echt een heel boeiende dagquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef Anthraxx het volgende:
En Anna.
Ik wil Delft toch ook niet afschaffen Nixxx.
Wees blij dat Nixxx en ik werken om jouw studie te financieren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
Zoek dan gewoon ander werk.
nou jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wees blij dat Nixxx en ik werken om jouw studie te financieren.![]()
Zo mag ik het horen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
Dankjewel voor de financien. Ik ben erg blij met jullie.
*zucht* eindelijk een beetje waarderingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:33 schreef Anthraxx het volgende:
Zie je? Ik ben wel blij met jullie.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:38 schreef Anthraxx het volgende:
Rot ambtenaren.
vooral veel platquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
Maar ik ben hetwel deels met je eens Nixxx. Het is een kut eind weg. Maar stiekem is het best een mooie provincie.
U are so right! Maar het zijn nog best leuke klusjes soms hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
Met uitzondering van Kuukske. Omdat zij kutklusjes moet doen op een school (en ik vermoed dat zij vast op een studentenadministratie zit of een soort management assistente is).
het Gas Unie gebouw is mooiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
Met zo nu en dan een borg tussen gedumpt. Er zitten mooie stukjes tussen. Niet alles.
Ik moet een bewijs van inschrijving hebben voor de UU (van de TH Rijswijk, mijn primaire opleiding). Ik gebeld naar de studentenadministratie krijg ik een vaag kutverhaal van een doos daar dat ze niet eens wist of ik die wel kon krijgen en of ik periodiek betaalde. Conclusie: ze zou kijken of het kon maar ik moest niets verwachten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
U are so right! Maar het zijn nog best leuke klusjes soms hoor.
Leuk hè.. Administraties op scholen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moet een bewijs van inschrijving hebben voor de UU (van de TH Rijswijk, mijn primaire opleiding). Ik gebeld naar de studentenadministratie krijg ik een vaag kutverhaal van een doos daar dat ze niet eens wist of ik die wel kon krijgen en of ik periodiek betaalde. Conclusie: ze zou kijken of het kon maar ik moest niets verwachten.
Vanmiddag belde er weer iemand. Studentenadministratie. Ze zei dat ik niets moest aantrekken van wat haar collega had gezegd en dat zij zou zorgen dat ik eind van de week een bewijs heb thuisgestuurd. Daar zou ze persoonlijk voor zorgen, want dat viel onder service. En ze vond dat ik heel snel ben afgebekt door haar collega.
Zie hier het verschil tussen de Haagse hogeschool (waar wij mee samen zijn gegaan; de doos van de ochtend) en de TH Rijswijk.
Is tot één van de mooiste gebouwen van Nederland uitgeroepen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |